Oh dames.. Zo vroeg testen heeft z'n voor en nadelen. Maar vooral in veel situaties zorgt het voor onzekerheid. Wacht, lieve dames, toch met testen in elk geval tot 10DPO.. wat betreft die krampen, het kan alle kanten op..
@zowelkom Jaa ik had gister een ienemini Tuur streepje hihi ik zit nu 8 dpo (of 9 dpo) Hihi bubbels werkte dat maar de tijd voor uit spoelen
Eventjes ego.. Vanochtend een steek in m'n lies, soort van.. Dat had ik voorheen ook.. Vanochtend om 8.00 direct na steek en net om 10.30 getest. Vanochtend even dikke streep als gisteren en om 10.30 donkerder dan test streep. Misschien kijken of manlief te porren valt maar na een nacht als vannacht lijkt me dat niet. Zoontje koorts door kiesje en doorkomende tand rechtsvoor, weinig ons bed gezien vannacht
Haha ja dat kan ook maar zit op m'n werk, om Nu hier te gaan zitten knippen en plakken met plaatjes van testen is mis ook weer niet het beste idee
Haha kon dat maar! Wil gewoon dat als het niet goed is ik gewoon vandaag of morgen ochtend ongi ben zodat ik morgen lekker wat kan drinken op de bruiloft van m'n zusje
Die onzekerheid is echt killing!! Maar ik blijf hoop houden meiden voor jullie! *Duimt onzettend hard*
Over oplopende testen... Niet iedereen krijgt een super knalstreep. Ook niet ver na de nod. Vaak blijft de controlestreep de donkerste. Ik testte positief op een middag. Volgende ochtend gelijk met eerste urine getest, ik verwachte een knaller. Die kwam niet, streepje leek niet anders te zijn geworden. Testen liepen niet echt verder op, tweede streep stond er alleen iets eerder. Ik begrijp de onzekerheid van sommigen hier heel goed. Ik ging de eerste weken steeds naar de wc om te kijken of ik geen bloed had. Die eerste weken zijn gewoon klote om door te komen. Onzekerheid of het wel goed blijft gaan. En dan de kwaaltjes erbij. Moe, misselijk, zere borsten, buikpijn, etc. Dan denk je getver, waren eerst die kwaaltjes maar over. En als je dan een dag ineens geen kwaaltjes hebt maak je je daar weer druk om en wens je ze weer terug. Zwanger zijn... wat een gedoe eigenlijk hè.
Lieve meiden.... Hartelijk Bedankt voor de felicitaties. Ik heb een heerlijke dag gehad met man en zoon. Was mooi weer en een leuke dierentuin in rhenen, daarna bij thuiskomst heerlijk de bbq aangezet. Dus een mooiere dag kan ik me niet wensen. Och meiden wat een spannende tijd toch weer. @ Shart> ik snap je onzekerheid en spanning. Verschrikkelijk. Maar idd hoe moeilijk het ook is, misschien toch proberen te wachten tot je NOD. Want je kan er nu niks meer aan doen welke kant het ook op gaat. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en voor je duimen. @Roos > nou meid, spannend en wat duren die dagen op het wachtbankje dan lang hé...bh. Sterkte en ook jij een dikke knuffel. @ hier... manlief durfde toch niet deze dagen te klussen, wilt toch liever wachten tot september. Ach ja, we zijn er bijna. Wel hebben we 1x seks gehad in mijn vruchtbare dagen zonder condoom, dus wie weet... spannend
Ja je hebt ook gelijk hoor Emma Maar toch knaagt het, een stemmetje van binnen die zegt dat het niet goed zit. Meestal heeft het stemmetje het bij het juiste eind. Als ik naar m'n appje kijk moet ik morgen of donderdag ongesteld worden. Dus ben benieuwd!
Die van de middag is in een heel ander licht dus die laat ik er maar even buiten Vind 15 naar 16 wel iets oplopen. 14 en 16 beetje gelijk. Dus het is denk ik ook maar net welke test je uit de doos hebt. Ik zou al gaan slapen dan is y sneller morgen 🙈
Hihi jullie zijn Lief! Blehhhh geen zin meer om erover na te denken. Net gegeten en nu weer misselijk.
Ach lieverd toch! Weetje ik zou als ik jou was nu even wachten met testen tot donderdag! Anders ben je morgen misschien weer zo onzeker?
Nou als ie morgen niet duidelijker is weet ik genoeg denk dat ik straks mis nog langs de action ga, haal ik nog even goedkope testen.