De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Oee zoo spannend als jij dit nu zegt!!

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28

Hoeveel dagen voor je NOD heb jij getest?

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Gisteren was mijn NOD maar afgelopen zaterdag al positief getest!

4. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Hee dames, wordt weer gezellig gekletst. :D

@baan ik studeer nog :) laatste jaar pedagogiek komt eraan en ik start in september ook met de pabo erbij. Maar dan in deeltijd hoor :)

Stewardess stoer! Ik heb vliegangst :( toch heb ik het er wel voor over maar het is verschrikkelijk zolang ik boven de grond zweef. Ik heb een angststoornis. Ik zit sinds oktober aan de medicijnen en sindsdien zijn veel angsten over dus wie weet gaat vliegen nu een stuk beter. Je kan me honderd keer vertellen dat autorijden gevaarlijker is maar het doet me niks hahaha.

Hier 5dpo. Iets wat misselijk, tweede bakje koffie smaakte niet en mn lievelingsgebak liet ik vanmorgen liever staan. Toch maar de helft opgegeten bang dat het op gaat vallen haha zo stom. Alsof de hele wereld kan zien dat je probeert zwanger te raken.

5. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    @kopen ik heb nog niks voor een kindje in huis. Ik ga pas kopen als ik zwanger ben. Ik weet wel precies wat ik mooi vind. En aangezien we niet willen weten wat het wordt, zal het voornamelijk neutraal zijn. Het kamertje wordt net als de rest van het huis wit met taupe en wat grijs. Wij houden van aardekleuren. Brengt veel rust bij ons.

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Sinds ik D heb vind ik vliegen ook een stuk minder hoor! Ga toch liever in eigen land op vakantie haha!

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Als de tweede ook een jongen wordt weet ik ook precies hoe ik het wil hebben. Bij een meisje heb ik echt nog geen idee haha.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Fijn dat het zo goed geregeld is! Nadeel ervan is dat je het al heel snel bekend moet maken denk ik dan?

9. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Vandaag nog zo'n dipstick test gedaan maar die blijft mooi wit. Heb nog die van de KV besteld komen morgen.
    Verder voel ik van alles. Afgelopen week krampen gehad alsof ik ongi moest worden verder misselijk, moe en hoofdpijn.
    Met D. Was mijn NOD ook op een vrijdag en toen testte ik pas op zondag positief. Dus wacht nog ff af

10. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Ik vlieg voornamelijk binnen Europa, Noord-Afrika!

Ja dat is dan wel een nadeel, als je het weet moet je het gelijk doorgeven! Maar vind dat geen nadeel. Het zijn alleen mensen van kantoor die het weten en mijn direct leidinggevende!

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Jammer piewy! Ik ga duimen dat ie mooi alsnog knalt over een paar dagen!

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja dat is ook zo natuurlijk:) je hebt geen vaste collega's waar je dagelijks mee werkt :D gaaf zeg! Vriendin van mij is ook stewardess, gaat de hele wereld over. Maar heeft dan ook geen man en geen kindjes, dus zo vrij als een vogel. Mij lijkt het wel super lastig met een gezin dat je dan steeds zo lang van huis bent, of ervaar jij dat niet zo? Tenminste, in de toekomst dan? ;)

13. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Bah ben vandaag zo misselijk. Ik ga me morgenochtend ook niet bedwingen denk ik. Ik heb 3 vroege testen. Ik doe er 1 op 6dpo, 8dpo en 10dpo. Dan kan ik daarna over op de normale hahahaha. Keep you posted!

14. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Ik duim voor een positieve test BELBAIL!

15. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    5dpo misselijk, andere smaak, drukkend gevoel onderbuik en bij onverwachte bewegingen lichte steken.

En ja we gaan gewoon met zijn allen lachen als het achteraf psychisch bleek :D

16. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Thanks! ;)

17. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Spannend belbail!!!

Wie heeft dit ook gehad? Een week geleden ongesteld geworden, duurde 4 dagen, nu net.. Licht bloedverlies bij afvegen, ineens misselijk, hoofdpijn.. Nu op t toilet blijk ik opnieuw ongi te zijn geworden.. Is dit mogelijk binnen 1 week 2 x ongi worden?? Is dit dat vanaf nu een nieuwe ronde va vandaag?? Erg vaag en wordt er rete onzeker van.. Had zo'n leuke avond met m'n dinnies en vind t shit dat ie zo moet eindigen..

Ga nu slapen.. Hopen dat het meevalt met het bloedverlies..
    Lfs

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Als het maar een klein beetje is zou het een ovulatie bloeding kunnen zijn, Google er maar eens op.

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Voor innestelingsbloeding is t veel te vroeg. Niet een geknapt vaatje? Heb je t nu ook nog?

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hihi ik had precies hetzelfde, was echt kotsmisselijk en allerlei dingen die anders waren dan normaal op 5/6/7dpo maar nu voel ik me gewoon alsof ik ongesteld ga worden. Net alsof het mis wel even zo was, maar niet goed ingenesteld is ofzo... Hoop dat jij meer geluk hebt!! :D al getest?

Share This Page