Haha ja denk t Zo is het nog láng geen herfst, en toch is de meerderheid al gestart we hebben goede invloed op elkaar hahaha
Gaaf en stoer.... wij ook!! Wij zijn van een Toyota Aygo ( ja ja, ons gezinsauto ) overgestapt naar een Nissan Note.... Dus ook erg blij, waarop ik zei > 2e kleine schat kom er maar bij hahaha
Hahahaha vreselijk he! Hier ook hoor! Voordat ik kindjes kreeg woog ik 60 kg, na elke zwangerschap blijven er 10 plakken ben echt bang dat ik bij de volgende op 90kg eindig een jaar na de bevalling... Maar goed gezien ik nu graag zwanger wil worden ga ik nu ook niet lijnen/fanatiek sporten, komt er daarna toch weer bij. Voelt dan een beetje als 'voor niks' zeg maar. Wel ben ik van plan om me een beetje in te houden tijdens m'n zwangerschap. Heb ik de vorige keren niet gedaan. Na de volgende zwangerschap ga ik weer fanatiek sporten en serieus op m'n voeding letten. *belooft zichzelf dit plechtig!*
Hee verhuisd! Shart wat een mooie test op cd van 14. Top zeg! Hier nog niks en hopelijk pas na t weekend dan want vriendlief gaat morgen een lang weekend weg haha. Vorige maand ook al dus ik zei als het deze maand weer niet raak is krijg je volgende maand huisarrest hahaha Nu k er minder mee bezig ben gaat de tijd ook sneller. Heel fijn. Komt vast ook Door de vakantie. Vandaag gezellig met zijn tweeën naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest. Super gezellig even. En dan samen fantaseren als je al die kindjes daar ziet. Erg leuk. Ik ben ook erg blij met de ledenstop!!
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Haalloooooooooooooo.... Ik ben er ook hoor. En heb gigantische test drang.