Thanks meisjes zit nu in de wachtkamer van het Erasmus mc, ben als het goed is om half 1 aan de beurt! Zo spannend... Klinkt wel hoopvol mamavanlois! Ik duim duim duim!! Wanneer is je NOD?
Spannend mamavanlois! Ik hoop heel erg dat het allemaal goede tekenen zijn Succes shart! Geniet er ook een beetje van he, in hoe verre dat kan
Thanks meiden! Alles zag er prima uit! Dus wel heel erg opgelucht met 30 weken gaan ze nogmaals kijken, maar dat was geen must maar op eigen initiatief en dat zag de professor wel zitten. Die afspraak staat op 17 maart. Blij
Goede middag... Wauw wat weten jullie toch altijd veel te kletsen. ik heb me net als joppie me even terug getrokken omdat het bijna een obsessie werd. Ook lekker de zuster uitgehangen afgelopen week.... maar wat doet ons mannetje het goed! Hij hersteld goed, allen wel snel moe. Dus lekker veel lui op de bank filmpjes kijken of op de tablet. Vandaag is het mijn NOD dag.... en totaal geen symptomen gehad en nog niet.... Maar vanmorgen ook geen ongi, dus dacht ik: ach voor de show doe ik wel even een test.... en dit is het resultaat.... BLIJF ZITTEN LIEVERD!!
Wauw! Fijn dat je zoontje aan het opknappen is, nog lekker uitzieken dus! Mn duimen draaien dat deze goed blijft zitten tot aan ongeveer 40 weken
Extra controle kan nooit kwaad natuurlijk, fijn dat ze ermee instemmen! En voor nu natuurlijk super dat alles goed is!!!
Wauwie wat geweldig meis! Gefeliciteerd met deze mooie testen! Ik hoop heeeeeeel hard dat deze mooie baby blijft zitten en uit groeit tot een prachtige baby❤️🙏🏻 Ik vind je testen er wel goed uit zien weet niet of het je geruststelt?
Thanks meiden! Leeuwtje WoW!!! wat goed!! Gefeliciteerd! Ik duim dat deze beeb blijft plakken! wanneer zou je uitgerekende datum zijn?
Als ik het goed heb kom ik uit op 29 september... maar weet het niet zeker... Wachten op de echo als alles goed gaat en dan weet ik uiteraard meer ☺😊
Klopt roos... Ik vind de roze kleur nu ook wat duidelijker dan de vorige keren. Wel bijzonder dat ik geen symptomen heb. Zag hem dus ook echt niet aankomen. En dan ook nog eens met maar 1x klussen 😂😂 Zondag morgen wil ik samen met manlief testen. Die is vandaag en morgen druk bezig met de verhuizing van zijn ouders. En dan kan ik gelijk zien of hij mooi is opgelopen. 💝
Hihi dan heb je precies op het goede moment 'geklust'😂 Leuk zondag samen testen! Heb je hem het wel al verteld van je positieve testen nu?
Shart wat fijn dat alles in orde is!! Leeuwtje wauw meis wat een mooi bericht! Gun het jou ook zo! Duim met de girls mee dat dit een plakbeebje is! Probeer er wel van te genieten hè!! Even snel reageren tussen het reisjes boeken door Haha 😂
@Roosie Ja met dat slapen hebben we echt mazzel gehad, nu nog steeds trouwens. Heel enkele keer moet ik er uit maar dan is er echt wat aan de hand. Denk dat ik gewoon voor maat 50 ga. Al zou deze baby een cm langer zijn en ietsje zwaarder dan zal het nog wel passen. En heb anders nog genoeg maat 56, voordeel van een tweede kindje Ja het wordt nu echt zwaarder! Ik heb afgelopen week geen klap uitgevoerd, alleen maar moe en snel last van mijn buik. Had geloof ik een groeispurtje want buik is dikker en ronder geworden. Doe je niet teveel op 1 dag? Hoe gaat het met je klachten, nog enigszins te doen? @Marni Wat fijn! Elke keer zie je steeds meer en dan wordt het steeds leuker! @Mamavanlois Geeft toch niet, soms heb je een break nodig. Ik zal over een tijdje ook niet veel schrijven want dan heb ik het ook druk. Niks aan te doen. Als jij het niet trekt om hier te schrijven dan neemt niemand je dat kwalijk hoor. Nog gefeliciteerd met je meisje! 4 jaar is toch een speciale leeftijd. Tuurlijk komt het goed op school, ze moet alleen een tijdje wennen. Al is het wel sneu voor jullie beiden natuurlijk. Reisje boeken is uiteraard niet vervelend @shart Blij dat alles goed is! @Leeuwtje Groot gelijk dat je alles lekker even laat zoals het is. Rust is belangrijk. Wauw mooie duidelijke test van kv! En de cb spreekt voor zich Ik duim hard mee dat deze goed blijft zitten! @hier Ik mag niet meer mee naar de wc van mijn dochter Ze wil alles zelf doen. Dus gauw haar broek naar beneden getrokken en toen ging de deur dicht. Moet nog wel helpen met wc papier enzo maar dat komt allemaal wel. Op de opvang gisteren zelfs een grote boodschap gedaan dus zindelijkheid komt steeds meer en meer. Morgen shoppen voor de baby en dan gaat ze mee, ik neem een verkleiner mee zodat ze naar de wc kan als ze wil. Besef van baby is er nog niet zo. Heb al wel een boekje maar wil er nu nog niet teveel op inspelen. Mei duurt nog erg lang voor zo'n kind.
Girls, thnx voor jullie lieve reacties. En jullie hebben ook wel gelijk maar t voelt dan wel rot op een of andere manier.. Wat schattig dat je meissie wat meer privacy wil hihi wil die van mij alleen met de grote boodschap. Vind dat zo schattig.. Haha Hoeveel dpo zou je op Zn vroegst kunnen gaan testen?? Ik zit nu op 8dpo.. of ik verbeeld t mee maar had gisteren de hele dag een gevoelige buik (steekjes/krampjes) en met vlagen zere onderrug. Begonnen Mn (.)(.) ook nog eens wat steekjes te geven.. ik weet t kan ook allemaal ongi voortekenen zijn maar mennnnn wat duurt wachten dan lang.. sorry voor Mn klaagzang. Xxx
Mamavanlois: je zou morgen testje kunnen doen, alle keren dat ik zwanger was testte ik op 9 dpo al positief. Hier is oudste nog steeds ziek en helaas mijn man ook halve nacht aan het spugen geweest, die ligt nu op bed. Heb nu 2 nachten bijna niet geslapen dus ben helemaal kapot en last van m'n maag (maar kan ook door de vermoeidheid zijn) hoop zo dat ik en K. niet ook buikgriep krijgen! En zeker niet terwijl man ook ziek is...
@mamavanlois ik had op 7 dpo al een mini Tuur streepje dit keer, terwijl ik bij lente pas op 14 dpo positief testte. Tja je zou het kunnen proberen maar hou dan nog wel even een slag om de arm naar he die wacht weken! Die twee weken lijken echt een eeuwigheid te duren dan! @shart ach meis toch wat naar en wat zul je je moe voelen lekker rustig aan doen het weekend ookal moet je wel zorgen maar ook echt aan jezelf denken, een lekker warm bad misschien knap je daarvan op? Beterschap voor je man en dochter!
Hee girls ik denk dat testen niet meer nodig is. Vandaag beetje bruin bij het afvegen.. snik ik schrok er echt van op Mn werk.. getver wat balen. Zit notabene op 8dpo en nu al ongesteld.. Mn eisprong was iedere maand pas rond dag 21/22/23 en nu op dag 17. Slik sinds deze maand agnus castus en ineens een vroegere eisprong.. had toch goede hoop maar nu niet meer 😢😢😢 ga t besprek met Mn gyn. Miss mogen we na deze ronde via het Zh proberen.. ik wacht al vanaf zomer 2015 op een beebje..