Heb weer testje gedaan Heb niet het idee dat ie nou veel donkerder is dan gister, mis dat de streep iets dikker is. Foto was in een ander licht haha dus vergelijken is ook niet zo denderend
Gefeliciteerd met je verjaardag leeuwtje ik wens jee een fijne dag!! @marni1 hihi ik woon in provincie Utrecht en jij? Den Bosch is zeker gezellig en de Bossche bolle waren heerlijk oeps ben eigenlijk aan het lijnen haha @timmy moeilijk he dat loslaten van het zwanger worden! Ik ben er ook te veel mee bezig hoor bah en je word er idd alleen maar onzeker van! @demade heb je leuke dingen gedaan met je mannen het weekend? @shart wat een mooie testen! Mijn duimen draaien zeker mee dattie mooi oploopt!! @ hier pfff vanmorgen getest en ik LIJK iets in de verte te zien maar jeetje ben pas 7 dpo vandaag voor de rest super moe en klein beetje misselijk
Het is nu 3 dagen voor je nod toch? Ik vind hem echt heel duidelijk voor een vroege test. Je bent echt zwanger hoor!
Sorry, ik zie echt niks. Maar je test ook wel heel vroeg hoor. Zie je de streep wanneer je een zaklamp erachter houdt?
Sorry ik zie hem niet Roosie! Ik woon tegen de provincie Utrecht aan, dus we wonen denk vlakbij elkaar . Bedankt voor je uitleg Leeuwtje. Ik hoop dat we nog op tijd zijn als we vanavond klussen. Ovutestje vanochtend gedaan en die was wit, niet eens een licht streepje ofzo..