De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,284
    2,236
    113
    Female
    Nederland
    @leeuwtje
    Bah 12 januari pas, dat duurt

@Joppie
    Ai dat is minder nieuws. Als je je erge zorgen maakt weer terug gaan en een vervroegd uitstrijkje eisen. Laat je in elk geval niet afschepen met; ach zal wel niks zijn mevrouw.
    Ik hoop dat het iets onschuldigs is. Sterkte!

@Marni
    Wat leuk dat je je hier weer komt melden! Gefeliciteerd!

@Shart
    O jee wat een ziekenboeg. Beterschap! Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter.

@Ilona
    Maak je geen zorgen vanwege de slechte verhalen hoor! Lijkt veel maar de meeste zwangerschappen gaan goed en de meeste baby's zijn gezond. Jouw baby doet het vast fantastisch! Ik gok nog steeds op een jongetje bij jullie. Als het helpt hoop ik dat jullie een extra echo mogen en dat je dan wat geruster bent. Hoe gaat het met de misselijkheid? Nog aan de medicijnen?

@Belbail
    Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat hun hele lijf meedoet met zwanger zijn en niet alleen de buik. Zelf had ik het niet (wie weet komt het hier nog), nicht van mij had het ook. Trekt gelukkig allemaal weer weg na de bevalling. Wel blijven genieten hoor!
    Goed dat je aan de bel trekt en er niet mee door blijft lopen. Hopelijk worden de klachten niet erger.
    Jullie ook beterschap.

Bah, half Nederland is ziek/aan het snotteren. Hier ook een verkouden vent.

@rest
    Hoe is het met jullie??

@hier
    Zie club

2. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

May 3, 2012
    399
    0
    16
    WAO

@ bubbels..... Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.
    Ondanks dat het niet zo is gelopen zoals gewenst qua zwangerschap, misschien een kleine geruststelling bij de kennis die jullie nu hebben, dat dit voor hem de juiste beslissing was.
    Dat maakt natuurlijk het verdriet en het gemis niet minder. Ik wens jullie dan ook alle kracht toe die jullie nodig hebben bij het herstel, verlies, verwerking.
    Neem de tijd die er oor nodig is, en we blijven zeker aan je denken..... en je bent altijd hier welkom waarmee dan ook!
    Dikke knuffel meid.

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hola ladies,

Merk aan mezelf dat ik lang niet meer zo fanatiek ben op dit forum. Geeft me soms wat moeite om te reageren, omdat ik nu eigenlijk niet mag klagen over hoe ik me voel. Geen rare dingen! En dan vind ik het raar het hier neer te zetten, terwijl sommige van jullie echte kopzorgen hebben.

Afgelopen woensdag controle gehad in het ziekenhuis, wij zijn weer goedgekeurd! 25 of 26 januari moet ik even curve prikken op suiker. 1x nuchter en 1x twee uur na een maaltijd, en een week later krijg ik een groeiecho. Hebben nog even naar het hartje geluisterd maar mevrouw had er weinig zin aan. Schopte de hele tijd tegen de doppler aan of zwom weer weg haha. Eigenwijsje (heeft ze niet van de moeder hoor, euhhh)!

Begin zelf steeds meer af tellen, nog een week of 10 werken, nog een week of 13 voordat ze geboren gaat worden. Best raar dat ik eigenlijk al weet in welke week ze geboren gaat worden. Zit soms al data te bekijken welke leuk is haha. Voordeeltje denk ik van een geplande keizersnede.

@Bubbels, heel erg veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje! Neem je tijd om het te verwerken.... Dikke knuffel!

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

NOD lijst
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 23 januari
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli
    ♥ SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| 6 september
    ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 15 september

Afspraken
    JANUARI
    07 || Roosie, controle gyn
    09 || IlonavanH90, controle vk plus echo
    17 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
    19 || SoesaM, eerste echo
    24 || Shart86, controle gyn
    26 || DEMADE, prikken op suiker
    27 || Roosie, controle gyn + groeiecho

FEBRUARI
    02 || DEMADE, groeiecho

5. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Dames,

3even een vraagje, ik slik die mama pillen van davitamon, maar heb nu sinds dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben, diarree en groen/zwarte ontlasting. Is dit normaal?

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Demade het is treurig dat mijn verhaal naast die van jullie loopt maar dat maakt echt totaal niet dat jij je bezwaart moet voelen om te klagen over kwaaltjes!
    Ik weet dat er anderen wel zwanger zijn, babies krijgen, gewoon Door gaan. Thats life. Ik voel, goddank, ook geen jaloezie. Ik voel me gezegd met de 2 Kids de ik heb en ook dat ons zoontje lijden is bespaart. Maar toch kijk ik ook weer uit naar wel een zwangerschap met de reguliere kwaaltjes van dien. En weet je wat? Dan ga ik hier lekker klagen er over ;) dussss gewoon klagen hoor!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    :) ik vind je echt super sterk!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Groen/zwarte ontlasting is m.i. Niet normaal. Ik heb dat iig niet en slik dezelfde pillen.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Bubbels wat ben jij een super mega sterke vrouw! Wauw ik zit met tranen in mijn ogen elke keer je berichten te lezen. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en ik vind je echt een top wijf! Ondanks jouw verdriet, het grootste verdriet wat er bestaat, neem je toch de moeite en energie om op anderen te reageren wat knap!
    Ik hoop dat je dit samen met je mooie gezinnetje een plekje kunt geven ook al is het nu nog heel erg vers, en zal de pijn nooit weggaan, lees ik zoveel liefde! maar jullie hebben de juiste beslissing genomen in het belang van het kleine lieve mannetje.
    Dikke knuffel meis

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Demade: jeetje jij gaat zo snel! Alweer ruim 25 weken!! Voor jou is het idd nu alweer aftellen, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken hoe lang ik nog 'moet' :D maar van mii mag het lekker snel Mei zijn :)

11. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

NOD lijst
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 23 januari
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli
    ♥ SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| 6 september
    ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september

Afspraken
    JANUARI
    07 || Roosie, controle gyn
    09 || IlonavanH90, controle vk plus echo
    17 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
    19 || SoesaM, eerste echo
    19 || Marni, eerste (pret)echo (6wk)
    24 || Shart86, controle gyn
    26 || DEMADE, prikken op suiker
    27 || Roosie, controle gyn + groeiecho
    31 || Marni, intake + echo VK

FEBRUARI
    02 || DEMADE, groeiecho

12. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Wauw, wat een kracht meid..
    En klagen is niet echt klagen, maar gewoon even van je af schrijven of je hart luchten. En dat moeten we gewoon blijven doen!

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties meiden!
    De streep staat er nog steeds, al was ie gisteren een stuk donkerder dan vandaag.. Maar gisteren ook veel donkerdere urine. Dus ik probeer me niet te onzeker te laten maken.

Bubbels, heel veel sterkte en gecondoleerd. Wat klink je sterk meid, zo knap hoe je ermee om gaat. Digiknuf!

Belbail 23 weken, wow! Wat gaat het hard.

Emma, ik ga zo eens lezen in de club.

Demade, je voelt je dus nog wel goed, geen kwaaltjes?
    Schiet al op voor jou!

Hmm dat klinkt niet normaal Soesam. Heb je geen buikgriep of anders gegeten?

14. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Lieve Bubbels, wat een moedige moeder vind ik jou! Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine zoon! Heel veel sterkte en kracht gewenst. En hopelijk heb je snel kwaaltjes om over te klagen als je zover bent!

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    @Marni1, ja nu voel ik me goed! Geen bloedingen meer gehad sinds de 19 weken. Ik blijf wel moe deze zwangerschap denk ik haha. Met een zoontje van 2.5 zit ik een hoop minder stil dan als je er nog geen 1 hebt rondlopen.

@Shart, reken maar zo, als ik ben bevallen moet jij nog een maandje ;)! Die vliegt voorbij. En tegen die tijd hebben we ook mooier weer, lekker wandelen buiten...

16. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Wauw, mooie woorden van Bubbels.. en inderdaad DEMADE lekker blijven mee kletsen hoor... jij loopt voorop en wij achter jou aan en we willen graag meelezen hoe jij die paar weekjes verder nu ervaart! Juist fijn al die verschillende perspectieven en wat Bubbels zegt.. dat is het leven helaas... Bubbels, ik hoop dat jij idd ook nog eens komt klagen over lekkere stomme kwaaltjes, maar voor nu eerst alles een plekje geven. Je bent zo sterk! Wauw.

@SoesaM: ik herken dat niet.. wel van ijzertabletten.. misschien even voor de zekerheid navragen bij de apotheek of huisartsassistente?
    @DEMADE: wat zou ik graag eens even in jouw kledingkast duiken hihi. Wat heb jij een prachtige, roze verzameling al voor jullie meisje. WAUW. Beseft D. al een beetje dat hij een zusje krijgt? Wat vind hij ervan? Op basis waarvan moet je suiker prikken?
    @Shart: hihi, van anderen lijkt alles veel sneller te gaan, maar dat kan niet he.. ik had ook het gevoel dat DEMADE veel sneller ging dan ik hahaha. Toch vliegen dan ook onze weken voorbij!

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hahahaha we gaan allemaal even snel hoor ;)! Al voelt het bij jezelf misschien niet zo :p!

Haha ik wordt zo blij van al dat roze! Je mag van mij best een duik nemen hoor ;)! Zo leuk. Jaaa D. begint het steeds meer te snappen, babyzusje in de buik zegt ie dan. Van de week in de prenatal was ik kleding aan het shoppen en hij pakte een boxpakje van de stelling, mama kijk voor babyzusje! Gisteren zei hij nog, baby kom je uit...... Nou ze mag van mij nog wel even blijven zitten hoor hihi. Hoe nieuwsgierig ik ook ben.

Ben vooral benieuwd wat iedereen van de naam vind! Ze weten dat er bij mij toch geen oerhollandse naam uit komt haha.

18. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Holy Moly, nog 100 dagen te gaan.... Whaaa!

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Jaa het gaat echt super hard he! Ik vind het veel sneller gaan nu dan bij lente! Aftellen maar demade! En de baby word eerder gehaald dus nog minder dagen hihi jij krijgt ook een keizersnee toch?

20. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Dat is ook niet zo gek toch Demade, dat het vermoeiender is?
    Zo'n peuter kost ook veel energie :) .

Jullie gaan allemaal hard meiden! Ik heb nog een lange weg te gaan haha

Vanochtend de laatste testen gedaan;
    Nu geloof ik het echt :D

Share This Page