Nee toch! Oh meid had zo gehoopt op goed nieuws. Veel sterkte en doe het rustig aan. We denken aan je. Wil je graag iets kwijt hier dan mag dat altijd hè.
Oh jeetje soesa wat verdrietig ondanks dat het al niet vlekkeloos verloopt hoop je toch dat het goed uitpakt, en wat is het dan balen dat het niet zo mag zijn sterkte meis en je bent hartstikke welkom om gewoon te blijven meekletsen hoor! Ik heb helaas ook ervaring op het gebied van miskramen (3 stuks) dikke knuf!
Ik maak me de laatste weken ook steeds drukker. Andere is 13 maanden tegen de tijd dat de baby komt en het is nu met 10 maanden nog steeds een enorme handenbinder. In de box zetten was al geen optie meer omdat hij alléén maar aan het staan is, en zich dan keihard laat vallen dus ik hoop nu de oplossing gevonden te hebben in een campingbox, dan valt hij in ieder geval een stuk zachter dan tegen de houten spijlen.... ik moet toch echt even mn handen vrij kunnen hebben soms. ..
Hoi ladies Als eerste... alle kracht toegewenst SoesaM... Wat een verdrietig bericht. Neem je tijd die je nodig hebt. En weet dat we er voor je zijn, mocht je er behoefte aan hebben. Dikke knuffel. Sorry dames hier gigantische druk geweest met verhuizing van mijn schoonouders. Niet echt fijn als je zwanger bent. Vond het tillen van de spullen ook best eng! Hier nog steeds vrijwel geen symptomen en dat baart me wel zorgen. Het enige is, is dat er geen menstruatie is en obstipatie. Ik ben dan ook blij als het 13 februari is. Dan kan ik zien hoe ik ervoor staat 😶😶... Hierdoor durf ik ook nog niet echt te genieten en ben ik en mij man wat terug houdend.... Daarom praat ik ook nog niet zoveel. Maar lees wel steeds. Liefs van ons...
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken JANUARI 31 || Marni, intake + echo VK FEBRUARI 02 || DEMADE, groeiecho 07 || IlonavanH90, controle vk 09 || Shart86, 3/4D pretecho 13 || Leeuwtje1981, 1ste echo 15 || IlonavanH90, 20 weken echo (en dan hopelijk ook geslachtsbepaling) 20 || Roosie, controle gyn 21 || Leeuwtje1981, intake vk 21 || Dizzy, controle vk en groeiecho 21 || Shart86, controle gyn MAART 02 || Emma86, controle vk + groeiecho 17 || Shart86, laatste hersenonderzoek en groeiecho
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken JANUARI 31 || Marni, intake + echo VK FEBRUARI 02 || DEMADE, groeiecho 07 || IlonavanH90, controle vk 09 || Shart86, 3/4D pretecho 13 || Leeuwtje1981, 1ste echo 15 || IlonavanH90, 20 weken echo (en dan hopelijk ook geslachtsbepaling) 20 || Roosie, controle gyn 21 || Leeuwtje1981, intake vk 21 || Dizzy, controle vk en groeiecho 21 || Shart86, controle gyn MAART 02 || Emma86, controle vk + groeiecho 13 || IlonavanH90, pretecho 17 || Shart86, laatste hersenonderzoek en groeiecho
Marni, succes en veel plezier vandaag! Hopen op een mooi kloppend hartje. @Belbail, whaa jij schiet ook op haha. En ik maar denken dat je nog rond de 22 weken zat hahaha. @Hier, gisteren hele dag last gehad van een gespannen buik. Alsof deze echt op knappen stond zeg maar. Gelukkig vandaag weer wat minder bah. En zin aan donderdag, dan kan ik weer even spieken naar ons meisje! Hoe is het met de rest?
Haha neenee ik doe vandaag de 27 weken dans! Woep woep! Volgende week woensdag 8/2 gaan wij weer even spieken naar ons kleintje 😍😍
Wauw belbail!! En wat gaan jullie toch ook alweer hard. En dan bedenk ik mezelf, o shit ik ben ook alweer 18 weken
Mooie foto belbail! Hier ook volgende week weer ff spieken dan hebben we een 3/4D pretecho, hopelijk kunnen er mooie beelden worden gemaakt! Haha Ilona ik heb precies hetzelfde! Dan zie ik belbail haar banner denk ik jemig wat gaat die hard! En dan besef ik me dat het nog steeds maar 3 weken scheelt 😂 En ik dus net zo hard ga. Ik heb de laatste week veel harde buiken als ik druk bezig ben (opruimen/was opvouwen/etc) dan moet ik gewoon echt ff languit op de bank zodat het overgaat. Bij geen van beide andere zwangerschappen zo vroeg al gehad. Hoop dat het weer weggaat want zo kan ik echt weinig meer doen Als ik er aan denk dat ik in theorie al over 13 weken zou kunnen bevallen krijg ik het wel een beetje benauwd hoor... Als ik aan de bevalling denk brrr... Krijg soms gewoon beetje paniek gevoel. Echt heel raar waar dat vandaan komt?
Rustig aan doen met het huishouden Shart! Probeer het eens in fases te doen, even inspanning dan ontspanning etc? Jaa absurd he! Vorige keer was ik over 17 weken al bevallen. Was ik nu net over de helft... dus ik kan het heel goed indenken! Beetje realiteitscheck.. straks eentje erbij.. dat is ook heel eng.
Haha ik heb zelf ook het idee dat jullie sneller gaan dan ik hoor. Je kunt me zo wijs maken dat ik wordt ingehaald😂😂 @shart ik ben al onwijs aan het aftellen naar de bevalling.. kan niet wachten! Wij ook een pretecho Bedankt voor de lieve reacties.
Jaa meiden het gaat snel he! Ik heb het ook echt Spaans benauwd bah! Heb de chicco next2me besteld hij was wel prijzig maar lijkt me zoo handig! Nu is dat klaar weer een dingetje van me lijstje gelukkig! 16 februari hebben wij weer groei echo dus dan mogen we ook weer even spieken hihi ik ben benieuwd naar jullie echo's meiden de baby's lijken nu echt op baby's! Hebben echt al vet op hun gezichtje enzo hihi Wie gaat er eigenlijk allemaal borstvoeding geven? Ik wel, tenminste ga het proberen bij lente heb ik 3 weken moeten kolven, voor dat het überhaupt goed op gang kwam!! En ze werkte ook niet mee, viel telkens jn slaap als ze me borst maar rook haha maar na drie weken was het me gelukt!! Ik was zo trots als een Pauw! Heb tot 5 maand gegeven maar nu heb ik mezelf voorgenomen ik kolf en probeer aan te leggen totdat de kraamverzorgster weg is, want ik heb lente nu ook erbij en als het me na die week niet lukt helaas dan pech Oja haha als ik naar mijn banner kijk en het gewicht... Onze kerel was vorige week al 1025 gram volgens de echo😳