De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks meiden! Oh ben zo zenuwachtig! :D

2. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Wauw 2 baby's geboren!! Dizzy en Emma gefeliciteerd met jullie boys!!!
    Leeuwtje, wat leuk een jongensgezin!! Had je voorgevoel??

Ilona wat ontzettend heftig voor jullie. hoop echt dat het stabiel blijft en kleine beebje nog even lekker binnen mag blijven.. Sterkte en denk aan je!! XXX

Shart, heeeeeeel erg veel succes zometeen. Ik denk aan je en duim dat alles voorspoedig voor je verloopt en dat je straks een prachtig mooi meisje mag ontmoeten. Dikke knuff

Hier helaas ziek op studiereis gegaan, koffer vol pijnstilling en kuur van dok mee. Heb me staande gehouden en wel genoten maar het is overduidelijk dat ik dit reisje nog maar een keer moet gaan maken ;D Ben s'nachts nog op Radio 538 geweest whahaha had een verzoekje ingediend en werd ik gelijk anoniem gebeld. hahaha mijn radiodebuut :D

Verder weinig getreurd om de rode duivels. Ben nu zover dat ik eerst wil afvallen.. pff wat ben ik even zat van mn lijf.. moet minimaal 5 kg af en even wat strakker in mn vel. hoop dat een baby'tje dan heel onverwachts blijft plakken.. miss als ik er dan minder mee bezig ben dat het dan wel lukt...

Fijne dag en dikke knuffel!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt mamavanlois! Jeetje wat balen dat je uiteindelijk toch ziek was. Ik duim gewoon verder voor je hoor!

Hier nog steeds aan het wachten om naar de OK te gaan. Het zou eerst 12 uur zijn, toen werd het 13 uur maar inmiddels bijna 13 uur en ben nog steeds niet naar beneden dus... Grrrr...

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    @shart86
    Hoop dat het meegevallen is en dat je ervan kan genieten.

Ben ff wat minder actief hoor meiden. Het is ff weer zwaar, kraamtranen en krampjes bij de kleine man. Gooi daar slaaptekort bij en je hebt de ideale mix.

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Shart hoe is het gegaan??

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai lieve meiden!

Gisteren om 15:00 smiddags is onze Julia Lynn geboren, roepnaam Julia! Ze weegt 3920 gram en is 50cm lang! Echt een plaatje om te zien. Zijn echt super trots! Julia doet het super goed aan de borst en is verder heel tevreden, met mij gaat het ook boven verwachting goed, zelfs zo goed dat ik lekker naar huis mag einde vd middag! Had het niet verwacht maar toch akkoord van de artsen. Heerlijk thuis bij mijn gezin! :)

DEMADE en Emma86 vinden dit leuk.
  7. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Shart.... Hartelijk Gefeliciteerd met jullie mooie dochter.
    En wat zou L trots zijn geweest op haar mooie zusje.
    Weet dat ze heel dichtbij is en probeer van dit wondertje te genieten.

8. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Fijn dat ze er is!! Je hebt uiteindelijk dus nog best even moeten wachten...

Mooi de vernoeming zo blijft je oudste er nog tastbaarder bij.

Geniet er van en een goed herstel gewenst :)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames, omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Leeuwtje1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina