De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    @ Shart bij mij waren vroege testen altijd OMO wit, gewoon echt helemaal niks op te zien. Niet te snel opgeven, probeer een paar dagen te wachten met testen :D

@ Demade super leuk zeg samen zwanger met je beste vriendin!
    @ Piewy, heb je al getest?
    @ Leeuwtje, alvast een hele fijne verjaardag!!!

@kinderkamer, ik heb bij zoonlief mintgroen en zilveren accesoires met witte meubels. Verder koop ik niks nieuws, merk dat ik al het kleine spul (maat 44 en 50) wel héél erg netjes in kratten heb gedaan om te bewaren :) en alle te jongensachtige dingen gaan in een andere bak.

@ werk, ja ben ook weer aan het werk BLEGGH.

2. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Wat leuk Demade, gefeliciteerd met je vriendin!

Shart, misschien moet je nog iets meer geduld hebben? Hopelijk na het weekend wel een beter zichtbaar lijntje.

Dat is lekker Roosie, alles al lekker schoon. En leuk naar de speeltuin. Wordt het een beetje lekker weer?

Shart wanneer ga je eigenlijk pendelen? ;)

Alleen maar leuk toch mamavanlois, als je toch al mint wil zou ik het ook meenemen hoor!!

@ kamertje, ons kamertje is nu mint groen met grijs en wit en roze accessoires.

@ Werk, een paar in de reiswereld.
    Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Of zijn er een aantal van jullie thuisblijfmama's?
    Ik werk in de boekhouding, op kantoor dus. 24 uur per week. Ben er blij mee, lekker dichtbij en een relaxte werkgever. :D

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Nee ik zit in de logistiek! Werk bij een logistieke dienstverlener, doen veelal de douane afhandeling...

Mijn droom is nog steeds om in de reiswereld te gaan werken, maar helaas nemen ze mij niet meer aan omdat het te lang is geleden dat ik er in heb gewerkt. Na mijn opleiding wouden ze mij niet aannemen omdat ik geen ervaring had.
    Ik werk 3 dagen in de week! En vind het echt heeeeeeeerlijk!

4. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Shart, misschien zegt het nog niets?

Piewy, al getest??

Mamavanlois, ik zou het dan ook meegenomen hebben! Gelijk heb je!

Leeuwtje, spannend! Nog een maandje afwachten dus..!

@werk: ik ben verzorgende in de thuiszorg en doe daar ook de routeplanning. Ik werk normaal 16 uur, maar nu draai ik al twee maandjes flink wat overuren ivm vakantie.

5. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Goedemorgen dames,

Shart, ik zou als ik jou was pas weer testen op NOD! Anders maak je jezelf helemaal gek!

Ik heb ook last van wat symptomen, s'ochtends misselijk, plopjes in mijn buik links onder, wat afgeleid, betere reuk!

Ik werk in de luchtvaart als stewardess, Fulltime dus vandaar dat ik niet dagelijks reageren kan!
    Lees wel alles mee hoor

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @marni wat een leuke kleuren hebben jullie in het kamertje! Hmm ik hoop dat het lekker word voor de speeltuin hihi want is altijd wel even lekker om buiten te zijn, hier in de buurt hebben ze er ook kleine kermis attracties bij draaimolentje enz

@soesam geeft niks toch! En wat een gave baan heb jij zeg!!

7. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28

Ja hele leuke baan, alleen wel vermoeiend hoor, mocht ik zwanger worden ga ik wel wat minder werken na mijn zwangerschap.

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ja dat begrijp ik! Kan dat wel geregeld worden zeg maar? En na 7 maanden mag je niet meer vliegen toch?

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Mijn klachtjes vandaag op een rij: ( zal wel niks zijn maar toch:p) let ook overal op nu:p
    1 dpo: last van me borsten en tepels, diarree en lage rugpijn
    2 dpo: last van me borsten en tepels, diarree, lage rugpijn en last in me bovenbenen, hele lichte krampjes in me buik
    3 dpo: last van me borsten (tepels niet meer zo) lage rugpijn en last van afscheiding, (gister avond krampjes in me buik)
    4 dpo: last van me borsten, lage rugpijn, nog steeds lichte pijn in me bovenbenen, weer last van gevoelige tepels, krampjes in me buik

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Thanks ladies! Sorry ben aan t werk dus even geen tijd om uitgebreid te reageren :)
    Ja joh denk dat ik probeer tot zondag te wachten nu, dan is het 10dpo, de laatste keren dat ik zwanger was had ik toen een duidelijke streep. Dus dat moet dan ook! En zo niet, gaan we lekker aan de champagne volgende week op mijn zusjes bruiloft! :D fijne dag allemaal!

11. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28

Ja je hebt de mogelijkheid om ten alle tijden te gaan deeltijden! Diverse mogelijkheden hierin! En bij een zwangerschap van een stewardess mág je doorvliegen tot 13 weken, hierin is de keuze vrij. Je mag ook vervangend werk doen, zoals op kantoor werken! Denk dat mijn voorkeur daarnaar uitgaat! Wil geen risico's nemen!

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ja daar zou ik ook voor kiezen idd! Een spannende tijd dus ook op je werk straks!!

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Fijne dag shart! En lekker rustig afwachten tot zondag dan:)

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Wat een stoere baan Soesa, ik heb na de geboorte van de eerste vliegangst ontwikkeld haha. Misschien groei ik er ooit weer overheen. Kan me voorstellen dat het niet prettig is als je zwanger bent om door die smalle gang heen te lopen, fijn dat je dan de mogelijkheid hebt om ander werk te doen.

Ik zit de hele dag op kantoor; 32 uur maar heb nu ouderschapsverlof dus 24 uur.

15. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Wat een leuke baan SoesaM, wat voor vluchten doe je doorgaans?

Roosie, ik hoop ook voor je dat het lekker weer wordt. Een kermis is wel heel leuk :D Kan ze lekker in de draaimolen!

Werk ze vandaag Shart!

Ik heb zo weinig zelf te vertellen haha. Het duurt nog een week voor mijn vruchtbare periode komt denk ik ongeveer. Ik ben nu nog ongesteld in ieder geval, dag 6 van de cyclus. Hopelijk is het snel over! ;)

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ach geeft toch niks marni! Gewoon lekker mee kletsen met ons:D ik heb het ineens heeel heet hahah

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Dat heb ik ook gehad, ik stond gewoon stil in de winkel. Krijg het toch ineens warm! Heb m'n jasje er bij uit gedaan hahaha.

18. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Haha meekletsen doe ik ook wel. :D

Ik heb steeds een soort kriebel in mijn buik als ik denk aan deze eerste ronde. Zo leuk weer!

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Oee echt demade!! Wanneer had je dat ongeveer?😏😏
    Ik heb ook veel afscheiding nu(sorry voor details :p)

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Dat had ik dan weer niet haha.
    Euhhh wanneer was dat vorige week geloof ik. Woensdag of donderdag.

Maar had sowieso daarvoor al paar keer gehad dat ik zo'n warm gezicht had! Leek wel op koorts ofzo. Maar was ook zo weer weg.

Share This Page