Demade geniet van je laatste weekendje rust En vanaf maandag... geniet van de bevalling en het kleine roze wolkje wat je gaat ontmoeten!
Hoe is het met jou Bubbels? @Emma wat fijn dat de kleine goed ligt rustig aan hoor met je lijf... die geeft wel aan wat het nodig heeft dus goed naar luisteren. @Roosie ooo spannend is dat! In principe mag het elk moment komen hihi. Al hoop ik zelf niet meer op een spontaan begin omdat het dan een spoedje wordt.. Wij hebben een datum 🙈 sneller dan verwacht! Maar dat komt omdat ze rond koningsdag niet willen plannen. Ze hebben overlegd of 2 mei of 24 april en er is akkoord gegeven door de gyn voor 24 april 😍😍😍 nu echt aftellen!
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 23 jaar || 1e kind || 2 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken APRIL 04 || Shart86, groeiecho 10 || IlonavanH90, groeiecho ziekenhuis 10 || DEMADE, keizersnede 10 || Roosie91, controle gyn 12 || Shart86, controle gyn 14 || Belbail, afspraken zh 18 || Belbail, controle gyn 24 || Belbail, keizersnede 25 || Roosie91, keizersnede
Gaat an gangetje hier Dochter laf vorige week in ziekenhuis dus even ronde niet met zwanger worden bezig geweest Nu eerst orde op zaken en dan zien we wel weee. Kijk hier nier zo vaak meer maar nu de 1e babies bijna komen ben ik wel benieuwd!
Sorry voor de verwaarlozing dames, ik krijg steeds maar geen mailtjes dat er gereageerd is en kijk niet standaard elke dag even.. Roosie, nog gefeliciteerd met je peuterdame! Voor allen die met de laatste loodjes bezig zijn (reken ik mezelf absoluut nog niet onder dus, haha!) Goed bezig dames, inderdaad wel "grappig" dat de eerste 3 met een ks ter wereld komen.. Hier weinig nieuws, morgen babyshower en maandag groeiecho. Zal er helaas in m'n uppie heen moeten, mn man kan absoluut geen vrij krijgen ervoor ivm drukte op zn werk, helaas. Heel m'n woonkamer is al roze, dus ik begin al aardig een idee te krijgen van een meisje! Kijk eigenlijk al best naar haar uit, we noemen haar ook bij haar naam etc. We maken trouwens morgen tijdens de shower ook haar naam bekend! Voor ons weinig verrassingen behalve de geboortedatum.
@Roosie Getsie voorweeën lijken me heel naar en ook schrikken dat het misschien al begonnen is. Heb je ook voldoende hulp na de bevalling? Hopelijk herstel je goed en verminderen de klachten dan ook snel. @Belbail Joepie jullie ook een datum! Nu echt aftellen dus. Alles al klaar in huis? @Bubbels Och jee nee toch! Nee dan staat alles ff op een laag pitje, logisch. Hoe gaat het nu met haar? En hoe gaat het verder bij jullie. En hoe gaat het lichamelijk met je? @Ilona Hoe gaat het met jou? Hoe was de baby shower? Niet teveel roze gekregen hoop ik? 😉 Hopelijk een mooie echo maandag. @Demade Gaat het wel goed daar??? @Marni, Joppie, SoesaM, Leeuwtje hoe is het met jullie?
Hola ladies, Hier nog even snel een berichtje van mij.... Met mij gaat alles goed! Af en toe beetje spannend geweest de laatste paar weken, paar x gedacht dat het was begonnen. Denk dat ik veel spanning in m'n lichaam heb, ivm mijn vader en denk ook wel beetje de spanning van de operatie. Alles is klaar voor de kleine meid. De tassen liggen al in de auto, de geboortebedankjes zijn klaar. Camera opgeladen en kaartje van de camera is leeg. Telefoon heb ik leeggehaald met fotos en video's dus vanaf morgen kan ik de hele dag knipperen met de camera en telefoon hahaha. Weet dat ik niet zoveel heb gereageerd, sorry daarvoor! Maar op 1 of andere manier kwam het er niet van of had ik gewoon geen zin om te reageren omdat ik dan op zoveel dingen moet reageren dat ik niet meer wist wie wat zei. Ik probeer jullie morgen op de hoogte te brengen van ons meisje..... maar beloof niks hihi... Anders wil BELBAIL of Ilona jullie wel op de hoogte houden. Die spreek ik via insta nog wel eens... (ben insta verslaafd) Ga proberen te slapen. Moet voor 7 uur nog even wat eten en daarna moet ik nuchter blijven. Sta vooralsnog om half 2 ingepland ☺! Nu ik dit typ zie ik dat het 00.02 uur is. Vandaag komt mijn kind 🙈🙈🙈🙈
Demade ik wens je een goede bevalling toe, dat alles goed en mooi vlot mag gaan. Hoe laat sta je ingepland voor de ok? Bijna jullie meisje in je armen!
Ik denk aan je demade!! Nog maar een paar uurtjes!! Heel veel succes en geniet van je meisje straks!!
Super spannend zeg! Over precies 2wk voor mij hetzelfde verhaal. Ik merk ook dat ik nu ineens veel emotioneler ben, erg spannend en vreemd om een datum te weten. Hoe is dat bij jou Roosie? Jij bent morgen over 2wk ook zover! Zijn er nog dingen die je voor die tijd wilt doen? Ik ga vooral veel rusten denk ik. Woensdag komt het kraambed. Hoe werkt het eigenlijk met kraamzorg na een ks? Gaan de zkh dagen eraf?
Jaa spannend he belbail! Ik heb ook continu voorweeen en harde buiken dus ik hoop zo dat ik niet zelf begin, en al helemaal Niet aanstaande woensdag want Dat is de sterfdag van mijn man zijn moeder dus dan mag die echt niet komen. Net terug van controle alles was gelukkig goed, mooi kloppend hartje weer op de echo en hij ligt al wel helemaal vast in me bekken de gyn zei al ik verbaas me niet als hij zich eerder meld Pff spannend!! Jaa ik moet nog even de blauwe kap op de Bugaboo zetten (al kan dat ook nog als die geboren is) En voor de rest idd veel rusten want het word een zware operatie, dr kraamzorg dagen gaan er idd vanaf, maar volgens mij in uitzonderlijke gevallen (de vorige keer ging het echt niet goed met me) bleef ze een dagje langer dus denk dat het altijd geregeld kan worden als je echt nog niks kan ligt ook wel aan je zorgverzekering dacht ik
Spannend meiden! Belbail: bij mij bleef de Kraamzorg 2 dagen langer vanwege de ks, er gingen idd 2 dagen af, die we in het ziekenhuis moesten blijven na de ks. (Dinsdagavond geboren omstreeks 19:00, donderdagmiddag om 14:00 thuis) Voelde de baby gister en vanochtend minder dus ff gebeld en lig nu aan de ctg, vanaf het moment dat die banden om m'n buik werden gelegd is ze ineens weer super actief 😂 Volgens mij vindt ze het niet zo leuk haha. Nou ja wel fijne geruststelling. Vanmiddag wordt alles bezorgd van babypark, dus kan de komende dagen lekker alles in elkaar zetten en wassen en inrichten, lekker veel afleiding dus! Gisteren hele slechte verdrietige dag, gelukkig nu weer wat positiever. Ben zo benieuwd demade!
Hihi het is een eigenwijs meisje shart! Dat deed lente nou ook altijd en dan moest ik lang blijven omdat ze niet goed konden monitoren wegens teveel beweging haha Fijn dat je kon komen Meis en even in de gaten gehouden word. Hoop dat het weer een beetje met je gaat na gisteren. Super leuk dat alles bezorgd word vandaag kun je lekker nestelen en dromen Ik ben ook zo benieuwd demade
Even snel een ego update.. Goed nieuws en minder goed nieuws. Het goede nieuws is dat ze helemaal gezond is. En het mindere nieuws is dat ze qua buikgroei erg achteruit gegaan is. Van p25 naar p6. Dus ik krijg nu waarschijnlijk een extra groeiecho over 2 weken (vermoed ik). En zodra groei weer achterblijft of verder afzakt zal ik mogelijk weer met verplichte bedrust opgenomen worden. Ik krijg nog het vervolg plan te horen van m'n verloskundige dus het is nog koffiedik kijken, maar ik ga al wel alles gereed maken voor opname en evt bevalling.
Oh nee toch wat heftig Meis! Wat kan dit betekenen dan? Werkte de placenta niet goed? Sorry ik heb hier geen kennis van. Wil je veel sterkte wensen en hoop echt dat de volgende echo weer de goede kant op gaat. Xxx
Ik zal een extra groeiecho nog krijgen tussen nu en 32 weken. Groei zal goed in de gaten worden gehouden maar bij achterblijvende of zelfs stoppen van de groei word het ziekenhuisopname met mogelijk eerdere bevalling.