Oeh DEMADE dacht dat shart nog niet op de lijst wilde hihi. Jij bent blij natuurlijk dat er mensen volgen. Nog 23 dagen wauw. En dan wel een fototje hè! Vriendlief komt zo weer thuis
Dat ga ik vanavond gelijk doen zodra de kleine op bed ligt haha, we zijn nu aan het werk beiden . Heb hem al wel even ingelicht, dan weet hij wat hij kan verwachten .
Hahah marni😂😂 die is op een sneltrein vaart naar huis denk ik haha Ik heb op het moment veel afscheiding bah.. En yes yes yes dames! M'n weegschaal gaf 74 Aan vanmorgen!!!! Nog twee kilo te gaan en ik zit weer op me gewicht voor de zwangerschap van lente!!!!
goed zo roosie, hopelijk die 2 er nog af voor je weer zwanger bent haha Ilona het klopt hoor dat sommige idd al paar dagen voor nod zwanger 1-2 weken krijgen. maar omdat hij minder gevoelig is dan de kruidvat bijvoorbeeld kan je die digitale beter niet te vroeg doen. Shart is juist onzeker en wil hem daarom doen maar zou hij niet zwanger zeggen wordt ze alleen maar meer onzeker, vandaar dat ik hem idd pas op of na nod zou doen...
Ja klopt idd, moet zeggen dat ik af ga op de ervaringen die ik heb gehad, en daarbij had ik met een dergelijk streepje als vanochtend al wel zwanger op de digitale wil hem dan ook donderdag pas doen, maar ben nu steeds bezorgd dat er morgen ineens geen streepje meer is hahaha lekker zo die hormonen... Pfff kunnen die weken tot aan de echo niet gewoon voorbij vliegen?
Dankje bubbels ik kwam van de 105!! Naja ook vruchtwater en alles maat dat woog ik aan het einde van me zwangerschap nu al een half jaar bleef ik maar staan op 83 en nu 74 dankzij me koolhydraat arm dieet hihi (en zelfs een Bossche bol op hahah)
Tja shart de tijd gaat langzaam he! (Als we straks zwanger zijn) dan blijven we maar hopen dat de eerste 12 weken zo om zijn haha dat weet ik zeker
Leeuwtje proficiat met je verjaardag!! Sorry Roosie ik zie nog geen streepje maar die komt waarschijnlijk overmorgen goed door
Ik ben echt stom hoor, heb net een digitale gedaan omdat ik dacht dat het me gerust zou stellen, maar die zegt mooi: niet zwanger. Lekker zonde van zo'n dure test. Mag van m'n man donderdag die andere doen,(had er 2 gekocht) maar goed ben nu dus nog bezorgder.
Ohhh shart die heeft echt meer nodig om zwanger te zeggen dus nog geen zorgen hoor. Maar snap het wel.... Je wilt gewoon bevestiging. De vloek van vroeg testen.. Maar komt goed geef de moed nog niet op morgen loopt tot streepje vast weer wat op!
Rustig aan shart! Je bent nog vroeg gelukkig heb je er twee ik hoop dat er donderdag lekker zwanger staat!!
Ja peppabig is ook maar apart dat die niet reageerd meer? Joppie die neemt af en toe wat afstand wat begrijpelijk is als je nog eventjes moet wachten