De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Nope geen instagram

2. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roos: ik heb net zelf ook even een album gemaakt, kun je ook eventjes spieken. :)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Fijn dat de controle goed was Ilona!

Gister was echt een topdag: heb me officieel ingeschreven voor hbo studie (deeltijd) aan de hogeschool vanaf september! En we hebben spontaan een vakantie geboekt in oktober naar Gran Canaria :)
    Echt grappig om dan te denken hoe de kleine meid tegen die tijd is, dan alweer 5 maanden 😂 Kan me er nog niks bij voorstellen haha .

*doet de 21 weken dans!* #watgaathethard!

Ik ben trouwens aan het overwegen om nog een 4D echo te doen, gezien het laatste keer is :) gaat een van jullie dat ook nog doen? Bij hoe veel weken?

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Shart: klinkt goed zeg en heerlijk die vakantie ook! Wat voor studie ga je doen?

Wij hebben nog geen pretecho plannen, maar wie weet!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jaaa zo veel zin in! :)
    Lerarenopleiding Nederlands 2e graads. Is voor onderbouw voortgezet onderwijs en examenklassen VMBO en MBO/volwassenen onderwijs. Heel veel zin in ook :D

6. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Oh wat leuk zeg! Hoelang duurt de opleiding? Ik studeer in Mei (hopelijk april) af voor pedagogiek en ik doe daarnaast nu ook een deeltijd pabo. Dus in september ga ik ook nog anderhalf jaar door met deeltijd studeren :)

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Schandalig :p!

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk shart! Dat zijn nog eens leuke vooruit zichten! :)

Nee ik vind het te duur, vorige keer wel laten doen, maar nu kan ik ook telkens bij de groei echo's even vragen aan de gyn of hij hem op 3D zet:) das ook genieten

9. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Waar gaan jullie heen op GC? Ik heb er 6 jaar geleden stage gelopen!

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Leuk belbail ik heb ff gespiekt hoor:D leuke meid ben je en wat een lieve hondjes heb je! 1 van je hondjes heet net zoals die van mij:p

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Haha wie weet ooit?;)

12. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Is echt heeeeeeel leuk! Toch Belbail, Ilona & Marni

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh leuk zeg! Voor mij is het echt alweer even geleden ik studeerde in 2011 af maar daarvoor was ik al 2 jaar aan het werk en studeerde ik dus niet echt meer. Dus eigenlijk al 8 jaar eruit🙈 Ben heel benieuwd! Opleiding duurt 4 jaar, dus tegen die tijd gaan alle kindjes naar school en zal het hopelijk goed te combineren zijn :)

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Leuk! We gaan naar Playa del Inglés, Parque Cristobal. Hebben een speciale kids bungalow geboekt obv logies. Kunnen we lekker zelf kijken hoe of wat met eten, vind ik zelf wel fijn :) werkte je in het toerisme?

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja liep stage achter de receptie in een hotel in San Agustin, plaatsje voor Playa del Ingles. Ging vaak stappen in Playa haha.

16. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Whahaha, ja echt wel :D

@Shart leuk hoor! je klinkt erg gemotiveerd en dat is het belangrijkste! dan lukt het wel!

@hier: lekker in mijn huispak achter de laptop schoolopdrachten aan het afronden. zojuist mijn startdossier voor het afstuderen ingeleverd.. hopelijk goedkeuring en dan kunnen de laatste weken beginnen! ik hoop in april mijn scriptie in te leveren :)

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Yes!😁😁
    Al heb ik marni niet op IG geloof ik..

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Ilona
    Fijn dat alles er goed uit zag! Jij schiet nu ook alweer op zeg.
    Is de misselijkheid al weg of zat je nog aan de medicijnen?

@Roosie
    Hoe is het met je bekkenklachten? Hopelijk straks alles mooi in orde bij de gyn! 24 weken, weer een mijlpaal(tje) :D

@shart
    Wow nog even aan de studie! Respect hoor. Oh heerlijk vakantie... Wij willen in maart nog een weekje weg maar dat zal een CenterParcs worden in Nederland. Heb geen zin in uuuuren in de auto en ver weg willen we sowieso niet.
    Vorige keer wilden we ook nog even samen eruit voordat de baby kwam (was toen 34/35 weken) en mijn schoonmoeder raakte zowat in paniek... want wat als de baby eerder kwam... uhhh we zaten op anderhalf uur rijden, gewoon in NL. Anders konden we wel in hun huis zitten... Ehm nee ;)
    Nu begint ze ook weer dat ik voor de bevalling maar bij hun moet komen inwonen want dan ben ik zo in het ziekenhuis (omdat de vk had gezegd dat ik het ziekenhuis niet ga halen). Het idee alleen al... denk dat ik maar niks meer zeg tegen schoonmoeder want ze krijgt rare ideeën.

@Belbail
    Ook al zo'n studiebol! Respect dat jullie dat er nu "even" bij doen.

@Instagram
    Heb ik niet. Ik word al gek van fb (waar ik amper wat mee doe). Ben zelf ook niet zo van het posten van foto's e.d. Maar zal vast erg leuk zijn!

@hier
    Wij wachten vol spanning op de laatste uitslagen. Stiekem hoop ik dat het deze week nog wordt aangezien al het andere ook zo snel ging. We zullen het zien en we blijven hopen.

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @Emma, nu sinds week 11-12 medicatievrij en al een week niet meer overgegeven! Ook lang niet meer zo moe. Beetje grijs gebied zo, ben wel zwanger maar voel me niet zwanger, haha!

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja het gaat wel als ik wel maar naar therapie ga 1 keer per week anders staat het ook gelijk weer scheef volgens de fysio en dat voel ik ook!
    Jaa weer een mijlpaal! en we zijn uit de naam:D
    Lieve Emma ik hoop en duim heeeel hard met je mee dat de uitslagen gewoon goed zijn! Hopelijk krijg je ze voor het weekend dan kun je lekker rustig het weekend in en bovenal eindelijk kan gaan genieten!

Deel Deze Pagina