De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jij zal de eerste zijn (als het goed is:p) die gaat bevallen! Spannend allemaal he meis dat het nu echt niet lang meer gaat duren! Ik hoop dat de Suiker test mee valt en dat je gewoon mooie waardes hebt:) Jaa wat een vragen he! Maar de naam die jullie geven hoeven anderen niet mooi te vinden, het is jullie naam en jullie kindje:) en D zal het vast allemaal raar vinden in het begin maar hij went er vanzelf aan en is vast stapel gek op zijn zusje straks!! Ik heb precies dezelfde vragen als jij hoor! Maar het komt echt allemaal goed voor je het weet loopt alles op rolletjes in je gezinnetje en is de kleine meid ook al weer een stuk groter want ik vind de baby tijd zoooo hard gaan!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Fijn dat de kwaaltjes wat rustiger zijn meis! En wat heerlijk dat je kleine nu lekker kan voelen!! Dat is zo'n bijzonder gevoel he:)
    Wat lief van je dat je je schoon mama en mama mee wilt nemen naar de echo! Wij hadden mijn ouders ook mee genomen een keertje en die vonden het allemaal maar kunstig haha mijn moeder heeft van mij wel een echo gehad maar die was zo onduidelijk in vergelijking met nu!!

3. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Nog eventjes ego 🙊

Ah shit, hij staat even op standje nekletsel.. sorry!
    Oh en let niet op de achtergrond, sta op zolder (dus rommel!)

Bijgevoegde bestanden:

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Mooie buik Ilona :D

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Eindelijk weer eens tijd om alles door te lezen (op het werk :D)

IlonavanH wat een mooi buikje al!

Demade, pfoe lekker aan het aftellen al, lastig dat prikken voor suiker lijkt me gelukkig hoef ik dat niet. En inderdaad, je moet het toch over je heen laten komen. Gewoon zorgen dat 1 van jullie iedere dag even exclusief tijd maakt voor D, dan komt het vast helemaal goed!

Joppie wat jammer dat je ongesteld bent geworden, benieuwd wat de gyn voor jullie kan betekenen.

SoesaM de testen zien er nog mooi uit, hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt (ik had me ook 2 weken verrekend bij de eerste echo).

Mamavanlois, wat balen zeg van je ongi. Benieuwd of ze jullie kunnen helpen in het ziekenhuis.
    Belbail wat vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt. Heb je ook al fysio? En let ook goed op met tillen etc, gewoon zo min mogelijk doen en tussendoor even plat gaan als het kan.

Emma86 jeetje ook nog eerst een verbouwing :D Wel tof dat daarna alles goed klaar is.

Shart wat een ziekenboeg is het ook bij jullie zeg, ben je zelf inmiddels alweer wat opgeknapt?

Mooi lijstje met to-do's Roosie! Word er helemaal zenuwachtig van haha.

Leeuwtje wat een mooie test, proficiat! Natuurlijk mag je wel enthousiast zijn over je zwangerschap! Ik vind het ook moeilijk om heel positief nieuws te delen, maar daar heb jij ook zéker recht op en wij delen toch ook graag in jouw blijdschap.

Marni1 wat fijn van het kloppende hartje! En wat mogen jullie snel weer terug om de baby te bewonderen!

Kleinefee hoe gaat het bij jou?

Hier gisteren op controle geweest, alles was goed, we hebben een baby die koprolt in de buik vandaar dat ik hem zo vaak voel (begon dwars en 10 minuten later lag hij met hoofd beneden). Groei is precies op termijn behalve de beentjes lopen iets achter. Heb zelf ook korte benen dus denk dat het daaraan ligt. Vorige keren begonnen alle lijntjes al af te buigen dus ook hoofd en buik maar deze vooralsnog niet. Weet nu ook waarom ik zo moe ben, mijn onderdruk is 61, nog nooit gehad tijdens een zwangerschap, eerste Hellp en 2e te hoge bloeddruk dus even wennen. Krijgen wel iedere 4 weken een groeiecho. Oh ja en we hebben nog steeds geen naam.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

NOD lijst
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli
    ♥ SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| 6 september
    ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september
    ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september

Afspraken
    JANUARI
    24 || Shart86, controle gyn
    26 || DEMADE, prikken op suiker
    27 || Roosie, controle gyn + groeiecho
    31 || Marni, intake + echo VK

FEBRUARI
    02 || DEMADE, groeiecho
    07 || IlonavanH90, controle vk
    09 || Shart86, 3/4D pretecho
    13 || Leeuwtje1981, 1ste echo
    15 || IlonavanH90, 20 weken echo (en dan hopelijk ook geslachtsbepaling)
    20 || Roosie, controle gyn
    21 || Leeuwtje1981, intake vk
    21 || Dizzy, controle vk en groeiecho

7. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ik heb zo'' last van buikpijn... het is niet ondragelijk maar wel constant en zwaar aanwezig. Hebben jullue daar ook last van gehad?

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was bij de controle dizzy! Hihi dat word een turner hihi:p
    Apart he dat elke zwangerschap zoo anders kan zijn! En bij jou echt drie uitersten! Ongelofelijk! Voel je je voor de rest wel goed?
    Hmm ja de naam,, wij hebben hem, maar ik denk dat me man twijfelt maar die twijfelt vaak:p dus ik heb een limiet met 30 weken staat die vast, misschien een idee voor jullie ook? Een limiet stellen hihi?

9. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Hier waarschijnlijk slecht nieuws... bloedverlies met het afvegen en buikrampen. VK gebeld en mocht langskomen maar ze raadde het af omdat dat meer stress op zou leveren. Ik heb er een hard hoofd in... verlies steeds meer bloed... vrijdag sowiso langs voor een echo!

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hè nee toch! Ohh dikke knuffel voor jou. Ik blijf duimen voor een wonder maar bloeden in combinatie met kramp is meestal niet goed.
    Sterkte daar en als er wat is gewoon de verloskundige weer bellen.

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoe is het nu SoesaM?

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jeetje SoesaM wat een ellende weer, ik duim dat het bij een veegje gebleven is.

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ah jeetje meid! Hopelijk toch gebleven bij wat veegjes!
    Hoe gaat het nu?

14. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ik ben vanochtend bij de VK geweest... eerst zag het er niet goed uit maar op een gegeven moment zei ze wacht even ik zie gewoon het hartje kloppen... volgens de meting kwam ik uit op 5+5 en het hartje klopte zachtjes, maar ze zei dat dit normaal is. Ze kon er ook niet bij hoe ik bij 9 weken kwam, en ik kan ook niet rekenen vanaf mijn laatste menstuatie, want dit klopt dan allemaaal niet. Buikkrampen kunnen komen omdat mijn baarmoeder heel erg naar voren ligt en ik dit dus meer voel, voor het bloedverlies heeft ze geen verklaring. Volgende week mag ik weer terug.

Bijgevoegde bestanden:

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje wat een rollercoaster zo zeg... maar wanneer was je eerste positieve test? En vorige week had je ook een echo gehad? Of ben ik nu in de war?

16. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Mijn allereerste positieve test was op 25 december, licht positief! Dat heb ik ook gezegd tegen de VK... maar ze zei ja daar heb ik geen verklaring voor... ja vorige week heb ik mijn intake gehad en toen zei ze dat het heeel pril was misschien net 5 weken... het is nu in 6 dagen 0.3 mm geggroeid en nu is er wel zichtbare hartactiviteit... de afmeting van de baby en de hartslag komt overeen met een zwangerschap van 5+5... ze heeft er ook geen verklaring voor.

Heb de afgelopen tijd veel gelezen op het internet, het kan een dia-pauze zijn geweest en de bloeding kan ook komen omdat mijn lichaam een signaal verstuurt naar mijn hoofd dat ik ongesteld moet worden en dat mijn hersenen nog niet beseffen dat ik zwanger ben... alles kan... volgende week zullen we het zien...

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wanneer had je een duidelijke positieve test? Want ze liepen na 25-12 wel op toch? Het zou nog kunnen dat ie op een eisprong heeft gereageerd, maar ik neem aan dat je de dagen erna oploop zag in je testen toch? (Sorry m'n geheugen laat me ff in de steek) stel dat je toen 3 weken was, dan zou je toch nu zeker 7,5 week moeten zijn lijkt me. Ook omdat je geen bloeding hebt gehad toch qua menstruatie? Dia pauze heb ik toen ik een MA had wel eens met mijn Gyn over gehad en die gaf aan dat het het super zeldzaam is en eigenlijk nooit meer dan 1 week stilstaat, dus dat zou wel heel bijzonder zijn. Je zou nog aan je huisarts kunnen vragen of je op hcg mag prikken, bijv vandaag of morgen en na het weekend. Je zou daarmee kunnen kijken of de waardes kloppen met het beeld op de echo en of de stijging voldoende is. Vervelend hoor die onzekerheid :(

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Mijn KV test reageerde ook op de eisprong een keer. Dat kan dus zeker wel, maar vreemd dat er dan zo'n 4 weken verschil in zit. Ik vind Shart haar optie van hcg prikken wel een goede, kun je dat misschien vragen aan de huisarts?

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat klote soesa:( hoe gaat het nu met je?

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    He bah Soesam wat een onzekerheid. Wel fijn natuurlijk dat je een kindje met een kloppend hartje hebt gezien. Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina