De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd met jullie dochter Belbail!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ohh wat leuk!! Gefeliciteerd belbail! Een meisje!! :D

3. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ohh wauw Belbail!! Gefeliciteerd met je meissie ❤️ Hoop dat alles goed gaat met jullie.

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Bedankt dames. Alles gaat voorspoedig en L. doet het fantastisch en is kerngezond! Wat een verrassing: een dochter!

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Super Belbail! En hoe was de eerste nacht?

Roosie succes vandaag! Bijna je kleine man in je armen. We denken aan je!

Hier vandaag de 37 weken mijlpaal, vanaf vandaag mag ik in elk geval thuis bevallen! Volgende controle is 4 mei en dan hoop ik dat de baby is ingedaald en er goed voor ligt.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh wat heerlijk belbail! Geniet van jullie kleine meisje!

Emma hiep hoi! 37 weken!

Roosie heel veel succes vandaag en geniet van de eerste ontmoeting met jullie prinsje!

Ik heb straks controle bij de Gyn, hij gaat alvast kijken in hoeverre er iets gebeurd (schijnt bij een tweede of derde kindje al sneller ontsluiting te hebben) daarmee wil hij bepalen wanneer we de inleiding gaan plannen. Ben benieuwd! Ben ook benieuwd of ze nou al volledig ingedaald is of niet. Verder lekker aan de strijk vandaag, gek genoeg helemaal niet erg om alle babykleertjes te strijken! Haha

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Roos, succes vandaag!!

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @roosie
    Ben benieuwd of de kleine man er al is!

@shart
    Hoe was de controle?
    Veel plezier met strijken

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hihi dankje!

Controle was goed, baby beweegt flink en voldoende vruchtwater dus netjes. Bloeddruk was ook netjes, en hij heeft ff getoucheerd om te kijken hoe het er voorstaat; een baarmoedermond die al een eindje op weg is te verstrijken en een vingertop ontsluiting. Maar om nou te concluderen dat ik de 39 weken dan wel niet zal aantikken was te voorbarig, het kan dus wel nog 3 weken duren haha. Ze is wel volledig ingedaald, dus dat is mooi! Hoef pas over 2 weken terug, op 10 mei. De datum waarvan ik denk dat ik ga bevallen, ben benieuwd :D

10. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Klinkt al hoopvol in elk geval Shart!
    Fijn dat alles verder goed gaat!

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hi meiden,

In het begin heb ik meegeschreven met jullie, maar ben uiteindelijk afgehaakt omdat het zo'n druk bezocht forum was dat ik soms volledig de draad kwaad raakte. Daarbij ging ik voor tweede kindje weer via ICSI.. Ik zag iedereen gelukkig zwanger worden en ik moest de behandeling nog in.. Dat maakte mij ergens een soort van nerveus, 'als ik ook maar mag' gevoelens kreeg ik. Sorry dat ik zo het forum verlaten heb.

Ik zie wel dat vrijwel de meeste op het einde lopen inmiddels of wellicht al bevallen zijn?

Ik wil jullie allemaal ontzettend veel geluk wensen met jullie kleine prins of prinsesje!
    Zal toch wel (weer) heel spannend zijn, zo'n bevalling en dan de kleine in je armen..
    Wauw, ik krijg er zelf weer kriebels van (wil je elke dag wel mee maken dat moment dat het kindje op je buik gelegd wordt)

Meiden geniet ervan en de andere meiden laatste loodjes!

You go girls!

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Shart dat zijn positieve berichten! Wachten wanneer het gaat gebeuren is altijd spannend. Merk het nu zelf ook, met name omdat hier al een peuter rondloopt. Maar zolang er niks aan de hand is, is er niks aan de hand. Zou zeggen, wacht eerst rustig af tot 10 mei. Wie weet!

@ZoWelkom84
    Leuk dat je toch nog even wat laat horen. Zie dat je zwanger bent en al een eind op weg ook, gefeliciteerd! Helaas zijn lang niet alle meiden hier zwanger geworden/gebleven dus helemaal een sprookje is het hier ook niet. Ben blij dat het jullie nu gelukt is en ik duim door voor de rest. Jij ook succes met het laatste trimester.

@Roosie91
    Hoop dat alles goed is gegaan vandaag en dat je er van geniet nu.

13. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ach dat meen je niet?! Ik las een beetje de laatste twee pagina's.
    Sorry voor die meiden die ik hiermee gekwetst heb! Ik duim voor iedereen dat het toch snel raak mag zijn!!

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    OW ow ow wat een ellende zo op de telefoon Haha.

Belbail van harte proficiat met jullie dochter!
    Roosje wauw super spannend is alles goed gegaan?
    Shart wat fijn dat je zo goed begeleid wordt en dat jullie een inleiding gaan plannen.

Hier gisteren controle gehad, niet eens een echo want blijkbaar is dit mijn eerste baby die niet achter blijft in groei maar ik vind het niks zo alleen een beetje met een doppler en buik opmeten dus ik maak me toch zorgen. Zegt ze ook nog doodleuk dat ik kan doorlopen tot 42 weken... dat wil ik helemaal niet. Ik kreeg eigenlijk ook pas over 2 weken weer controle maar heb zelf om een week gevraagd bij de balie (want ziekenhuis). Het valt me allemaal heel zwaar met de dreumes die wil gaan lopen en daar steeds achteraan moeten sjouwen en ben bang als ik nog heel lang door moet dat ik het helemaal niet meer trek.

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Gefeliciteerd Belbail!!

16. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hartelijk gefeliciteerd belbail met jullie dochter.

Roos hoe gaat het jullie manneke en met jou?

Jonge jonge wat zoeken op deze nieuwe site. Snap er nog niet veel van.
    Hier gaat het verder goed, op een paar kleine dingetjes na.
    Veel last van litteken kz van L en kreeg al harde buiken. Moet het nu rustig aan gaan doen en ik ben nog niet eens op de helft.
    Nou ja dus mijn bekken heeft nu ook zoiets van...dan doe ik gezellig mee ...

8 mei hebben we de 20 weken echo ( ben die dag ook 20 weken ). Ik ben benieuwd of we achter het geslacht kunnen komen.

Hoe gaat het met de andere dames en hun laatste lootjes?
    En met de mama''s waarbij het tot grote verdriet nog niet is gelukt.... Ik denk veel aan jullie en hoop dan dat jullie ook mooi nieuws mogen krijgen vanuit jullie buik. Een extra dikke knuffel voor jullie.

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Dizzy
    Als alles goed gaat dan zijn echo's niet standaard. Hier wordt ook alleen maar gevoeld maar heb daar zelf geen probleem mee. Begrijpelijk dat je je zorgen maakt aangezien het bij de eerste 2 niet oké was.
    Zou me niet teveel aantrekken van wat er gezegd is over de 42 weken grens. Meeste baby's melden zich doorgaans wel wat eerder. Bekijk het per dag. Spannend dat het bij jou ook elk moment kan gaan gebeuren. Wanneer heb je weer controle?

@DEMADE
    Hoe is het daar? Alles goed met jullie?

@Joppie1
    Hoe is het met jou??

@Roosie91
    Ben heel benieuwd hoe het is daar? Jullie baby boy er goed uitgekomen? Hoop dat je ervan geniet nu.

@Leeuwtje1981
    Oh jeetje, jij ook al half in de lappenmand. Veel sterkte ermee en hoop dat het voorlopig niet erger wordt.
    Wauw, 20 weken echo binnenkort. Duim dat alles goed is en dat jullie het geslacht duidelijk kunnen zien.

@ Nieuwe zp
    Jaaa is ff wennen maar sommige dingen zijn beter geworden. Op de telefoon vind ik nog steeds niet handig maar is al verbeterd hier en daar. Het is vooral nog ff zoeken, alles staat op een andere plek of heeft andere benaming gekregen. Veel kletsen dus, dan went het het snelst :p:D

18. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hier gaat het gelukkig goed. Steeds als mn ongi doorbreekt wel even een paar tranen. Inmiddels een half jaar bezig en dat had ik niet verwacht en zeker niet gehoopt. Maar alle klachtjes die ik had worden steeds minder. Voel me steeds beter in mn vel en heb goede hoop dat ik gewoon binnen een jaar zwanger mag worden. Heel af en toe lees ik hier mee, maar wordt er onrustig van dus wordt bast wat meer als ik echt mee kan praten over een zwangerschap.

Veel geluk allemaal met de baby's in en uit de buik :)

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Zo.... eindelijk tijd voor een bericht! Even achter de laptop.. is toch wat makkelijker typen! Eerst jullie!

@Dizzy en @shart86 wauw het schiet al lekker op hè voor jullie! Hopen dat de kleintjes jullie niet te lang laten wachten. Shart, hoe is het nu met jou en je gezin? Ik denk met regelmaat aan jullie hoor.

@Joppie1 het is jullie zo gegund.. wat klink je geduldig en rustig.. knap hoor. Ik snap dat het forum hier niet echt handig bij is. Wel fijn dat je af en toe eventjes iets van je laat horen! Duim voor je!

@Leeuwtje1981 Wat spannend! Ben benieuwd of jullie een jongen of meisje verwachten. Deel je het met ons? Hoe gaat het verder met je?

@Roosie91 Meis! Ik heb echt geen tijd gehad om je nog succes te komen wensen.. sorry daarvoor, maar ik hoop dat je het begrijpt nu je zelf ook in die hectiek zit :) Ik hoop dat je keizersnede goed is verlopen en dat de kleine man gezond op de wereld is gekomen. Hoop dat je snel eventjes iets laat horen hier.

En dan nu hier..

Dames.... wat was ik VERBAASD.. een MEISJE. WAUW. Ik was er toch echt heilig van overtuigd dat ik een jongetje bij me droeg. Des te groter de verrassing! De keizersnede is me heel erg meegevallen en het is ongelooflijk om te zien hoe snel je opknapt en de sprongen die je elke dag maakt in je herstel. De eerste nacht heb ik de meeste pijn gehad, maar het is me gelukt om de medicatie te beperken tot paracetamol + diclofenac. Ik neigde even naar morfine, maar was zo bang om er ziek van te worden. Vanaf dag 2 ging alles in een sneltreinvaart al veel beter met mijn lijf.

De kleine meid heeft de prachtige naam L.inne E.smée gekregen en we zijn dolgelukkig met haar. Ik moest echt eventjes aan haar wennen, omdat ik het echt niet kon geloven dat wij een dochtertje op de wereld hadden gezet. Ik voelde me daar op mijn kraamtranendag (wees gewaarschuwd) nogal schuldig over, maar als ik nu terugkijk op deze week is het wel erg logisch. Alles ging zo snel en het besef van alles komt later. We genieten zo van haar.

Helaas was de kleine meid teveel afgevallen (aanhappen aan de borst vind ze erg moeilijk), waardoor we een dagje langer moesten blijven. Gisteren was ze mooi gegroeid en ik verwacht vandaag weer hetzelfde. Iedere 3 uur ben ik aan het kolven en krijgt ze van papa de gekolfde melk via vingervoeding (wat een uitkomst)! Het doel is om haar uiteindelijk aan de borst te krijgen, maar de lactatiekundige gaat hier even naar kijken. L. heeft namelijk nogal een overbeet (van mij... helaas) waardoor het wat moeilijk is voor haar om aan te happen.
    Plan B is om haar dan gekolfde melk via een flesje te gaan geven, maar dat zal na de kraamweek wel duidelijk worden.

Verder.... tevreden meisje, slaapt 's nachts van voeding tot voeding (ideaal voor ons) en is nu steeds vaker ook eventjes goed wakker en helder. Ze sterkt dus duidelijk goed aan nu.

Lang verhaal, maar denk dat ik ook even mijn ei kwijt moest.
    Dames; ik ben echt enorm gelukkig en trots op onze kleine meid <3

20. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    En nog even een foto van ons wonder!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina