De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Mooi roosie!

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hahaha zo'n geinponum had ik ook! Eerst rustig en dan krijg je de ctg en worden ze hyper. Nou gelukkig maar, ze moet mama niet zo laten schrikken hoor.
    Zolang de dagen zich met elkaar afwisselen meis is dat een goed teken. Verdrietig mag!! Dikke knuffel voor jou.

Roosie, wauw meid. Je straalt helemaal en wat een mooie buik. ❤

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hee lieve meiden,

Ik kwam even spieken hoe het ging. (Hier helaas nog geen blij nieuws te melden.)
    En zo las ik jouw onderschrift Shart. Je meisje is overleden. Wat een vreselijk verdrietig nieuws. Tranen in mn ogen. Hele hele dikke knuffel en gecondoleerd met je immens grote verlies. 💜😢

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@Demade: gefeliciteerd met je dochter!!! Mooi meisje 😍

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Heel lang geleden dat ik hier gespiekt en geschreven heb.
    Demade ook hier gefeliciteerd! Wat een wolk van een dochter!!
    Roosie wat een mooie buik 💕.
    Een paar van jullie lopen gewoon al helemaal tegen het einde aan, wow!

Hier gaat het op zich goed, 18 weken vandaag van een tweede dochter 🎀💗. Wel al flinke bekkenklachten sinds 11 weken. Loop bij de fysio, maar ben inmiddels al flink beperkt en kan veel dingen niet meer.
    Maar desondanks geniet ik enorm van het zwanger zijn, mn groeiende buik en de eerste schopjes. We hopen dat de bekkenklachten een beetje onder controle blijven.

Joppie hopelijk voor jou ook snel mooi nieuws. Ik duim voor je!

Verder succes met de laatste loodjes dames!

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden :D

Ach joppie wat jammer, ik hoop dat je heel snel een positieve test en mooie zwangerschap zal krijgen!!

Leuk marni een tweede dochter!!:) fijn dat alles goed met je gaat behalve je bekken instabiliteit dan:( hoe staat het met jullie nieuwe huis?

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Van harte proficiat en heel veel geluk Demade, wat een prachtig meisje!

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Demade
    Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine meid en dat je ervan kan genieten.

@Belbail
    Hoest met jou? Geniet nog ff van die laatste dagen alleen en rust lekker uit. En al 37 weken, de kleine mag in principe komen! Toch weer een soort mijlpaal.
    Kraamzorg gaat in principe eraf maar tegenwoordig krijg je een indicatie. Verschilt per organisatie denk ik ook dus vraag het na. Hier kreeg ik nog 2 dagen extra omdat de borstvoeding nog niet optimaal ging en ik nog zooo moe was.

@Roosie
    Mooie buik hoor. Super, voor jou ook al de 37 weken mijlpaal voorbij. Ik hoop ook dat die van mij met 37 weken in is gedaald al snap ik dat je hoopt dat ie blijft zitten tot de geplande datum. Spannend zeg!

@Shart
    Mooi dat je wat afleiding hebt. En de verdrietige dagen horen er ook bij. Geeft ook niks, al je emoties hebben ruimte nodig.
    Gelukkig dat alles goed was op de ctg. Wat een eigenwijsjes zijn het toch zeg.

@Ilona
    Duim hard dat de volgende echo goed is en dat er voorlopig nog een meisje in je buik zit.

@Joppie
    Hè wat jammer nou, had gehoopt dat je hier snel een mooie test kwam laten zien. Waar sta je nu in het traject om zwanger te worden? Liep je al bij de gyn? Staat je zoiets bij?? We duimen door voor je!

@Marni
    Wat leuk, nog een meisje erbij! Gefeliciteerd!
    Balen van de bekkenklachten. Ook voor jou rustig aan dus. Hoe gaat het met de vermoeidheid? Daar had je toch heel erg last van?

@Dizzy
    Hoe is het met jou? Jeetje jij hebt er een kind en dreumes rondlopen,
    hou je het vol? Alles al klaar?

9. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Joppie ik hoop dat je binnenkort een mooie test mag krijgen.. Verder heb ik dezelfde vragen als Emma.
    @Marni zo gaaf een tweede dochter, echt super! Ik volg je dus ik was op de hoogte. 😊 Hoe gaat het met het huis? Wat zijn de plannen?
    @Emma jij bent ook bijna 37 weken joh, het gaat zo snel! Hoe gaat het met jou? Lukt het je om wat rust te nemen?

Met DEMADE gaat alles goed. Ze is gisteren al naar huis gekomen met de kleine! Toppers!

@hier druk aan het aftellen! 11 nachtjes nog maar. Ben al een stuk minder zenuwachtig en aan het idee gewend. Van de week nog wel een uurtje aan de CTG gelegen vanwege minder leven maar wat bleek; kleine heeft nu ook de voeten bij het hoofdje liggen dus ligt super krap met hoofd voeten en handen onder mn linker ribben 😂😂 maar voelt zich gelukkig nog prima. Mn bloeddruk was wat aan de hoge kant maar dat kwam door de stress. Dus gelukkig kon ik weer gaan :)

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roosie Hoe is het met jou? Zit de kleine nog bij mama? Gisteren een verdrietige dag voor jullie dus ik hoop dat hij nog zit. Hier niet ingedaald dus als het zou beginnen dan moet ik gaan liggen en met de ambulance 😅 toch mag het van mij wel ben zo ongeduldig !!

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    #4851 IlonavanH90, 13 apr 2017
    Laatst bewerkt: 13 apr 2017
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

NOD lijst
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ??
    SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ??
    Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 23 jaar || 1e kind || 2 mei
    ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli
    ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september
    ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september

Afspraken

APRIL
    14 || Belbail, afspraken zh
    18 || Belbail, controle gyn
    19 || IlonavanH90, herhaal groeiecho
    19 || IlonavanH90, afspraak gynaecoloog
    21 || IlonavanH90, controle vk
    24 || Belbail, keizersnede
    25 || Roosie91, keizersnede

MEI

Baby's ❤💙

10 april || DEMADE - Skye

12. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Eventjes heel snel heel amateuristisch aangepast.
    Liefhebbers mogen hem met een gerust hart beter aanpassen!

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hai meiden!
    Spannend he belbail! Het duurt nu echt niet lang meer Hihi of de kleine moet nog eerder komen!
    Fijn dat je nog even een ctg hebt gehad voor de zekerheid

Nog eventjes en de kleine zal bij jou ook vast wel indalen Emma! Hoe is het met je bekken? En ben je al bij de fysio geweest?

Hier zit de beeb nog veilig in me buikie, al dacht ik gisteren weer dat het gewoon begonnen was, ik lag in bed en ik denk ik ga zo douchen als het dan voorweeen zijn stoppen ze maar bij echte weeen zetten ze dan door. Maar ik was zoo moe dat ik in slaap gevallen was dus gelukkig loos alarm! Pff wat een spanning geeft dat joh, hele buik werd hard en er was echt een hoogte punt waarna het weer afzwakte dus het leek echt op het echie Hihi

De lijst ziet er prima uit toch Ilona?:)

Heerlijk dat demade al thuis is! Ben benieuwd (ookal was het een geplande sectio) hoe ze de bevalling heeft ervaren :)

14. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roosie oeh das erg spannend. Ik heb vandaag ook weer last.. maar bij mij zijn het niet echt weeën maar meer een constante zeurende pijn. Laag in mn buik en halverwege mijn rug. Laatste loodjes. Beweegt jouw beeb nog veel? Voel af en toe wat gedruk en geduw maar meer niet.

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ai das ook niet fijn belbail, steken en zeuren. Heb je ook last van menstruatie pijn?
    Ja de baby is hier gigantisxh druk, maar hij ligt wel met zijn hoofdje beneden dus heeft veel ruimte om te schoppen en slaan ik film het bijna elke avond mijn man zegt dat het eruit ziet als een alien Hahah bij lente had ik dat ook niet zo erg

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    #4856 Mississippi, 13 apr 2017
    Laatst bewerkt: 13 apr 2017
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

NOD lijst
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ??
    SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ??
    Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 23 jaar || 1e kind || 2 mei
    ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli
    ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september
    ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september

Afspraken
    APRIL
    14 || Belbail, afspraken zh
    18 || Belbail, controle gyn
    19 || IlonavanH90, herhaal groeiecho
    19 || IlonavanH90, afspraak gynaecoloog
    21 || IlonavanH90, controle vk
    24 || Belbail, keizersnede
    25 || Roosie91, keizersnede
    25 || Shart86, controle gyn

MEI

Baby's 💖💙
    10 april || DEMADE - Skye 💖

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai meiden

Joppie: bedankt meid, hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Marni: wat leuk een tweede meisje! Schiet ook alweer lekker op zeg! Bijna op de helft :)

Belbail: fijne geruststelling zo met een ctg he? Kan me
    Voorstellen dat het wel spannend is dat het bij jou beter niet uit zichzelf begint ivm het niet ingedaald zijn. Dan ben je lijkt me ook helemaal gespitst op elk pijntje/krampje.

Roosie: jeetje dat is ook wat steeds met de oefenweeen! Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad dus lijkt me heel vaag om dat te voelen. Ik zou denk ik ook denken dat het is begonnen!

Emma: dankjewel meis, hoe gaat het met jou?

Demade: wat heerlijk dat jullie lekker thuis zijn, geniet ervan! Ik hoop dat je herstel vlotjes verloopt en je niet al te veel pijn hebt!

Ilona: hoe voel jij je? Kan me voorstellen dat het voor jou momenteel ook stressy is.

Hier: gisteren weer controle gehad bij de Gyn, ik heb aangegeven toch wel heel graag op natuurlijke wijze te willen bevallen dus de hele geplande keizersnede is nu van de baan. Het zal toch een inleiding worden mocht ik onverhoopt in de tweede helft van de 40ste week belanden. Ergens tussen 18 en 20 mei zal de inleiding dan gepland worden. Bij zowel de inleiding als wanneer het natuurlijk zou beginnen wordt er weinig risico genomen, mocht er dus ook maar iets niet helemaal soepel gaan dan wordt ik direct naar de OK gebracht voor een ks. Maar goed, ik probeer er wel vertrouwen in te hebben!

Verder sinds vandaag behoorlijk kortademig, kan niet echt meer stukken lopen en de baby is ingedaald (nog niet helemaal vast maar prima op 'schema') dus dat voel ik ook wel aardig in m'n onderkantje. Niet echt prettig iig. Heb een mega lange to do lijst, dus hoop toch nog wel een beetje mobiel te blijven de komende weken.

18. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roosie ja menstruatiepijn idd... soms trekt het weg en soms even een pijnlijke piek. Jij dus ook? Baby is hier ook weer een stuk drukker dus toch genoeg ruimte dus.
    @Shart wat stoer dat je het toch gaat proberen, hopelijk gaat dat helemaal goedkomen. Ik kan niet meepraten over indalen hihi de billen liggen hier ook niet ingedaald.

Vanmorgen gesprekken en voorlichting gehad in het ziekenhuis over de keizersnede. Ben wel aardig gerustgesteld nu en al mijn vragen zijn beantwoord. Ik zag allemaal kersverse moeders en baby's. Nog een dikke week en dan lig ik daar ook 😍

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Dames Hoe is het met jullie? 😊

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Stresserig 😂 ben op van de vermoeidheid en onzekerheid..
    Morgen naar de huisarts voor m'n b12 gehalte en woensdag dagje ziekenhuis met hopelijk een duidelijk antwoord op wat er nu moet gaan gebeuren.
    Beeb lijkt hier ook al ingedaald, lag vorige week al vrij diep volgens echoscopist, maar dat had ik met Chris ook. Was ook vroeg al ingedaald.
    Vluchttas staat klaar en gaat woensdag al mee.

Deel Deze Pagina