De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    hier de hele dag misselijk 😢! Heb ik bij D helemaal niet gehad. Nog geen dag. En nu al 2 dagen lang bah....

Shart gefeliciteerd meid!! Lekker door blijven testen. Dan kun je straks elk familielid een test geven hahaha.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    😂😂😂 hahaha ja zou mooi zijn! Eerst maar eens een echt roze streepje zien binnen de 5 minuten dan word ik al wat blijer :) ga proberen om vanaf nu te wachten tot zondag. Weet niet of het me gaat lukken! 😁
    Balen dat je zo misselijk bent! Had het bij m'n oudste ook niet, bij de tweede wel helaas. Schijnt dat het elke zwangerschap erger wordt...

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ooh echt word dat elke keer erger?😳 Oh my haha

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Of demade het is nu een meisje😏

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Shart ik zie het echt niet op de foto sorry. Maar dat kan ook liggen aan mijn laptop hoor. Hopelijk snel een goede streep!

Lastig hoor die sprongetjes, ze kunnen daar zo door uit hun doen zijn. En tanden en kiezen zijn ook al zo vervelend.

Roosie, je gaat toch hopen dat je vanalles voelt he meid. Ik hoop mee met je hoor. ;)

Flien je kunt beter op je werk zitten nu dan thuis. Thuis heb je er helemaal niets aan :D

Leuk hoor Shart zo'n enthousiaste vent!
    En dagdromen mag altijd toch.

Ik lees veel dat jullie je vriend/man willen verrassen. Maar dat betekent dus dat je de test niet samen doet? Mijn man zou dat echt niet leuk vinden. Die wil er graag bij zijn (naja niet letterlijk hahaha), maar dat we samen wachten hoe hij opdroogt zeg maar.

Demade wat vervelend joh zo misselijk.

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @marni lief dat je mee hoopt hihi:D ja mijn man hoeft daar niet bij te zijn hoor bij het testen haha die is wat nonchalanter daarin maar hij zal wel een gat in de lucht springen als het raak is dat weet ik wel! Dus ik ga hem dus met mijn idee (paar bladzijdes terug) met die chocolaatjes verassen hihihi zooo veel zin :D

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Oe trouwens demade vandaag was je NOD! Super leuk:)

8. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Hahahha. Balen meid dat je zo misselijk bent! Niet overgeven?

@Shart ik zie ze niet op mn mobiel maar ik duim met je mee dat ze steeds duidelijker worden. Super schattig dat je dochtertje nu gaat lopen en dat ze daar zelf wat van onder de indruk is is wel logisch natuurlijk. Ze moet dat allemaal weer verwerken als ze slaapt. Hoe gaat het vandaag?

@Roosi jouw symptomen komen helemaal overeen met die van mij. Ik zit vandaag 4dpo. Had gisteren niet echt zere tepels meer maar wel jeukende. Vandaag sliep ik tot 1 uur.... ongelofelijk. Morgen maar weer een wekker zetten. Zo zonde van je dag.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha geeft niet hoor! Is het risico van zo achterlijk vroeg testen haha
    Hoop dat het duidelijk gaat worden!

Nee wij testen niet samen, wel de cb ter bevestiging :D maar goed die doe ik pas als ik het zeker weet :)

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Marni ik doe het ook zonder hem. En dan hopen dat ik me nog even stil kan houden tot ons jubileum op 28 augustus. Zo echt leuk zijn als t deze maand raak is.

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dat zou echt leuk zijn belbail! Hihi een hele mooie jubileum gewenst hoor:D

12. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Dat zou leuk zijn Belbail!!
    Misschien dat ik deze keer toch ook eigenwijs eerder test als dat kan haha. Wij hebben ook rond mijn NOD, iets erna, ons jubileum!
    Zou leuk zijn om hem dan te verrassen. We gaan dan ook een nachtje weg.

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik test ook alleen hoor straks duurt het maanden zit je daar elke maand naast elksar te wachten op die stomme test.

Ik zie m ook nog niet in roze shart maar wie weet volgt dat snel.. Maar idd voor nod kan t nog mis fan zonder dat t echt een zwangerschap was. Daarom ben ik niet zo pro vroeg testen. Maarjaaaa hou y maar eens uit tot nodig bijna geen doen

Ik ben nu ongi nog 1 keer te gaan hierna als cyclus zo Door gaat is mijn nod 8 oktober. Duurt nog 2 maanden maar hè een nod is een nod kan ik eindelijk ook op de lijst :p

14. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hè girls.
    Hoe is het hier??

Shart86 ik zie ook een heel licht streepje in de verte. Spannend man. Straks de 2e die zich zwanger mag noemen. Zou toch fantastisch zijn. Ik duim voor je!!

Demade wat vervelend dat je ineens zo misselijk bent. Miss zakt t nog weer wat af. Bij mij begon de misselijkheid bij de 7e week tot de 12e.. Hoop dat t je bespaard wordt. Wel fijn dat je klachten hebt denk ik. Voel je je iig hartstikke zwanger 😁

Roosie91 en BELBAIL, wat spannend zeg jullie symptomen. Hebben jullie een ovu test gedaan en jullie ei gespot?? Hoop dat jullie ook de eerste ronde 2 streepjes zien.

Hier een beetje stress... waterpokken heerst hier enorm en loïs heeft en een maand of 2 geleden heeeel licht gehad. Nu is ze iig met 3 kids in contact geweest die nu onder de pokken zitten.. Wij vliegen over 2 weken naar mallorca en ik schijt em echt want ben zo bang dat ze het nog krijgt en dan mogen we niet vliegen...

Daarnaast ben ik even nieuwsgierig wanneer degene die ovu testen gebruiken wanneer jullie begonnen zijn met testen. Ik had voorheen een cyclus van gemiddeld 27 dagen. Moet ik dan op dag 10 beginnen met ovu testen? Ik wilde dit eerst niet maar ga het toch doen. Verwacht mn ei rond de 18e.

Vandaag mn eerste vakantiedag en die begon bij de tandarts... heb mn gebit niet zo best verzorgt afgelopen jaar vanwege alle stress enz.. resultaat is 4 gaatjes... janken!! Nu 2 gevuld.. normaal geen verdoving maar was daar nu wel heel blij mee.. alleen de halve dag al een lam bekkie hahaha.

Dames ik kom gauw weer ff kleppen. Nu weer even knuffelen met mn kleine meisje 😍

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Bij mij gebeurt niks zonder verdoving bij de tandarts 😂! Controle wel gewoon, maar boren en ander spul. Spuit me maar plat

16. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Ze zeggen vak wel dat je bij jongens niet of minder misselijk bent dan bij meisjes.... Zal het ook echt zo zijn?

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik was 2e keer niet misselijk bij 1e wel en toch echt 2 meiden ...

18. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Bubbels, op zich hoef je natuurlijk niet te testen als je ongesteld wordt.
    Ik deed pas een test rond de dag dat ik ongesteld moest worden.
    Toevallig was het toen gelijk raak.
    Maar anders was ik niet elke maand een tijd voor NOD gaan testen hoor.

Ik geloof ook niet zo dat misselijk zijn met geslacht te maken heeft 🙈.

Hopelijk krijgt ze geen waterpokken mamavanlois

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Helaas! Heb mijzelf 6 kilo lichter genekt.. Tis toch echt een jongen

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik ben dag 10 begonnen :) en begint eraan te komen hoor ;)

Deel Deze Pagina