WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 23 jaar || 1e kind || 2 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken MAART 17 || Shart86, laatste hersenonderzoek en groeiecho 17 || DEMADE, start VERLOF!!! 20 || IlonavanH90, suikertest (thuis) 21 || DEMADE, controle 26 || Belbail, controle vk (liggingsecho) 30 || IlonavanH90, controle vk 31 || Dizzy, start VERLOF!!! APRIL 10 || IlonavanH90, groeiecho ziekenhuis
Wat fijn dat alles goed was belbail en dat de kleine aan het indalen is! Ik heb vanmiddag groei echo en controle gyn ben benieuwd! Fijn weekend vast allemaal!!
Shart wat lees ik net... je oudste meisje overleden?? Echt ik heb mijn hart in de keel zitten en tranen in mijn ogen... Meis ik heb geen woorden wat een onvoorspelbaar verlies.... gecondoleerd en echt meis ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Als ik je kon knuffelen had ik het nu gedaan Inmiddels rollen de tranen over mijn wangen ik vind het zo ontiegelijk verschrikkelijk voor jullie... wat is er gebeurd?
Oooooo lieve shart........ ik ben zo stil en de tranen staan in mijn ogen. Totaal onverwacht jullie grote meid... een hele dikke knuffel en heel heel veel sterkte en kracht gewenst. Xxxxxxxx
Shart, wat een vreselijk nieuws voor jullie! Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.. 😭😭
@shart Berichtje terug in de club. Dikke knuffel meid. Denk regelmatig aan je. @hier Tja, ik had beloofd dat ik nog uitgebreid zou reageren en dat ga ik nu dus doen. Afgelopen week is mijn opa overleden. Morgen de uitvaart. Ging laatste week/ 2 weken al heel slecht en het zat eraan te komen. Nog een paar keer extra heen geweest om afscheid te nemen. Hij vond het zelf ook genoeg zo, hij heeft een mooi leven gehad. We zijn dankbaar dat hij nu rust heeft. Controle gehad bij de verloskundige. Buik, baby en vruchtwater voelden helemaal perfect aan. Baarmoeder zat wel heel erg hoog, ook voor deze termijn. Maagzuur was dus niet zo vreemd. Baby lag in een stuit maar ik heb natuurlijk nog ff te gaan. IJzer was in orde. Bloeddruk was wat aan de lage kant vreemd genoeg. Maar nog wel binnen de marges. Misschien omdat ik kort ervoor nog warm gedoucht had? Gisteren had ik een mindere dag. Ineens steken in mijn heup en last van mijn buik. Denk bandenpijn? Was niet lekker en heb van ellende hele middag op bed gelegen en geslapen. Nu voel ik me gelukkig een stuk beter maar heb flink gas terug moeten nemen. Kamer oudste is nu bijna klaar. Wachten op de gordijnen (als het goed is deze week binnen) en dan mag ze voor het eerst in haar peuterbed slapen. @Belbail Heerlijk dat je weer iets kan doen en kan toegeven aan je nesteldrank. Gordijnen al binnen? In principe heb je voor het eerste jaar alleen een autostoel groep 0 nodig. Voor de allerkleinsten dus. Met ongeveer een jaar (ligt er ook aan hoe lang en zwaar je kind is natuurlijk, mijn buurjongetje is zo lang dat hij met 9 maanden al over moest) gaan ze over op een vervolgstoel. Fijn, een baby die op de kop ligt en indaalt! Deze hoop ik ook op tijd. Bij de eerste nog stress van gehad @Dizzy Hoe gaat het nu? Raar dat je bloedwaarden zo zijn terwijl je zo gezond eet. Is er iets wat je moet nemen of eten nu? Of elke week controle? Hopelijk blijft alles rustig en blijft alles goed gaan. Haha, je man kan wel wat vinden maar over een paar jaar is alles isofix en i-size. Uiteraard zijn er goede en minder goede stoeltjes maar Maxi-Cosi is nog altijd één van de betere merken. Al hoor ik inderdaad veel positieve geluiden over Cybex. Die hebben wij niet genomen omdat ze bekend zijn met MC en makkelijker voor op de kinderwagen maar heb er wel serieus naar gekeken. @Roosie Fijn dat je er weer bent. Pfff klinkt als een enorme rotklus in huis. Weet niet hoe jij erover dekt maar ik vind verbouwen gewoon k*t. Lawaai, drukte, stof en viezigheid. Gelukkig dat je wat hulp hebt. Hier nog steeds niet klaar. Door alle toestanden met mijn opa kon mijn moeder niet komen helpen. Geeft natuurlijk niks maar een extra paar handen scheelt wel! Zodra A over is naar de nieuwe kamer ga ik ook wassen want dan is de kast in de babykamer leeg @Demade Hoe gaat het daar bij jou?? Geen ziekenhuistoestanden meer gehad hoop ik? Nog een week en dan mag je bevallen @rest Hoe gaat het met jullie?
@Emma gecondoleerd met het verlies van je opa. Geruststellend gevoel lijkt het me als hij er zelf ook vrede mee had. Was het een mooie dienst vandaag? Doe maar rustig aan en luister goed naar je lijf. Fijn dat je controle goed was! Ons kleintje is met 32 weken goed gaan liggen! Dus wie weet gebeurd dat vandaag of morgen ook bij jou. Bij mij ging het met grof geweld. Ik lag in bad en voelde gewoon dat de kleine probeerde te draaien. Snachts is het blijkbaar gelukt haha. Hier alles rustig. Af en toe wat met school bezig en verder omrommelen in huis. Heerlijk cocoonen haha. Dit weekend een prachtig badset gekregen van mn ouders. Nu wachten op de gordijnen en we moeten nog een babyfoon kopen. De gordijnstof komt volgende week binnen en dan gaat mn schoonmoeder ze maken
@Belbail Dank je. Het was een mooie dienst en we hebben daarna samen nog wat spulletjes opgeruimd op zijn kamer (hij woonde in bejaardentehuis). Vond ik wel fijn om te doen, soort laatste afsluiting. En hoe hard het ook klinkt, zo'n kamer moet toch vrij snel weer leeg zijn voor de volgende die erin komt. Probeer echt te genieten van deze laatste weekjes, rommel wat in huis aan en neem je rust. Wil niet als een zeurend oud wijf over komen maar je gaat nog naar deze tijd terug verlangen Plaats je nog een foto wanneer alles klaar is? @hier Oef, ik heb zo'n ontzettend zwaar en trekkend gevoel onder in mijn buik. Denk dat het bandenpijn is en dat ik zo'n ondersteunende buikband wil. Ik kon amper mijn peuter tillen vanmiddag. Gelukkig kan en doet ze al veel zelf (trappen lopen enzo) maar met sommige dingen moet je wel tillen. Ook onwijs last van maagzuur, hele dag ertegen lopen slikken, Vannacht had ik echt een maagzuuraanval. Flink lopen spugen en ben haast zittend weer gaan slapen. Hoop dat het verder goed gaat met iedereen.
Het voelt zo dubbel om hier nu positieve berichtjes te plaatsen, hebben jullie dat ook? @ Emma, Denk inderdaad ook dat het bandenpijn is, heb er ook met vlagen erg last van en dan met name rechts. Maagzuur heb ik rennies tegen, want ik voel me zo naar als het omhoog komt. Vandaag mijn laatste werkdag, neem een week eerder vakantie. Gisteren controle gehad bij de vk, baby ligt mooi op schema, beentjes zijn in verhouding wat kleiner maar dat ben ik gewend van de andere 2. Ligt ook al ingedaald maar kijkt nog naar mijn buik dus als het goed is gaat hij nog draaien
Ja voelt zeker heel dubbel om iets positiefs nu te plaatsen. Hier ook weinig nieuws eigenlijk. Zondag was m'n bloeddruk te hoog en was er eiwit in m'n urine, toen doorgestuurd naar ziekenhuis. Daar was m'n bloeddruk netjes en met die eiwitten doen ze nu niets omdat het te weinig was. Controle vk even afwachten en de 28 weken echo. Dan zien we wel weer verder. Wel al druk bezig met de voorbereiding van de babyshower, deze keer niet geheim en ik help zelfs met hapjes etc.
Hier een hele spannende ochtend gehad.. tot twee keer toe een hele hand helder water verloren dus gaan liggen en vk en vriend gebeld. Daarna echter niks meer verloren terwijl het koppie nog niet de uitgang blokkeert. Waarschijnlijk geen vruchtwater. Straks nog wel even een echo om de hoeveelheid vruchtwater te checken. Pff ik dacht echt dat het was begonnen. Wat een spanning! Heb net eerst 2 uren geslapen.
Oeh Belbail dat is ook schrikken zeg! Goed dat je een echo krijgt straks dan kunnen ze het meten, kan ook een scheurtje in de vruchtzak zijn wat nu wordt dicht gehouden. En Ilona dat is al vroeg zeg.. had je een gewassen plas ingeleverd voor de controle? Heb je zelf ook iets om je bloeddruk te meten? Eiwit + hoge bloeddruk is een gevaarlijke combinatie.
Ja 't was een gewassen plas. De waarde ervan was 9 daar waar 30 pas te hoogen is.. dus doen ze er nu niets mee. Had het de vorige zwangerschap ook.
Geen aanleiding om te denken dat het vruchtwater is. Kindje heeft ook voldoende vruchtwater ligt alleen wel weer/Nog steeds in onvolkomen stuit dus de kans is groot dat we over 2 weken overgedragen worden aan de gyn. Heb nu behoorlijk last van mijn buik... waarschijnlijk van het geduw in mn buik, maar ik blijf op mn hoede. Poeh was echt generale repetitie vanmorgen. Dacht echt dat het begonnen was !