De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Hoe was het shoppen @Roosi?

2. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Vandaag zijn de buikkrampen weer weg. Zou het iets met een innesteling te maken kunnen hebben gehad?

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg. Bij voorbaat sorry dat ik niet op iedereen reageer want hou het niet meer bij :)

@shart
    Die streep lijkt mij duidelijk genoeg, gefeliciteerd! Kruidvat droogt vrij langzaam dus ik vind het niet zo gek dat zo'n test na 10/15 min een echt duidelijke streep geeft. Maar die van jou is geen tuurtest meer hoor, echt goed te zien nu.

@Belbail
    Het is niet raar dat je je zo voelt maar probeer het toch een beetje los te laten. Zoek afleiding, ga iets leuks doen en geniet nog heel erg van de dingen die je met een baby (en zwanger misschien) niet meer kan doen. Uitslapen, bios, uit eten, etc. Ik duim in elk geval voor je!

@Leeuwtje
    Dat zijn echt de nachten waarvan ik dan denk: waarom wilde ik ook alweer kinderen? ;) Hopelijk is vannacht een goede nacht en kunnen jullie uitgerust naar de dierentuin. Veel plezier alvast!

@Kleinefee
    Hoe is het met jou meid?

4. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Oke... veel geklets en weer een super bericht...
    Zou iemand misschien de lijst aan willen passen en deze weer naar boven willen halen? Is mij nog nooit gelukt dus waag me er ook niet meer aan hahahah

5. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Waaaauw Shart86 gefeliciteerd!!! Daar kan je zeker niet omheen. Heerlijk meid. Snap dat het spannend is maar probeer te genieten.

BELBAIL. Wat goed dat je even komt spuwen. Daar zijn we voor. Bij mij duurde het ongeveer 3 dagen en was daarna ook weer over... Hoop het echt voor jou meid. Laat t op je afkomen.

Leeuwtje wat vervelend voor jullie zeg. Ik herken dat wel. Onze dichter heeft dat ook gehad. Hoelang weet ik niet meer exact maar wel minstens 2 weken. Lastig inslapen en s'nachts heel bang, echt zielig voor ze maar je wordt er zelf zo moedeloos van op een gegeven moment. Een troost, het gaat echt over. Nog even doorbijten. Knuffel

Wij zijn vanmiddag aangekomen in huizen. Daar verblijven we lekker een nachtje met zn 2tjes. Vanavond lekker uit eten en even met zn 2tjes zijn. Beetje balen dat ons mopje nu totaal niet in der hummetje is met die plekjes.. Hoop dat oma haar een beetje kan troosten en hopelijk houdt ze het vol tot morgenaaf zonder ons..

Fijne zondag ladies!!

Voor degene die op t wachtbankje zitten, Toi Toi toI
    Voor de "romantische klussers" veel klusplezier hihi

Lfs

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

SEPTEMBER
    Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind

OKTOBER
    Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind
    Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind

NOVEMBER
    Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind

DECEMBER
    Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind

NOD Lijst
    Peppapig || 31 jaar || 4e kind || 2 augustus
    Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus
    Timmy || 29 jaar || 2e kind || 15 augustus
    Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 17 augustus
    Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 20 augustus
    BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 21 augustus
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus
    Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 22 augustus
    ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus
    IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september
    Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september
    Flien13 || 24 jaar || 2e kind || datumloos

Zwanger
    DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @belbail wat lief dat je het vraagt! Jaa super gezellig ook lekker oo terrasje gezeten en heeel veel gekocht haha oeps maar wel
    Klaar voor de herfst! Fijne avond allemaal!

8. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @mamavanlois thanks meid. Heel veel plezier samen met je mannetje! Heerlijk even.

@Roosie goed geslaagd dus! Leuk! Dochterlief nog in de auto geslapen?

@DEMADE wil je straks ook weten wat het wordt? :)

@hier net klaar met werken, erg moe en dus nu lekker languit op de bank borduren. Weinig klachten vandaag. Ik merk wel dat het huilen me wat nader staat maar dat is denk k ook best logisch nu zo'n spannende tijd. Vriendlief is een nachtje weg dus even lekker alleen.

Ik test dinsdag weer eens :) als gisteren die krampen bj een innesteling hoorden dan kan ik toch nog niet positief testen vandaag of morgen.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa ze heeft heerlijk geslapen in de auto op de terug weg nog een keer een half uurtje hihi
    Jij gaat Lekker bankhangen vanavond dus! Ik ben ook super moe bah zou wel de hele dag kunnen slapen voor me gevoel haha en me borsten ontploffen:p
    Gaat je vriend stappen of zo iets?

10. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Oh echt. Goed teken haha. Mn vriend is een nachtje Duitsland om met vrienden een voetbal wedstrijd bij te wonen :)

11. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Fijn Roosie! Scheelt weer.
    Ook nog een weekje en dan testen, spannend hoor!

Ik let nu werkelijk overal op, toch lijkt er wel iets bezig te zijn daar beneden:).. ovulatietest was vanmiddag even donker als vanochtend, maar dat is normaal echt een heeeeel mager streepje smiddags. Vanavond nog een keertje proberen, eerst nog werken tot 21.30.
    Misschien kan ik manlief vanavond nog even porren ervoor gezien we morgen elkaar niet zien. :D

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    gezellg voor je vriend belbail!

Spannend he Ilona! Veel succes op je werk:) en succes met klussen vanavond:p

13. Timmy

Timmy Lid

26 jul 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Shart

Gefeliciteerd! De 2e zwangere alweer van dit groepje. En allebei voor NOD getest!

@Belbail

Ik heb dezelfde klachten als jou een beetje. Ik heb sinds woensdag buikpijn. Dus ik dacht dat mijn ongesteldheid een paar dagen eerder zou komen. Nog niks te zien. Morgen is mijn NOD.

Ik merk dat ik ook meer bezig ben met zwanger worden en daar onzeker van word. Vrijdag een test gedaan, gewoon omdat het wilde weten :) Maarja, 4 dagen voor NOD.. Bij mijn dochter was ik 3 dagen overtijd en was het streepje echt heel licht roze. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld word. Cyclus wisselt soms een beetje van 28 t/m 32 dagen. Maar 32 dagen heb ik pas 1 keer gehad en ben nu toch wel een jaar al regelmatig ongesteld.

14. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @ilona spannend! Werk ze en een gezellige avond ;)

@timmy spannend zeg. Ga je morgen ook testen? Je bent nu de eerstvolgende hihi.

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hee ladies,

Ik ben er nog hoor! Even een relax weekend gehad met mijn mannen!

@belbail, dikke knuffel nog voor jou! Soms is het lekker om even te klagen. Jaa we willen heel graag weten wat het wordt. Ik hou van gericht shoppen!

@shart, whoehoeee you go girl! Wanneer ben je dan uitgerekend?

@leeuwtje, gefeliciteeeeeeerd met je verjaardag!

@hier, gelukkig niet meer de hele dag misselijk maar met vlagen.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @shart hele dikke proficiat!

@Demade is ook weleens lekker een uit rust weekend, fijn dat de misselijkheid minder wordt.

@Roosie top zeg alvast klaar voor de herfst!

@ belbail, wat vervelend dat je je zo voelt, schrijf het hier maar van je af.

@ mamavanlois lekker zeg even met z'n tweetjes eruit!

Hier lekker ge bbq en daarna 2 uur op de wc gezeten:(

17. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    #737 Marni1, 15 aug 2016
    Laatst bewerkt: 15 aug 2016
    Shart; woooooow gefeliciteerd!!!!! Echt een mega duidelijke streep!! Super zeg!

Roosie lekker geshopt! En DB is een gezellige stad. Misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt, ik woon er niet heel ver vandaan hihi.

Belbail rot dat je je zo voelt meid. Ik denk dat het wel herkenbaar is.
    Probeer je gedachten anders te verzetten door wat te gaan doen als je je zo voelt?

Leeuwtje gefeliciteerd met je verjaardag.

Sorry hoor het lukt niet om op iedereen te reageren met mijn mobiel.

Gisteren lekker uit eten geweest; tapas gegeten met wat meiden, super gezellig 😊
    En niet meer ongesteld sinds gisteren dus daar gaan we maar eens gebruik van maken haha. 😄

Ik houd mijn temperatuur bij ivm de vorige korte cyclus en vandaag opeens een flinke verlaging. Voorheen 36.8/36,9 en nu 36,6. Zou dan dus betekenen dat vandaag mn eisprong is???
    Zit op dag 9 nu van mijn cyclus.

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Eisprong komt geloof ik op de dip dus zou vandaag een ovu testje doen om te zien of je je piek hebt (gehad). Als het goed is zou dat dan al zo zijn geweest wat zou kunnen kloppen bij korte cyclus van vorige keer.

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Leeuwtje, van harte gefeliciteeeeerd! ����

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014