De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Maar heb je nu nog steeds last van je bovenbenen belbail?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    De laatste 3x dat ik zwanger was ben ik al begonnen op 8dpo met testen 🙈, had op 9/10dpo positieve clear blue, alle drie de keren :D

3. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Nog niks van gemerkt. Ben de keuken aan het uitmesten... we hebben namelijk MUIZEN :$

4. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hier ook eentje met km allergie (en soja). Het is inderdaad lastig, en dan geef ik gewoon de fles.
    Welke voedingen had je geprobeerd?

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    iek! :$

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ieee ik ben daar wel bang voor:$

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Vorige keer op 10DPO Met een clear blue met indicator.

8. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Wauw... Lijkt me echt geweldig! Ik kan nu al niet meer wachten hahahhaa..!! Constant op het internet aan het speuren wat de eerste symptomen zijn... Maar bij mij werkt dat echt als een placebo!

Ben benieuwd hoe ik zal reageren als er 2 streepjes tevoorschijn komen! Denk dat ik dan echt helemaal in shock zal zijn!

9. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @SoesaM jaaa ik ook. Ben ook zo benieuwd naar de reactie van de mannen.

Praten jullie ook in andere topics? Ik niet. Ben bang het overzicht kwijt te raken. Ben wel echt verslaafd aan zp haha

10. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Niet in een andere groep, maar struin graag even rond zeg maar:D

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Jaa haha hier ook!
    Vorige keer was ik er namelijk heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was, want ik had nergens last van.. op 10DPO was ik dus toch echt zwanger. Maar ik blijf er heilig bij "Het kan een jaar duren", alles eerder is mooi meegenomen. I.v.m. m'n overgewicht.

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Nutrilon standaard (geen succes!!! was toen hij net geboren was als bijvoeding, naar ziekenhuis terug geweest, kan er nu wel om lachen :)) Nutrilon HA, Nutrimagen, Pepti en geprobeerd met jbp tegen de reflux was ook geen succes. De beste combinatie lijkt nu de Nutrilon HA met borstvoeding 2/3 te zijn. Krampjes moeten nu sowieso minder worden rond deze tijd. Op een blauwe maandag had ik ook besloten om soja te gaan drinken omdat ik geen zuivel pak en dat werd ook gillen.

Daarom heb ik ook mn bannertje voor mezelf met de bv, dan kan ik zien hoe lang ik het al vol houd en dan ben ik een beetje trots op mezelf haha.

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ieuw muizen, ik zou hélemaal gek worden.

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Nutramigen LGG? want daar zit nog steeds koemelk in, aldan zeer verknipt!
    Hier wordt nu nutramigen puramino gegeven, smaakt echt superbitter maar hij drinkt.
    Oh meid, vooral blijven geven zolang het nog kan!!
    Maar mocht je toch overgaan op fles, vraag aan de huisarts/kinderdietist/kinderarts een machtiging voor puramino of neocate. Gewoon een tip, vooral bv blijven geven hoor meis!!

15. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Dizzy mag je ook trots op zijn!

Ja staan nu allemaal muizenvalletjes maar ik denk dat we de honden maar even een nachtje weg moeten brengen en dan gif moeten neerzetten. Lijkt me makkelijker en sneller.

Mooie bijkomstigheid dat de keuken nu wel helemaal schoon en netjes is haha. :) zal morgen hetzelfde boven maar eens doen. De enige kamer die leeg en schoon is, is de toekomstige babykamer hahaha. De andere kamers zijn een logeerkamer, onze kamer en een studeerkamer. Nou studeren doen er daar dus niet. Kun je wel nagaan wat een puinzooi dat wordt af en toe :D

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh oh oh dames, jullie maken jezelf gek met kwaaltjes, testen, etc. :D

@shart
    Ik zie niet echt wat op de foto, sorry. Maar als jij wel wat ziet dan zeg ik: spannend! Op de foto is het altijd minder goed te zien. Wanneer ga je weer testen? Zondag? Als je dat volhoudt tenminste ;)

@DEMADE
    Lekker gevoel he, zo'n test waarop ZWANGER staat :D Echt super!

@Dizzy
    Vervelend is dat zeg met allergieën. Kolven en daarnaast nog moeten moeten kost ook veel tijd.

@Belbail
    Aiii muizen. Ben ik niet bang voor maar ik wil ze niet in huis. Succes om te snel het huis uit te krijgen.

@testen
    Ben zelf erg fan van die kv 2 voor 5 euro. Die plustesten heb ik een hekel aan, hier te vaak gezien dat er een vals plusje stond of juist geen plus terwijl anderen testen knalden. Ach, zo heeft iedereen een eigen voorkeur.

@kletsen
    Lees veel op het forum, reageer soms op dingen. Lees niet echt in een ander topic mee zoals hier. Vind ik ook niet te doen trouwens.

17. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Wow Demade, mooie test!!!

Shart ik zie ook heel licht wat denk ik!! Spannend hoor, lang wachten tot zondag, red je dat?

Dizzy, lijkt me zwaar zeg zo veel kolven.

Testen van KV 2v5 had ik ook, fijne testen. Bij mij kwam er pas een streep op mijn NOD. Daarvoor waren ze wit haha.

Sorry dat ik niet op alles reageer, waren zo veel pagina's :(

Nu op dag 4, nog steeds licht ongesteld, volgende week wordt een spannende week!!

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jaa fijn een schermpje met ZWANGER

Shart als ik scheel kijk en inzoom zie ik m. Denk ik. Haha. Maar het is wel piepvroeg. Eens zien wat ie morgen doet :)

Ik ben ook fan van 2v5. Heerlijke testen :D

Hier weet ik nou niet of ongi komy of ei. Eigenlijk ongi rijd maar ei gemist met ovu testen. Maar heb 1 of 2 dagen geen testen gehad ivm bestellen dus wellicht was toen mijn piek... beetje dommmmm

Oh kolven bah ect niet mijn hobby. Wel heel lastige keuze voor jou, kan cb geen ander merk adviseren nog?

Als die kwaaltjes rond 1 a 2 dpo, hebben die niet gewoon met ei te maken? Ik heb rond ei ook meer of anders last van darmen soms en qua gevoeligheid kan wel kloppen want t ei zorgt ook voor stofje in lijf die je zin kan verhogen dus misschien ook gevoeliger kan maken?

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Bubbels dat denk ik ook want het neemt bij mij nu 3dpo weer af.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh meiden, m'n kleine meisje is echt helemaal uit d'r doen, ze is al enkele dagen flink verkouden (geen koorts) en gewoon beetje moe maar sinds vanmiddag 12:30 is het helemaal mis. Ging d'r op bed leggen want ze was doodop, sindsdien alleen maar krijsen (en ze huilt NOOIT!) alleen op me kon ze een beetje slapen maar zodra ik ook maar een vinger bewoog was het meteen weer krijsen. Zo zielig. Gister bij de ha d'r oortjes nog even na laten kijken maar die zagen er goed uit, dus wat dit nou is? Maak me echt zorgen! Ga zo
    Met d'r naar de huisarts weer mag gelukkig om 16:00u. Ze krijst het echt uit :(

Deel Deze Pagina