Wauw belbail wat een plaatje !! Gefeliciteerd En hopelijk is bij roos ook alles goed gegaan! De baby's komen nu in rap tempo
Belbail, ach wat een mooi meisje! En wat ben je goed bezig!! Roosie, hopelijk ben jij inmiddels zo verliefd op je kleine man dat je ons gewoon helemaal vergeten bent Shart, Dizzy, Emma.. Oh meiden, de laatste loodjes! Hopelijk trekken jullie het nog allemaal. Leeuwtje, al bijna op de helft, ik wens je een goede 20 weken echo toe. Joppie, mamavanlois, zowelkom; meiden, jullie zijn stuk voor stuk echte power vrouwen. Ik hoop dat jullie ook snel de wens vervuld krijgen van een mooie (lange) zwangerschap en een gezond kindje! @ego, hier loopt het niet allemaal. Afgelopen weken keer op keer klachten en meerdere keren aan de ctg in het ziekenhuis beland. Mijn zoontje is nu voor 4 dagen uit logeren bij opa en oma, zodat ik wat rust kan ondernemen. Mijn man is vandaag aan de andere kant van t land voor zijn hobby/webwinkel, dus ik heb gister en vandaag een beddag.. Maar oh wat wordt het zwaar en ben ik er klaar mee. Ik zit er zelfs aan te denken om de volgende keer bij de gyn te vragen voor eerdere inleiding dan pas met 40 weken.. 40 weken trek ik echt niet. Gelukkig mag ik straks weer even maar de fysio, hopelijk kan ze me weer een beetje helpen.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 23 jaar || 1e kind || 2 mei ♥ Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli ♥ Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ♥ Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken APRIL 14 || Belbail, afspraken zh 18 || Belbail, controle gyn 19 || IlonavanH90, herhaal groeiecho 19 || IlonavanH90, afspraak gynaecoloog 21 || IlonavanH90, controle vk 24 || Belbail, keizersnede 25 || Roosie91, keizersnede MEI 4 mei || IlonavanH90, controle vk 8 mei || IlonavanH90, groeiecho 9 mei || IlonavanH90, controle gyn Baby's 10 april || DEMADE - Skye 24 april || Belbail - Linne Esmee 25 april || Roosie91 - ..
@Joppie1 Ach snap dat je heel graag wil, lijkt me ook niet leuk om hier dan te lezen en te moeten reageren. Dat je steeds beter in je vel zit lijkt me een goed teken. Ik duim door voor jou en laat je het hier heel snel weten wanneer je een mooie positieve test hebt? @Belbail Jaaa mooi meisje! En wat geeft het dat jij een jochie had gedacht, blijft een gokje van 50% kans Je houdt er evengoed van toch? Ik heb ook sterker het gevoel van een jochie maar ga niet minder blij zijn met een meisje! Ben blij dat je vlot herstelt. Ga niet teveel doen en bedenk dat je de eerste 6-8 weken zeker nog kraamvrouw bent. Lastig dat borstvoeding niet direct lukt maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden natuurlijk. Zorg dat je een lactatiekundige thuis krijgt die met je meekijkt en die je kan bellen om advies (via kraamzorg kan dat toch vaak?) Zelf had ik een tepelhoedje nodig om te kunnen voeden. Afkolven en fles geven kan ook. Of een combinatie van flesvoeding en borstvoeding... net wat bij je past en wat je aan kan. @Roosie91 Ben ook heel nieuwsgierig naar jouw mannetje, gaat het goed daar? Hoe zwaar was hij uiteindelijk nou? @Bubbels84 Hoe gaat het bij jou meid? @IlonavanH90 Kan me echt niet voorstellen dat ze je zouden laten lopen tot 40 weken. Neem nu je volledige rust en ik hoop dat je een beetje bijkomt. Je zal je mannetje wel missen maar geniet ook van het even niks moeten. @ hier Babykamer is eindelijk (EINDELIJK zeg) helemaal klaar. Alle kleertjes schoon in de kast en alles is schoongemaakt. Cadeau voor bijna-grote zus is besteld (BabyBorn pop, kan ze zelf aanmodderen met een "baby" als ze dat wil). Kraamspullen liggen er op onze slaapkamer helemaal klaar voor. Geboortekaartjes zijn geregeld, flessen uitgekookt (al wil ik wel bv geven, proberen) en zo rommel ik lekker verder aan.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger Jongen; Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei Verrassing; Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei Meisje; Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei Meisje; Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni Meisje; IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli Meisje; Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ?????; Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken MEI 4 mei || IlonavanH90, controle vk 4 mei || Emma86, controle vk 8 mei || IlonavanH90, groeiecho 8 mei || Leeuwtje1981, 20 weken echo 9 mei || IlonavanH90, controle gyn 11 mei || Emma86, controle vk BABY'S 10 april || DEMADE - Skye 24 april || Belbail - Linne Esmee 25 april || Roosie91 - Baby boy
Lijst wat aangepast. Hmm wie het beter en mooier kan: graag. Kleuren wilden in elk geval niet zoals ik ze wilde. Waar die hartjes zijn gebleven, geen idee. Zie nu dat de meisjes behoorlijk in de meerderheid zijn, haha.
Ik zie op Instagram alleen maar leuke foto's voorbij komen met haar, Skye en haar zoontje. Dus ik vermoed, goed.
Oh mooi zo, die heeft het gewoon te druk met genieten. Het is alweer 1 mei! Deze maand gaat het gewoon gebeuren! Ik krijg nu steeds 14 mei door mijn hoofd heen, zou het? Mijn man wil graag de 22ste omdat het mooi uitkomt met vrije dagen
@shart86 Yeah jij nu 37 weken! Je mag gaan bevallen! Zag ik een ander topic dat je een foto had geplaatst, mooie buik heb je. @IlonavanH90 Hoop dat jij na je rustweekend ook een beetje bijgekomen bent en iets beter in je vel zit nu. @Dizzy Hoe gaat het met jou? Alweer controle gehad? Nog last van kwalen of valt het mee? Kan echt elk moment gaan gebeuren bij jou, spannend. Al een voorgevoel over de datum? Hoop dat @Roosie91 ook lekker aan het genieten is. Iemand die toevallig meer weet? @ rest Het is een beetje stil hier? Hoe is het meiden? Ook dingen als verhuizen, werk, vakantieplannen, verbouwen, etc. vind ik leuk om te lezen hoor! Er is meer in het leven dan zwanger zijn en baby's
Ah dankjewel @Emma86 hoe gaat het met jou? 14 Mei is een mooie datum! Is precies Moederdag dan haha vorig jaar is m'n nichtje geboren op die dag. K. Is van 12 Mei, ik hoop maar dat de baby niet dan komt! Vandaag 37 weken! Whoop whoop vannacht m'n eerste gebroken nacht gehad, hoop niet dat het een voorbode is voor de laatste dagen want dit was geen pretje! Van half 2 tot half 5 wakker geweest had een vreselijke nachtmerrie en daarna kon ik echt niet meer slapen. @Roosie91 hoe gaat het met jou meis?
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 januari Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM || 27 jaar || 1e kind|| ?? Bubbels || 31 jaar || 4e kind || ?? Zwanger Jongen; Dizzy || 32 jaar || 3e kind || 11 mei Verrassing; Emma86 || 30 jaar || 2e kind || 16 mei Meisje; Shart86 || 30 jaar || 3e kind || 22 Mei Meisje; Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni Meisje; IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 3 juli Meisje; Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september ?????; Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 september Afspraken MEI 4 mei || IlonavanH90, controle vk 4 mei || Emma86, controle vk 8 mei || IlonavanH90, groeiecho 8 mei || Leeuwtje1981, 20 weken echo 9 mei || IlonavanH90, controle gyn 10 mei || Shart86, controle gyn 11 mei || Emma86, controle vk BABY'S 10 april || DEMADE - Skye 24 april || Belbail - Linne Esmee 25 april || Roosie91 - Baby boy
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Inmiddels is onze mooie L. alweer een week oud. Ze was 12% afgevallen en zit nu al bijna weer op haar geboortegewicht!! Kleine topper. EN! volledig aan de borst nu dus jullie kunnen wel nagaan hoe trots wij zijn.. Het herstel van de keizersnede gaat wonderbaarlijk snel. Heel fijn! Ik kom snel weer even wat meer kletsen!
@Belbail wat super dat het zo goed gaat met jullie meisje en je herstel! Als ik het zo hoor ga ik bijna twijfelen aan mijn voornemen om natuurlijk te bevallen lekker genieten! Ik heb zo veel zin dat ons meisje er is! Ben best een beetje zenuwachtig! Al enkele dagen gerommel in m'n buik en onderkantje. Wil vandaag even langs het ziekenhuis voor een extra controle. Bij m'n eerdere bevallingen herkende ik De weeën niet als zodanig, dus bij Lynn kwam ik er pas bij 9cm achter en bij K. Kwam ik er met bijna 3cm achter maakt het nu wel extra spannend!
Hè ladies!! Jeetje begint al op te schieten voor dizzy en Emma! Nog steeds alles rustig vanbinnen?? Shart, ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen, je bent zo nieuwsgierig naar jullie kleine meissie. Gewoon even goed laten controleren en wie weet hoor je wel dat je al op weg bent ☺️ Hoe gaat het verder met je? Vindt je een super sterke vrouw! Respect! Belbail, wat fijn dat het zo ontzettend goed met jullie gaat!!! Lekker genieten van alles ❤️ Roosie hoe is het met jullie Meis??? Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat Hier, ik zit in een bijzondere ronde. Op dag 14 kreeg ik Mn controle en uitstrijkje en kon Mn gyn zien dat Mn eisprong al was geweest ( had toevallig va dag 10 weer getest maar ik geloofde het niet) ik heb nu al dagen een zere en gevoelige buik, vlagen misselijk en vandaag begint mijn linkerlies / bovenbeen een zeurderig gevoel te geven. Men als je san googled wordt je haast blij gemaakt maar ik durf niet meer te hopen.. kan niets anders doen dan afwachten. Vandaag dag 22 en wacht minimaal nog een week met testen.. die dag erna ga ik naar Ibiza dus hopelijk met goed nieuws en anders met rode duivels.. duim voor me... Lfs
@Belbail Fantastisch dat het zo goed gaat. En volledig aan de borst, je mag trots zijn. Hoe zwaar en lang was ze eigenlijk bij geboorte? @Mamavanlois Oei zeker spannend. Ik duim extra nu! Afwachten inderdaad, meer kan je nu niet doen. Ibiza, klinkt echt zalig zeg! Zeker met dit stomme weer hier steeds. Wil nu ook wel eens wat meer warmte en zon. Geniet ervan! @shart Hoe was je controle? Bij je eerste serieus al 9 cm zonder dat je het gemerkt had? Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? @Dizzy Hoe is het daar? Al gerommel? Hoe was je laatste controle? @ hier Waggel waggel hihi. Ben het zwanger zijn in die zin zat dat ik zo weinig meer uit de voeten kan. Slapen gaat al een paar nachten slecht waardoor niks lekker loopt. Helaas lijk ik een soort schimmel of eczeem te hebben op mijn borsten, op de tepels. Al best lang ook. Ik smeer goed (heb ook wat van de huisarts) maar ben toch bang dat het het borstvoeding geven in de weg gaat staan. Nou ja, we zien het wel. Merk aan mijn lijf dat het echt de laatste loodjes zijn, niet in de laatste plaats omdat mijn darmen erg actief zijn sinds een paar dagen (ohhh wat is een zwangerschap/bevalling toch charmant). Kan me aan 1 kant ook niet voorstellen dat ik 16 mei ga halen. Aan de andere kant vliegen de weekjes om, zo ook deze week. Morgen weer controle! Hoop dat de kleine er goed voor ligt en dat hij of zij ingedaald is, anders ga ik me daar weer druk om maken.
Wat vervelend van die schimmel Meis.. kom idd totaal niet goed getimed. Hopelijk snel onder controle. Je wordt al een beetje voorbereid op de gebroken nachten.. kan me dat nog heel goed herinneren dat ik ook slecht sliep de weken voor de bevalling.. Mn kraamhulp zei, dat is het mooie van het lichaam, die maakt een stof aan zodat je vast kunt wennen aan het weinig slaap hebben, meer adrenaline oid?? Succes nog even Meis! Xxx
@Mamavanlois Dank je. Ja ik zie ook het meest op tegen het slaaptekort straks. Ach ja, we zullen het wel weer overleven. @IlonavanH90 Hoe was je controle? Hopelijk goed nieuws? @ HIER Yesss baby is ingedaald! Lag al heel diep in mijn bekken. Ze kon eerst het hoofdje niet eens voelen, toen met mijn voeten plat op de bank gelegen en uitblazen. Dus dat is een zorg minder. Nu hopelijk lekker thuis bevallen (over anderhalve week ofzo, baby moet nog heel eventjes blijven zitten).