Hoi ladies! Welkom terug; Kleinefee en Bubbels! Bubbels: geniet van jullie weekendje, lekker even eruit! Kleinefee: leuk nog een meisje! fijn dat alles er goed uit zag met de echo Demade: fijn dat je uitslag en groeiecho goed waren! Ben benieuwd of wij van de week ook kunnen zien of de baby op haar zussen lijkt Hier: vandaag aan het oefenen met peuter en baby pas vandaag op mijn nichtje van 8 maanden hele klus zo logistiek gezien haha straks komt de oudste uit school, dan wordt het helemaal hectisch ben ik bang! Weet wel gelijk hoe het straks zal zijn (over een jaartje)
Hey bubbels, welkom terug! En een weekendje familie tijd is ook zeker heel belangrijk! Moeten wij ook maar eens gaan doen 🤔😕 Ook kleine fee, welkom terug. Wat leuk een meid erbij! Gefeliciteerd 😊 Sorry meiden ik wil graag mee kletsen maar kan nog niet echt een aansluiting vinden. Jullie zijn ook al zoveel verder in de zw. Ik sta nog in de prille beginfase. ik heb jullie advies wel opgevolgd door niet meer te gaan tempen. Maar het feit dat ik me nog steeds niet echt zw voel maakt me wel zorgen. Gelukkig heb ik al snel de echo ( 13 februari ). En als die goed is wil ik me meer gaan ontspannen.
Hoi ladies! Wat is het hier rustig! hoe is het met iedereen? Leeuwtje: ik snap het wel hoor! Hoop dat je een mooie echo hebt!
@Bubbels hoe was/is jullie weekendje weg? Hopelijk lekker even bijkomen en van elkaar genieten. @Leeuwtje aftellen dus.. ik duim voor een mooie echo! @Shart zeker rustig hihi... ik heb gisteren alvast mn verjaardag gevierd, erg gezellig maar vriendlief heeft vooral alles gedaan want ik heb zo'n bekkenpijn al een paar dagen dat ik amper lopen kan... we gaan straks met familie uit eten. Hopelijk kan ik wat lekker zitten. Hoe is het met jou?
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 2 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken FEBRUARI 06 || Belbail, controle vk 07 || IlonavanH90, controle vk 08 || Belbail, pretecho 09 || Shart86, 3/4D pretecho 10 || Belbail, intake kraamzorg 13 || Leeuwtje1981, 1ste echo 15 || IlonavanH90, 20 weken echo (en dan hopelijk ook geslachtsbepaling) 16 || Belbail, controle vk 20 || Roosie, controle gyn 21 || Leeuwtje1981, intake vk 21 || Dizzy, controle vk en groeiecho 21 || Shart86, controle gyn 23 || DEMADE, controle gyn MAART 02 || Emma86, controle vk + groeiecho 09 || DEMADE, bespreken bevalling (keizersnede) 13 || IlonavanH90, pretecho 17 || Shart86, laatste hersenonderzoek en groeiecho
Het is heerlijk! Ik denk dat mijn ei is geweest. Als ik 'm heb gehad. Maar had paar dagen vruchtbaar slijm en nu niet meer. Vorige week maandag witte hcg test voor 't eerst et 3.5 weken. Benieuwd of ik over 2 weken netjes ongi wordt !
@Bubbels, hopelijk een fijn weekend gehad! Even bij kunnen tanken? @hier, whoehoe! 30 weken zwanger...... Het komt nu wel heel naar dichtbij hahahaha! Maar ik wil nog zo graag lang genieten van mijn meisje in de buik.
Belbail: gefeliciteerd alvast! Lekker gegeten? Ja hier gaat het wel goed, zit alleen echt in een emotionele achtbaan in m'n eentje Ene moment ben ik superblij om 2 tellen later in huilen uit te barsten waarna ik boos word om niks en vervolgens bij m'n man wegkruip 😂😂 lang leve de hormonen! Bubbels: ben benieuwd! Zou fijn zijn als je cyclus snel weer regelmatig is! Demade: gefeliciteerd met je mijlpaal! nu echt aftellen geblazen voor jou! Met 38 weken ks toch? Hier: doe ik de 25 weken dans! Echt mega slecht geslapen vannacht. Dus vandaag lekker rustig aan doen
Wat fijn dat alles goed gaat kleine Fee! Bubbels, lekker zo even een weekendje weg. Ik hoop dat je snel weer een voorspelbare cyclus hebt. Wauw Demade, 30 weken!!! Dat gaat echt opschieten! Wat vervelend Belbail bekkenpijn Hier begint de zwangerschapsischias weer op te zetten, kon vanmorgen bijna niet lopen. Hoe ging het met de baby en peuter Shart?
Alvast gefeliciteerd belbail! Heb je een leuke avond gehad? Wat fijn bubbels als je cyclus weer mooi netjes op gang is dan weet je ook weer dat alles gewoon goed zit. Jeej demade 30 weken!! Aftellen meis! Al begrijp ik het heel goed dat je de schopjes en je buik nog lang niet zou willen missen! Hier ook alweer 28 weken heb me lijstje goed afgewerkt! Moet nog een paar dingen doen maar het gaat helemaal goed komen (denk ik) Och shart toch is er een reden dat je je zo voelt? Ik heb er op het moment ook behoorlijk last van, zit er zelfs aan te denken om hulp te zoeken zeg maar om met iemand te praten.. Lekker rustig aan doen vandaag meis als je zo moe bent een nacht slecht slapen is nu zo rot! Ach dizzy toch jij ook lichamelijk klachten bah het maakt het er allemaal niet makkelijker op zo he!! Rustig aan en neem op tijd ff rust dat je lekker kan zitten of liggen
Ik heb het idee dat mijn lijstje alsmaar langer wordt hahahahaha! - kamer behangen - behanger bellen - decoratie halen - lijstjes met posters maken - geboortekaartje uitzoeken - geboortebedankjes maken - lamp uitzoeken - kleertjes wassen - box naar beneden halen - boxmatras laten luchten - boxkleed wassen - snoep etc halen voor in de kraamweek - vluchttas lijstje maken - laatste hydrofiel spullen halen - lakentjes / deken halen - maxi cosi bekleding halen - luiertas halen @Shart, nee in de 39e week doen ze een ks. Ze doen nu liever zo dicht mogelijk bij de 40 weken een geplande keizersnede dan ervoor. Maaaaar, hopen kan ik altijd ! @Dizzy, niet fijn! Rustig aan doen zover het kan natuurlijk. @iedereen, hoeveel setjes van welke maat hebben jullie al in huis gehaald?
Zo'n vluchttas lijstje heb ik net gekopieerd van het zwangerschap forum Ik heb eigenlijk alle kleertjes nog apart gelegd (die voor de jongste nu te klein zijn) allemaal nog geen jaar oud en een paar keer gedragen en sommige nog nooit). Voor eerste pakjes ga ik wel een paar nieuwe setjes halen. Dat is ook wel een beetje waar ik echt op moet letten van mezelf, dat deze baby het niet steeds met tweedehandjes moet doen. Wat we nog wel moeten kopen is echt een heel klein lijstje: - duo kinderwagen - nieuwe autostoel voor de nu jongste - kleine luiers - extra babyfoon & sensormat - nieuwe kolfset We willen over een tijdje als de baby wat groter is verhuizen zodat alle kinderen een eigen kamer hebben. Dus de babykamer blijft ook zoals hij nu is Als ik er zo over nadenk vind ik het echt sneu, alsof hij minder belangrijk is ofzo. Zullen ook wel emoties zijn...
Hallo Damessss Dat lijstje.. ik ben echt nog in ontkenning! Ik heb tot nu toe nog geen setjes in huis, wel 2 rompers gehaald alvast, wil echt wachten tot ik weet wat het wordt.. Ik heb ongeveer nog van elke maat 2-3 setjes liggen, in jongenskleuren dan. Rustig aan doen hoor! Hoe gaat het vandaag met de pijn? Ik hoop het met je mee meid! @Dizzy, vervelend die pijn! Doe jij het ook rustig aan? Kan je iets doen tegen de ischias, behalve pijnstilling? @Emma, hoe gaat het met de verbouwing? @Shart, lekker bijkomen vandaag dus! @Hier, nou ik zit ook weer met mn bekken, vanmiddag is m'n fysio er weer dus dan bel ik voor een afspraak. Was niet uit te houden dit weekend, en ik mag eigenlijk niet gemasseerd worden maar ik heb manlief erom gesmeekt! Beetje afleiding vanavond, want m'n nieuwe telefoon komt, haha! Heb al jaren een Iphone maar nu een Samsung besteld. Morgen controle bij de Vk.. en dan aftellen naar volgende week woensdag, mn zenuwen slaan al op hol... *19 weken dans!*
Hier nog: - bugaboo bekledingset kopen + baby bak erop - alles wassen (kleertjes hydrofiele doeken van alles) - box naar beneden en boxkleed wassen - geboorte kaartje uitzoeken (al heb ik er eentje denk ik!) - maxicosi hoes kopen - wiegje in elkaar zetten - heb me vluchttas bijna klaar! - badkamer word nog wel gedaan starten we deze week mee😩😱🔫 - hele huis poetsen - geboorte koekjes bestellen bij geboortekoekjes.nl - beschuit met muisjes - nieuwe fles - duo wagen gereed maken (topmark toppi duo) - geboorte versiering voor buiten! - Ojaa gordijnen als ze klaar zijn ophangen hihi Setjes ooh demade ik heb wel 10 setjes in 50 en 10 in 56😂☺️
Oke.. mijn lijstje; - ledikant kopen en in elkaar zetten - kledingkast kopen en in elkaar zetten - plank boven commode maken - babykamer inrichten voor 2 kindjes - kleertjes kopen (voor een meisje vrijwel alles..) - geboortekaartje bedenken - kleertjes wassen/drogen/opvouwen - huis aan kant maken (Taak voor mijn man en mijn schoon-ouders) - vluchttas klaarmaken (week 30) - boxplaat omhoog zetten - muziekdoos voor in de box kopen (vorige zijn gesloopt, niet eens door de baby, haha!) Wat hebben we al wel; - namen! - flessenpakket (Oke, misschien valt het nog mee)
- kamer behangen - behanger bellen - decoratie halen - lijstjes met posters maken - geboortekaartje uitzoeken - geboortebedankjes maken - lamp uitzoeken - kleertjes wassen - box naar beneden halen - boxmatras laten luchten - boxkleed wassen - snoep etc halen voor in de kraamweek - vluchttas lijstje maken - laatste hydrofiel spullen halen - lakentjes / deken halen - maxi cosi bekleding halen - luiertas halen - geboorte versiering (goeie roosie)
Even een update; ik heb enorme zenuwpijn in mn rechterbil wat doortrekt naar mn been en mn heup.. nu een aantal dagen rust nemen en elke 8 uur 2 paracetamol nemen en dan hopen dat het wat beter gaat.... blegh @bubbels fijn dat het weekendje zo bevallen is, en hoop dat je cyclus snel weer te voorspellen valt. @lijstjes hahaha gekke meiden. Ik begin er niet aan 😂😂 voor mijn gevoel alleen nog een babyfoon, kinderwagen en gordijnen. Maar ongetwijfeld nog veel meer hahaha
Hihi al die lijstjes wat komt er allemaal bij kijken he een baby! Ik moet nog iets toevoegen aan me lijstje, Kolf apparaat controleren of deze nog werkt, steriliseren en misschien nieuwe slangetjes erbij halen of andere onderdelen. Ojaa tepel kloven zalf purelan halen!!!
Wat naar belbail lekker rustig aan doen meis lekker warm douchen helpt ook goed ontspannen voor je spieren? Ik zou echt een lijstje maken meis🙊