@shart86 de cb digital testen zijn niet super betrouwbaar hoor.. Ik heb er destijds twee achter elkaar gedaan (uit pure shock) en de eerste gaf 3+ weken aan en de twee 1-2 weken (ik bleek 5 weken zwanger op dat moment)... Ik zou niet gelijk in de stress schieten en er donderdag gewoon nog één proberen.. @roosie91 Wauw! wat ben je enorm afgevallen dan, super zeg! Vandaag van goede vrienden van ons gehoord dat ze zwanger zijn.. Tweede stel al in korte tijd.. Leuk natuurlijk, maar voor het eerst dacht ik ook echt: Ik wil ook!!.. Stom eigenlijk.. Nouja, nu maar hopen dat het snel raak is bij ons.. Vandaag begint het al een beetje te rommelen, dus hoop snel ongi en dan van start...
Hey meiden, ik ben er nog hoor. Maar moet nog zooooo lang wachten dat ik maar weinig op het forum kom om mezelf niet gek te maken!!
@Joppie1 herkenbaar hoor, ik ben ook even afwezig geweest met dezelfde reden.. Wachten duurt echt lang al zonder deze pagina haha..
Meiden ik snap het wel hoor! Is zo moeilijk om je eigen niet gek te maken als je nog moet wachten!! Maar wel leuk om mee te genieten en dromen toch? vind ik altijd wel
Logisch hoor dat je er minder bent als je nog lang moet wachten. Dan maak je je alleen maar ongeduldiger mee. Roosie echt knap hoor zo veel afvallen! Nou wij hebben het gezellig gemaakt vanavond! Ik hoop dat het vroeg genoeg was. Komende twee weken nog maar even regelmatig herhalen haha. Had wel redelijk korrelige/beetje plakkerige afscheiding, dus absoluut geen vruchtbaar slijm. Dus heb nog hoop!
Ja heb nog getest, zie mijn topic even delen in het testen gedeelte. Hij loopt niet echt op, wordt ook niet minder hoor, maar ook niet donkerder. Denk dus niet dat het goedkomt.
Hahahahahahaha! Had ik toen ook paar keer gedaan.. Sommige testen met middag urine beter dan met ochtend urine.
Heb gereageerd! Vind de testen wel mooi hoor! Ze lopen niet af! En dat vind ik een goed teken. Doe die predictor dan toch hahahaha! Die heeft bij mij ook de doorslag gegeven. Ik blijf erover doorzeuren hoor
In vergelijking met zondag had ik vandaag wel een wat donkerder streepje willen zien. Voor 11 of 12 dpo daarentegen vind ik m wel weer heel duidelijk. Heel lastig dus. Ik zou juist niet die cb nu al doen maar idd op nod en tot die tijd Door met kruidvat om te zien hoe die oploopt
Demade, volgens mij hd ze die toch gisteren gedaan en was die negatief? Ik zou hem iig niet nu doen, maar juist pas over een paar dagen. Is het niet een idee om gewoon niet meer te testen en een paar dagen te wachten? Je zit jezelf nu alleen maar ongerust te maken..
Hahaha nou heb nog 1 Kruidvat test, en nog 1 cb. Heb wel ff genoeg geld aan testen versleten. Moet zeggen dat ik nu ook ongi gevoel heb, het zou me dus niks verbazen als die vandaag of morgen doorbreekt. Hoewel ik ook nog steeds licht misselijk ben en gevoelige borsten heb. Zo irritant dit. Maar goed ga ervan uit dat het niet goed zit.
Ja precies, nou heb nog 1 Kruidvat liggen, die ga ik morgen doen, als die opgelopen is (wat ik niet verwacht) dan doe ik don de cb. Maar iets zegt me dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Als je ze alle drie onder elkaar legt en dan foto maakt Shart? Zoals ik nu denk, denk ik ook dat toch niet helemaal de goede kant opgaat. Al hoop ik het wel voor je..
Heel vervelend dat dit zo moet lopen meid, eerst ben je heel blij en nu steeds die zorgen.. Dit is wel de reden waarom ik zelf niet vroeg test.. Ook al is dat heel moeilijk. Ik zou net als jij ook alleen maar onzeker worden. Dan liever rond de NOD een test en dit allemaal niet weten van te voren. Mijn temperatuur was vanochtend nog laag. Super blij mee, want dat betekent nog geen eisprong, dus we zijn op tijd geweest gisterenavond en er zit dus een kans in deze ronde !