De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Snap dat je er helemaal geen zin in hebt meis.. Pff wat zwaar:( ik wil
    Je toch hele fijne dagen wensen, bedankt voor jou wensen en we blijven zeker bestaan hihi althans ik klets nog zeker een hele tijd mee (hoop nog jaren zelfs:D) dikke knuffel voor jou meis❤️ Je bent in mijn gedachten

2. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Shart een fijne dubbele verjaardag vandaag!!! En morgen ook een hele fijne verjaardag. En daarna 2 kerstdag....wat een feest hahahhs.

Bubbels ook hier geef ik jou een extra dikke knuffel. En ik snap dat je zegt. .waren we maar al een paar weken verder.

En ook ik ben blij dat we elkaar hebben mogen leren kennen hier. En ik blijf ook zeker plakken. .. Nu beeb nog hahaha.
    Op naar een mooi 2017 met elkaar!! Xx

3. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Kerstcadeautje? 6 dagen voor NOD

Bijgevoegde bestanden:

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Zoo.... 6 dagen voor NOD weet je dat zeker? Mooi streepje vind ik!

5. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Fijne dagen lieve meiden. En bubbels ik denk aan jullie ❤ hopelijk kunnen jullie er toch nog wat van maken deze dagen.

Wij nu kerstbrunchen en dan vanmiddag gourmetten bij mn schoonouders.

6. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Zeker weten doe ik het niet... maar ben uitgegaan van mijn langste cyclus... kan ook 4 dagen voor NOD zijn. Eergisterennog getest, maar omo wit! Vannochtend getest, en binnen een minuut al een streepje! Kon mijn ogen niet geloven!

Hopen dat alles goed gaat. Heb wel last van menstruatie-achtige krampen.

Fijne dagen allemaal!

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Wow netjes! Hopelijk loopt ie mooi op

8. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik duim voor jullie!!

9. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Soesam, wauw dat zou een prachtig kerstcadeau zijn. Ik duim ook voor jullie. Iedereen een fijne kerst en dat we allemaal goede zwangerschappen mogen hebben en gezonde baby's!!

Bubbels, dikke knuffel voor jou Meis 😘

10. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat fijn Soesam!! Hoeveelste ronde zit je nu?

Bubbels ik denk aan jullie 😙

Goede dagen allemaal!!!

11. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Spiraal is verwijderd in juli... met lange cyclussen is dit ronde 4

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Mooi streepje Soesam :D
    Bubbels heel veel sterkte...

Fijne dagen meiden!

13. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Eerste kerstdag is geslaagd! Ik knap uit mn vel haha. Ik had alcoholvrije radler gekocht voor vandaag, maar mijn maag kan sinds een week echt geen koolzuur meer verdragen. Dan maar lekker aan het water! :)

Hier een fotootje van vandaag. 21+5 weken 😊

Bijgevoegde bestanden:

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mooie buik belbail!

Mooie streep soesa! Heb je vandaag nog getest?

Hier Blij dat alle verplichtingen weer voorbij zijn :) vandaag lekker rustig met ons gezinnetje, misschien straks naar de dierentuin als het verder opklaart en vanavond bestellen we lekker pizza ofzo in jogging broek op de bank :D

Vandaag over een week de 20 weken echo... Spannend!!
    *danst 19 weken dansje!*

Fijne tweede kerstdag allemaal!

15. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ja heb vandaag ook getest... met een apotheek zwangerschapstest. Streep is wel zichtbaar maar niet zo duidelijk als die kv2v5...

Ben net naar de kruidvat geweest en heb voor morgen die kv2v5 gehaald en een clearblue als die KV test weer een streep aangeeft.

Vindt het allemaal wel erg spannend. Moet eerlijk toegeven dat ik ook heel angstig ben.. durf niet te hoesten bang dat ik het eruit hoest! Bang om op mijn buik te slapen.

Omdat dit onze allereerste keer is dat we zwanger zijn, ik had altijd in gedachte het meteen te voelen, maar eerlijk gezegd voel helemaal niks. Behalve dat ik echt vaak naar de toilet moet!

16. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Jaaaaaaaaa!!!!
    Owh wat zijn wij blij....

Bijgevoegde bestanden:

17. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Goedemorgen dames,

Soesam gefeliciteerd Meis! Wat een mooi cadeau om 2016 mee af te sluiten!!! Was een bijzondere kerst denk ik hè? Geniet ervan Meis!

Belbail wat zie je er mooi uit!!

Shart, wat heerlijk zeg zo'n kerstdag, snap ik heel goed na al die drukke dagen. Wel heel gezellig gehad??

Volgens mij komt mijn ongi er aan want had gisteren lichtroze bij afvegen en toen ik even met wattenstaafje naar binnen ging zat er bloed aan. T komt alleen nog niet naar buiten wat ik een beetje vaag vind.. maar goed ik reken gisteren als dag 1 van een nieuwe cyclus. Alleen is mijn LF wel errug kort hoor... voor de 2e x maar 9 dagen.. dat lijkt me niet goed toch??? Iemand bekend mee??

Fijne dag girls

18. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Aaah meis, heel begrijpelijk dat je er nu niet op zit te wachten. Hopelijk ben je de dagen een beetje goed doorgekomen!

SoesaM, Yaaaaaaaaaay!!! Gefeliciteerd!!

Shart, sorry, alsnog gefeliciteerd!!

Emma, succes straks met je echo!

Mamavanlois, geen ervaring mee! Lijkt me wel kort, misschien even goed in de gaten houden en desnoods als je het niet vertrouwd aan de bel trekken!

Belbail, wauw! Mooie buik, gaat alles goed?

Leeuwtje, natuuuuuurlijk blijven we ook in 2017 in dit groepje met deze meiden!!

Lieve dames, hopelijk hebben jullie ook zo veel mogelijk genoten van de afgelopen kerstdagen! Wij zijn hier ook allemaal weer goed verwend. Nu even twee dagen kindloos, dus we gaan even flink opruimen thuis. En genieten van de tijd saampjes. (Deed 13 weken dansje gisteren) Begin ook al in de breedte te groeien!

Mocht ik weer een tijdje niet reageren, wens ik jullie allemaal alvast een spetterend uiteinde van 2016, en een mooi 2017. Dat al jullie wensen maar vervuld mogen worden ❤️

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Soesa wat fantastisch meis! Gefeliciteerd!!

Ilona: lekker zeg even twee dagen zonder kind! :)

Mamavanlois: ik zou dag 1 echt pas rekenen wanneer er rood bloed uitkomt. In principe is een LF van 10-16 dagen prima en wordt als 'normaal' gezien.

Kerst was erg gezellig alleen heeeel vermoeiend! De komende dagen ook echt ff beetje uitrusten, op dit soort momenten geniet ik extra van het thuis zijn en dat ik Niet meer werk. :) ben wel in 1 week tijd 2,5kg aangekomen 😱 Maar goed was nog praktisch niks aangekomen dus het mag ook wel haha, maar denk dat het echt komt door het vele lekkere eten en drinken 😂 Hoe is dat verder bij iedereen?

20. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @SoesaM wauw gefeliciteerd!!
    @Ilona bedankt, alles gaat prima :) Gisteravond kerst afgesloten in de kroeg. Heerlijk om weer ff weg te zijn.
    @mamavl dankje! Jammer als je ongesteld zou worden! Ik ben niet zo bekend met dat soort dingen..

Deel Deze Pagina