De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @Mamavanlois Ik duim voor je meid! Zou een extra leuke trip naar Ibiza worden dan!

@Belbail @Roosie91 @DEMADE Ik hoop dat jullie allemaal enorm genieten van jullie mooie baby's!! En dat het met jullie ook allemaal goed gaat natuurlijk.

@Emma86 Yeah, baby ingedaald. Dat is weer een stapje dichterbij de bevalling voor jou!
    Hopelijk kondigt hij/zij zich netjes met 40 weken aan..

Controle was niet zo heel best hier.
    Ik ben officieel onder behandeling van gyn nu, ivm aanhoudende klachten en m'n hele medische geschiedenis met Christiaan.
    Toen m'n bloeddruk werd gemeten was hij veel te hoog, 140/90.. Nieuw record eigenlijk.
    Ook op de vraag; heb je de baby onlangs nog gevoeld, moest ik te lang nadenken (bleek uiteindelijk gisteravond geweest te zijn)
    Direct weer doorgestuurd natuurlijk naar het ziekenhuis.
    Inmiddels sinds 19.00 thuis, bloed en urine nog steeds schoon, bloeddruk had zich weer ingedimd maar als de kleine meid zich nog niet heel druk heeft aangegeven moet ik morgen om 10.00 weer terug voor een nieuwe CTG. Mevrouw bleek namelijk tijdens de echo (ter controle) ook niet te motiveren tot beweging, niet na porren oid. Ze bewoog wel heel eventjes maar heel minimaal. Inmiddels heb ik haar een uurtje geleden even gevoeld, maar nog geen heel feestje in m'n buik gehad, dus vooralsnog staat de afspraak voor morgen.
    Ik hoop dat ik vannacht eigenlijk geen oog dicht doe van alle activiteiten in m'n buik maar ben bang dat het een voorteken is dat ze toch echt last heeft van de groeiachterstand.
    We gaan het zien dames, deze kleine meid houdt het in elk geval heel spannend hier.

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wat naar Ilona, wel fijn dat ze er zo bovenop zitten zodat alles goed gemonitord wordt.

Ik heb mijn laptop laten struikelen dus kan nu alleen met de telefoon inloggen en ik vind het echt irritant. Ben toch al chagrijnig omdat er nog steeds geen baby te bekennen is....

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Klopt het ook dat ik een bericht niet meer kan wijzigen Haha.

Goed zeg dat alles klaar is Emma, hier ook iedere dag opnieuw alles aan het klaarmaken (lees poetsen) want oei het zou toch maar eens beginnen.

Belbail van harte proficiat met jullie mooie meisje!!!

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oh ja bij de controle maandag bij de vk heeft ze gemeten 35 weken op de echo, meteen door naar de gyn en die kwam uit op 39,3 maar die cirkeltjes waren weer veel ruimer... het zal wel ergens in het midden zitten qua groei.

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @Dizzy Ik hoop dat je snel 'verlost' wordt! Kan mij helemaal indenken hoe jij je nu voelt.
    Hopelijk snel een mooi kindje in je armen.

@hier, Vanochtend weer aan de ctg gelegen, bleef heel even rustig en daarna kreeg ze de hik.
    Verloskundige vroeg wat ik wilde, ik zei dat ik het wel tot maandag weer aandurfde, ik heb hun nummer mocht ik het toch niet vertrouwen. Maar na overleg met de gyn leek het ze toch beter om in elk geval een afspraak voor morgen alvast klaar te zetten voor de ctg, die ik gewoon kan afbellen. En bij twijfel of weinig beweging kan ik dan gewoon even aan de ctg.
    Weet nog niet precies voor wie zijn geruststelling dit nu is (de mijne of die van hun) maar ik ben blij dat ze meedenken.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ilona kan me voorstellen dat het misschien wat veel voelt maar ik zou gewoon even aan het ctg gaan dan ga je zelf toch ook een stuk rustiger het weekend in?

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Nou ze was gisteravond enorm druk ineens, en toen ik haar vanochtend wakker porde reageerde ze ook vrij snel (gelukkig) dus heb ik toch afgezegd. Bij twijfel was ik sowieso gegaan hoor!

Hoe gaat het daar? Nog geen voortekenen?

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Helemaal niks helaas... wat fijn dat ze weer lekker bewoog.
    Vandaag weer anderhalf uur gewandeld, gisteren chinees gegeten, bij iedere harde buik denk ik aaaah nu komt het maar niks hoor :D

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    @IlonavanH90
    Heel fijn dat ze meedenken en dat er in elk geval naar je geluisterd is. Ik duim dat de groeiecho over 2 dagen er goed uit ziet! Nog een paar weken doorbijten, je kan het!

@Dizzy
    Ik voel haast je irritatie door het scherm heen haha. Vervelend van je laptop! Ik vind tikken op mijn telefoon ook niks hoor. Nieuwe site is nu al wel beter geworden maar nog niet optimaal.
    Ik duim voor je dat de baby snel komt!

@shart86
    Hoe is het daar meid? Jouw 10 mei komt al in de buurt, ben benieuwd!

@Leeuwtje1981
    Al zenuwachtig voor de echo? Laat je weten of alles goed is? Hoop voor je dat ze het geslacht goed kunnen zien.

@Belbail @Roosie91 @DEMADE
    Hoop dat alles goed gaat daar en dat jullie inmiddels een beetje bijgekomen zijn en dat de baby's redelijk slapen, goed groeien, etc.

@ hier
    Gaat prima hier. Moet nog steeds zorgen dat ik voldoende rust neem maar mag op zich niet klagen. Ik wacht rustig af, heb geen haast en heb een voorgevoel voor de 14e, al zou ik er geen groot geld op in te zetten :p

10. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hoi Emma.... en de rest....
    Natuurlijk laat ik het weten of alles goes is. Ik vind het wel heel spannend maar op een positieve manier.
    Het geslacht laten we op een briefje schrijven. Deze gaat naar een kennis die mooie taarten maakt.
    Zij maakt voor ons ook een gender taart die we zondag met moederdag samen met de opa's en oma,'s gaan aansnijden.
    ik ben erg nieuwsgierig vooral omdat ik geen voorgevoel heb.
    Had ik bij L. wel.

Jullie misschien een idee? Lijkt me wel leuk om te horen en kijken wie er gelijk heeft hihihi

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh wat spannend zeg! Leuk bedacht om het zo op moederdag te doen.
    Uhmmm geslacht.... ik gok nog een jochie erbij!

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies!

Hier nog geen nieuws hoor... Helemaal niks! Had een paar dagen geleden nog wat gerommel enzo, daar is nu ook niks meer van te merken. Ik zet nog steeds m'n geld in op 10 mei. Heb 9 mei een afspraak bij voetreflextherapeute. Heb er veel goede verhalen over gehoord, dat ze in deze fase de hormonen kunnen stimuleren die de bevalling opwekken, dus ben benieuwd! Daarnaast is het die nacht volle maan, schijnt dat die ook invloed kan hebben op de start van een bevalling :) nou ja, ik ben er iig klaar voor, hoe langer het duurt hoe zenuwachtiger ik word. Dus hopelijk komt ze de komende week!

@IlonavanH90 fijn dat je d'r nu weer goed voelt en dat ze lekker actief is. Dat geeft wel geruststelling lijkt me!

@Dizzy balen zeg dat er nog niks gebeurt! Gaan ze je inleiden als je voorbij de 40 weken komt?

@Emma86 spannend he!? Zou leuk zijn als we het allebei goed hebben! Haha :)

@Leeuwtje1981 leuk idee zeg met Moederdag! Ik denk ook een jongetje!

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @shart86 daar heb ik ook meerdere goede verhalen over gehoord, ben heel benieuwd.

Het beleid bij mij is geloof ik dat ze me gewoon laten lopen maar ik heb vandaag weer controle en ga vragen of ze kunnen strippen. Volgens de termijnecho ben ik vandaag 40 weken, volgens de eerste echo ben ik donderdag pas 40 weken en zij hebben altijd die 11 mei aangehouden.

@Leeuwtje1981 ik denk als ik naar onze lijst kijk voor de balans een jongetje :D

Fijn dat je je nog zo goed voelt @Emma86 ! Rust pakken lukt hier voor geen meter Haha.

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    @shart86
    Oh ben heel benieuwd of het helpt om de bevalling op te wekken. Dat het niet rommelt zegt niks. Bij de eerste geen rommeltje gevoeld, niks gemerkt en ineens was ik aan het bevallen. Enige wat achteraf merkbaar was, was dat ik ontzettende poetsdrang had de dag ervoor.

@Dizzy
    Hier het geluk van een peuter die 's middags nog slaapt. Als je er al 2 hebt rondlopen kan ik me voorstellen dat rust er amper in zit.
    Hopelijk kunnen en willen ze je strippen en heb jij morgen een kersverse baby.
    Zou leuk zijn als jij en shart achter elkaar door bevallen :D

Hier is alles ook nog rustig. Ik wacht af en ik zie wel. Heb geloof ik nog niet veel haast.

15. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hihi .... een jongen.... Ja misschien voor de lijst wel net zo eerlijk
    Vannacht alleen gedroomd dat het een meisje werd en vanmorgen zei L mag ik zusje een kusje geven?
    Mmmmm de twijfel slaat nu toe. Toch een meid?
    Nog even wachten tot zondag. Als de echo vanavond maar goed is!

Op mama,'s jullie komen nu echt heel dichtbij....
    Dizzy ik ben benieuwd wanneer alles gaat beginnen....Ik tel met je af!

Succes allemaal

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oei @Leeuwtje1981 kinderen voelen dat meestal heel goed aan, spannend!

Hier net gestript met net iets meer dan 1 cm ontsluiting, nu rommelt het wat pijnlijk dus ik wacht vol goede moed af. Achter de jongste aan kruipen lijkt me alleen erg pijnlijk straks maar ja. Als er niks gebeurt heb ik voor maandag de ballon gepland staan ( en als die niet nodig is mag ik dan de dinsdag terugkomen voor de inleiding ) dus in ieder geval heb ik nu een einddatum :D

17. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Dizzy wat spannend! het kan nu niet lang meer duren....... succes meid voor als het zover is!
    @shart86 voor jou wordt het nu ook spannend... leuk hoor, er komen nu weer een aantal baby's aan <3 ben erg benieuwd!
    @Emma86 ik ben zo benieuwd wat jullie krijgen... de verrassing is zooooo gaaf! Ik gok dat jij ook een meisje krijgt. Voor @Leeuwtje1981 gok ik een jongen!
    @IlonavanH90 hoe is het met jou meid? Ik vind het zo sneu voor je dat ook deze zwangerschap weer zoveel spanning met zich mee brengt! dikke knuffel voor jou..

Jammer dat @Roosie91 zich nog niet heeft gemeld en dat @DEMADE al een tijdje niks heeft laten horen.. nou moet ik zeggen dat ik zelf ook een stuk minder actief ben met een kleintje...

Ons meisje is echt heeeeel lief en tevreden.. ze slaapt 's nachts heel erg goed en huilt alleen soms als ze honger heeft. We genieten echt enorm. Ik ben zelf enorm goed herstelt en doe eigenlijk alles alweer zelf. Natuurlijk rustig aan en niet teveel tegelijk, maar het gaat prima :D

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wat super fijn dat het zo goed gaat Belbail!
    Hier op een sporadische harde buik en wat bruinverlies niks aan de hand, maar goed 24 uur kan het doorwerken zeggen ze...

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Dizzy
    Lijkt me dat er nu in wel iets gebeurt. Voorwerk is het halve werk. Als het kan vanavond lekker relaxen en op tijd op bed, wie weet zet het straks door. Meeste baby's komen 's nachts :) De eerste cm heb je al te pakken

@Leeuwtje1981
    Hoe was de echo? Benieuwd of jullie oudste het aanvoelt of toevallig wat roept. Hier zegt A steeds een broertje alleen komt dat denk ik door Peppa Big (met het eeuwige zinnetje; dit is mijn kleine broertje Georgeo_O). Uiteindelijk zal ze beiden prima vinden.
    Kan je wel wachten tot zondag? :D

@Belbail
    Heerlijk dat je een goede slaper hebt, dat scheelt een hoop. Wel rustig aan blijven doen hoor en lekker veel rusten nog. Lees zo vaak dat meiden zich goed voelen, weer veel gaan doen en een paar weken later de klap krijgen. Ben blij dat het goed gaat daar!
    Jaaaa verrassing vond ik bij nr.1 ook heel gaaf, ben benieuwd of ik het weer zo ga ervaren.

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede avond...

Zo inmiddels weer thuis en even alle gel van me afgespoeld..... hihi. Ik zat er helemaal onder. Maar we konden extra lang genieten. Want eerst keek de echoscopiste zelf en daarna mocht de stagiaire nog een keertje.
    Maar alles zag er heel mooi en goed uit!
    Nu nog wachten tot zondag. De envelop zit dicht en breng hem morgen weg. Gelukkig maar anders hadden ik hem misschien open getrokken.....

Deel Deze Pagina