Mooi kamertje belbail!! Zo leuk als het al klaar is. Bij D. Ging ik vaak een boekje in zn kamer lezen, werd er altijd helemaal rustig. @roosie. Spannend die 20 weken echo. Vond die het minst leuk, misschien ook wel omdat ik alleen maar op het gezicht van de echoscopiste aan het kijken was. Of ze niets raars zag. Hier sinds gisteren enorm misselijk, pff nu weet ik weer wat ik niet heb gemist van de zwangerschap. Dacht heel even dat het deze keer minder zou zijn. Vorige keer namelijk al vanaf ruim 5 weken, maar helaas even afzien. Voor het schema: Op 13 december intake bij de vk en op de 14e een vroege echo.
Weer een late reactie... Onwijs druk weekend gehad, Sinterklaas gehad en sinds dinsdag ziek Nu gaat het wel weer redelijk maar dinsdag was overleven met een peuter in huis. We hadden al geen tablet meer en nu is mijn telefoon ook nog eens overleden. Ben nu aan het wachten op een nieuwe. Dus even snel tussendoor reageren wil ook niet meer. @Leeuwtje Weet niet of je nog meeleest maar toch veel sterkte van deze kant. Miskraam is zeker een klap die je te boven moet komen en met het nieuws erbij dat je een kleine kans hebt op een normale, geslaagde zwangerschap is natuurlijk helemaal erg. Hebben ze je wel wat tips gegeven hoe je je kansen iets kan verbeteren? Laat je in elk geval niet door de eerste beste arts afschepen hoor, vraag desnoods om een second opinion. Wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat je hier snel weer mee kletst (met een dikke buik). @mamavanlois Mooi dat de ingreep goed is gegaan. Merk je er nu ook wat van? Jij ook al klote nieuws zeg... Ik weet niet wat de risico's precies zijn maar is het voor de gehele duur van de zwangerschap of meer voor in het begin met een hogere kans op een miskraam? Ook voor jullie: laat je goed informeren en zorg dat je niet met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Zijn er mogelijkheden om de kansen om een goede zwangerschap te vergroten? Jullie ook sterkte. Hoe staat je man er nu in? @Piewy Hoe reageerde de familie op het grote nieuws? Ja die misselijkheid is erg soms. Blijf eten en probeer verschillende dingen uit, er is vast wel iets dat goed valt. @shart Die soesjes waren ook leuk! Nu echt overtuigd dat er een klein meisje in je buik zit? @Belbail Mooi kamertje zo! @Bubbels Nog een paar weekjes en dan zal de misselijkheid minder worden. Leuk is anders maar het duurt niet eeuwig. Bloedverlies is zeker niet leuk. Konden ze zien waar het aan ligt? @Dizzy Hoe was jullie Sinterklaasfeest? @Ilona Hoe is het met jouw misselijkheid? Helpen de medicijnen nog? @Echo's Ik vind ook alle echo's weer spannend. Je zal toch maar te horen krijgen dat iets niet in orde is. Moet je niet van uitgaan al moet je ook weer niet denken dat alles automatisch in oké is. @hier Ben nog steeds niet helemaal happy maar denk ook dat het aan de chaos in huis ligt en dat ik te weinig slaap krijg. Heb mezelf voorgenomen wat meer te doen in huis en eerder op bed te gaan. Decemberdrukte helpt me ook niet. Gelukkig is mijn man in de kerstvakantie vrij en dan hopelijk lekker samen bijkomen van alle drukte.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 08 || Demade, controle gyn 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 13 || Piewy, intake vk 14 || Piewy, eerste echo 19 || Bubbels84, Termijnecho 20 || Bubbels84, NIPT 20 || Shart86, controle gyn 20 || Dizzy, 20 weken echo 22 || Emma86, controle vk 27 || Emma86, 20 weken echo 29 || Bubbels84, Controle vk JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
Leuk zeg Belbail, jij zijn er lekker op tijd bij! Wat goed die bevestiging Shart, ik moet nog even wachten tot de 20 weken echo. Potverdrie ik voel me helemaal naar omdat ze de vorige keer bij 16 weken zei 'nou ik zie niks tussen de beentjes hangen' maar de beeb draaide continue dus we hebben ook geen goed beeld gehad. Akelig Piewy, kleine beetjes eten en misschien van die droge crackertjes, die hielpen bij mij wel. Inderdaad proberen je rust te nemen Emma. Ik heb het ook dat vermoeide soms. Gisteren na de laatste fles om 23.00 was ik zo moe dat ik snel mn tanden heb gepoetst en in bed ben gaan liggen (man beneden laten zitten, zonder te berichten haha) ben als een blok in slaap gevallen. Ik word echt zoooo akelig van mijn gezicht, die pukkels slaan echt nergens meer op, lijk wel een krentenbol. En man 'ja maar dat gaat straks wel over'. NOU DAT IS WEL TE HOPEN JA.
Controle was goed vanmorgen! Nog even gekeken op de echo. Ze doet het perfect! Wanneer komt nou de zomercollectie uit. Ik wil maatje 62 shoppen 😍!!
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 13 || Piewy, intake vk 14 || Piewy, eerste echo 19 || Bubbels84, Termijnecho 20 || Bubbels84, NIPT 20 || Shart86, controle gyn 20 || Dizzy, 20 weken echo 22 || Emma86, controle vk 27 || Emma86, 20 weken echo 29 || Bubbels84, Controle vk JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 04 || DEMADE, controle gyn 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
Hey lieve mama's even een berichtje tussendoor.... Ik lees zeker nog wel mee, maar vind het moeilijk om te reageren. Ik kijk dan ook niet elke dag. Gisteren een moeilijk gesprek met mijn man gehad. Hij snapt dat ik een beetje bang ben dat ik niet zwanger raak. Maar hij zei ook geen druk te willen voelen en verplicht seks te willen hebben in mijn vruchtbare dagen. Hij zei: ik wil alleen als ik ook zin heb... Ja hallo zo kan het nog heel lang duren ppff. Dit raakt me helemaal en begin de hoop zelfs al een beetje te verliezen... Ik zou zo graag snel zwanger willen raken gezien mijn leeftijd, de kansen en het verschil tussen en de 1e en de 2e wordt anders ook zo groot. Hij wordt in maart al weer 4.... Ben ik nou zo erg? Sorry... Om dus niet te veel te klagen hier en jullie te laten genieten zeg ik dus niet zo veel. Wel bedankt voor de lieve woordjes en hele fijne feestdagen xxx
Leeuwtje op zich is er niks mis mee met alleen vrijen als je zin hebt anders wordt de druk ook zo hoog. Misschien hem niet vertellen als je in je vruchtbare dagen zit? Dan is het voor hem misschien ook wat leuker, ik snap voor de mannen ook wel dat het lastig presteren isnop commando. Maar natuurlijk hoop ik dat het gewoon super snel raak is met een mooie plakbaby. 4 jaar er tussen is wel heel fijn lijkt me, dan is de oudste net naar school en heb je wat rustiger de tijd voor een baby.
@Leeuwtje dikke knuffel meid. Ik zou het idd gewoon niet precies aan je man vertellen wat betreft je cyclus. Misschien helpt dat wel Hier buikgriep
@emma hopelijk kom je lekker bij in de kerst vakantie en voel je je snel weer wat vrolijker! @dizzy och meis hou op schei uit over die pukkels hier ook een pukkel kop bah hoop dat het na dr bevalling vlug wegtrekt @leeuwtje ach meis toch wat naar van je man ik zou proberen idd je cyclus niet tegen hem te vertellen en gewoon verleiden dikke knuffel meis! @belbail beterschap met de buikgriep! @hier! Onze kleine jongen is helemaal goed gekeurd!! Hij loopt zelfs voor op de groei. Word nu op 20.3 schat qua alle lengtes!! Alles zit er op en eraan zo bijzonder dit!! Lente liep altijd achter met de groei! Dit is zo'n verschil alleen zei de echoscopiste dat ze wel denkt dat het een jongetje is maar dit toch niet met 100% zekerheid durft te zeggen Uhh wat?? Zag wel een uitsteekseltje maar niet duidelijk een piemel haha maar goed ik ga er gewoon vanuit dat het een kereltje is😍 Hier een mooie 3D foto alleen hij heeft nog geen vetjes op zijn wangen dus een heel lief fijn gezichtje
WAt fijn dat alles goed is Roosie! En wat vervelend dat je het geslacht niet even bevestigd hebt gekregen, dan is het toch een beetje zo van hmmmn is het nog wel hetzelfde
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 17 december Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 13 || Piewy, intake vk 14 || Piewy, eerste echo 19 || Bubbels84, Termijnecho 20 || Bubbels84, NIPT 20 || Shart86, controle gyn 20 || Dizzy, 20 weken echo 22 || Emma86, controle vk 27 || Emma86, 20 weken echo 29 || Bubbels84, Controle vk JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 04 || DEMADE, controle gyn 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
@Leeuwtje, misschien niet vertellen wanneer je vruchtbaar bent! Dan voelt je man misschien die druk ook niet zo. @Roosie, Hahahahah dat zou wat zijn als het alsnog een meid is! Hele mooie echo foto's. Bij ons wou ons meisje dr profiel van het gezicht niet laten zien. Ze drukte elke keer de neus en mond in de placenta. Eigenwijs portret!
Beterschap Belbail! @Leeuwtje: dikke knuffel! Laat de moed niet zakken hoor. En inderdaad je man niets vertellen, maar verleiden op de vruchtbare dagen
Wat mooi Roosie! Ik had je foto's over t hoofd gezien denk ik. Zag ze nu pas. Is vast toch een jongetje hoor
Hihi Thanks meiden! ik ben zo trots joh en vooral Dattie het zo goed Doet ondanks me hoge bloeddruk en medicatie ben echt zo trots als een Pauw hihi ga wel nog even een eerste pakje erbij scoren in maatje 56 je weet maar nooit hoe groot die zal zijn haha! Maar vind ik alleen maar goed voor een jongetje die moeten lekker stevig zijn!