Bij mij waren er maar 6 standaard, ivm overgewicht. Met 7-11-15-20-28 en eigenlijk nog 36. De rest is er uiteindelijk bijgekomen door complicaties. En op geen enkele echo werkte hij goed mee, :')
8: Eerste Echo 10: Termijnecho 12: Combinatietest 15: Korte echo, kon hartje niet vinden met doptone 16: Geslachtsbepaling 20: De welbekende 20 weken echo 23: Echo geboekt op de 9 maanden beurs 30: Groeiecho (buik was groter voor de aantal weken zwangerschap. 36: Liggingsecho, standaard bij onze verloskundige 40/41: Omdat ik op het laatst onder het ziekenhuis viel. Gemiddeld om de 4 weken een echo. Ik teken ervoor bij deze spruit.
Bij m'n oudste kreeg ik er ook maar 4 uiteindelijk, met 9w, 12w, 20w en 32w. Oh meiden ben weer misselijk al de hele ochtend. Toch wel raar, ik ben echt nooit misselijk! Ga toch een beetje twijfelen nu... Zou het dan toch mis raak zijn? Kan me bijna niet voorstellen dat het al symptomen kunnen zijn, maar toch wel gek. Houd al 6 maanden m'n cyclus bij en nog nooit misselijk geweest op 5/6dpo. Gisteren heeft mijn kleine meisjes haar eerste stapjes los gezet ben zo trots! Maar de kleine eigenwijs vindt het nog erg spannend, elke keer als ze doorheeft dat ze losloopt laat ze zich snel vallen! Hoop stiekem dat het mis ineens hard gaat deze week, zou zo leuk zijn als ze volgende week als bruidsmeisje zelf naar het altaar kan wandelen
Oh wat knap!! Het kan.. Misschien een kleine bloeding gehad vorige keer ipv ongesteldheid? Misschien testje er tegenaan gooien?
Kan me niet voorstellen! Ben 5 dagen normaal ongesteld geweest en had een positieve ovu test en eisprong gevoel vorige week heb zat testen liggen dus kan er best een doen, maar volgens mij is 5/6 dpo echt nog veel te vroeg
Wat spannend shart!! Als je nooit misselijk bent zou het misschien wel kunnen toch met een vroege innesteling? Hihi ik sit nu pas 1 dpo als het goed is Buhhh En wat zou dat zeker leukk zijn als ze zelf kan lopen! Lente loopt nog steeds niet ook heel erg bang als ze los staat haha dan boem billen op de grond Fijn demade dat je er zoveel kreeg!
@Shart, misschien eind deze week eens testen als je het nog steeds hebt... Wat goed dat ze dr eerste stapjes heeft gezet! Zou inderdaad leuk zijn als ze zelf naar het altaar kan lopen.. @roosie, die 2 weken zijn zo voorbij. Kijk maar naar mij en Piewy. We zitten nu in onze NOD week. @Piewy, al getest meid?
Ja misschien zondag idd! Dan zou ik 10dpo zijn, met de laatste 3x dat ik zwanger was had ik toen al een positieve cb dus dan zou het zeker zichtbaar moeten zijn!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || .. jaar || ... || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst Peppapig || 31 jaar || 4e kind || 2 augustus Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus Timmy || 29 jaar || 2e kind || 15 augustus Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 17 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 20 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 21 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje Even de lijst naar voren gehaald, anders komen we straks helemaal aan het zoeken! @Peppapig Heb jij nog getest? Spannende laatste 2 weken van Augustus !
Hihi dat is zo! Ik ga gewoon elke avond wat vroeger naar bed des te eerder de dagen om zijn haha nee hoor
En zaterdag al proberen? Hihi sorry ik ben een zenuwpees en dat terwijl ik bij lente nog negatief teste 1 dag voor nod haha pas op nod positief Ik denk dat peppabig niet meer mee doet met ons ofzo?
@demade nou echt he hihi er zijn er echt een hoop eind augustus hihi en dat terwijl we allemaal later zouden beginnen whahaha
Nou zaterdag komt de hele familie hier bbqen, en ik ben bang dat mocht het positief zijn dat iedereen het gelijk doorheeft dan. Ik ben zo'n slechte actrice haha
@Shart spannend voor je. Ik ga zondag mn eerste test doen op 7dpo. Zo'n hele gevoelige. @Roosi ik ben pas net wakker.... ik dacht ook: zo gaan de dagen wel lekker snel haha.
ZOOO dan! Haha kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst tot 12 uur heb uitgeslapen heerlijk!! Spannend meid! Gaan we samen zondag ochtend testen *duim duim duim*
@Shart klein voordeel van geen Kids hihi. Geniet er nu ook extra van nog even . Het doen van vroege testen heeft me vorige maand goed gedaan. Als ik psychische klachten heb dan verdwijnen die meteen even bij een negatieve test stom Hoe dat werkt..