Ik ben ook mee! Helaas kan ik niet dagelijks reageren ivm werk! Roosie91: gefeliciteerd met de nieuwe auto! Ovutesten: owh ik wil dat ook doen, maar heb besloten om het eerst gewoon op eigen kracht te doen. Had ook gezegd dat ik hier niet aan zou beginnen tegen mijn man, maar het is toch wel handig he! Na 13 dagen eindelijk niet meer ongi! Nu kijken hoe lang het duurt, en flink klussen deze week!
Bedankt voor de tip Emma86, heb ze gehaald. @ twijfel wanneer seks, ik denk dat je zeker met een zwangerschapswens gewoon even door moet klussen Wij zitten sowieso ruim boven het gemiddelde dus ovulatietesten zou ik alleen overwegen om te kijken of er idd een ei springt op het moment dat ik geen BV meer geef. Voel je je ook anders Demade? Bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf het begin doodmoe.
Hahaha ja of een dubbele eisprong... Kan natuurlijk ook nog... Denk dat we vanavond nog 1x doen, voor de zekerheid, als ik mijn man zo ver krijg tenminste
Ik heb het sinds een paar dagen zo warm! M'n borsten zijn al wat voller geworden. De ene dag denk ik, ja het is raak! Andere dag denk ik nee! Vind het zo ontzettend spannend!
Net getest en een licht streepje gezien! Shart hoelang zat er tussen jou lichte streepje en knaltest? Vriendlief komt zondag weer thuis.... hahah.. en bij de rest? Spannend DEMADE....
Spannend!!! zo irritant met die 'symptomen' voor NOD, dat je ook als je niet zwanger bent typische zwangerschapsymptomen kunt hebben, zoals vollere borsten, misselijk (door toename progesteron) hoofdpijn, emotionele buiten etc. Bij mij iig is dit het afgelopen half jaar steeds afgewisseld aan de orde geweest... Heel misleidend! Want wat moet je nou voelen als je zwanger bent? Ik duim dat je een posi test hebt begin volgende week!!! Zou leuk zijn dat er iemand bij het kopje zwanger kan!
Sart na test springt ie na 24 tot 48 u toch? En hij kan uur of 12 overleven dus ik zeg doe t nog eens Jaa hebben we een streepje? !?!?!
Hahaha ik bij mijn oudste ook niet maar was er toen ook niet mee bezig! Bij de jongste had ik een vermoeden doordat ik op 7dpo een uur lang echt mega erge ongi kramp had... Ben toen wel 3x naar de wc gegaan om tampon in te doen, maar er kwam niks. 2 dagen later had ik een positieve test!
Hihi gaan we doen hopen dat mijn man niet te laat thuis is van trainen, hij ging misschien nog even drankje doen met zn team daarna... Heb gezegd dat ie me maar moet wakker maken als ik per ongeluk al slaap haha
Ik kan met mn telefoon niet makkelijk een foto plaatsen geloof ik. Hij is licht maar hoef niet te turen....
Het kan zijn dat hij nu gaat oplopen, dus dat ie morgen stukje donkerder is, de dag erna weer wat donkerder en dan zondag knalt. Het kan ook zijn dat ie ineens knalt. Een vriendin van mij heeft nooit streepjes op de ovu testen tot haar piek en dan knalt ie uit het niks. Gewoon even doortesten hij komt vanzelf!
Ik duim voor je! Mijn man komt net thuis van trainen met dikke enkel weet niet of dat er nog 'geklust' wordt vanavond zou gisteren voldoende moeten zijn geweest? Of is vanavond echt cruciaal? Iemand die het weet?