Hey meid, wat een heerlijk vooruitzicht Aan zee is zo fijn, daar ben ik ook het liefst. Lijkt wel even of alles van je af waait en je er fris en fruitig van terug komt. Met meer energie. Lekker gaan genieten!! Eigenlijk zouden mijn man en ik ook 1 tot 2 x per jaar ons mannetje moeten laten logeren ergens, maar we hebben niemand bij wie het kan. Onze ouders kunnen niet een ooms en tantes wonen ver weg en hebben zelf ook nog kinderen thuis. Nou ja we gaan wel elke 2 maanden samen uit eten en hebben we oppas, zo gaan we donderdag ook weer lekker samen tapas eten. Nu nog maar even genieten van bijzonder eten, als ik zwanger ben moet ik weer een hoop laten staan... Hoe doen jullie dat nu? Al dingen laten staan?
Wat heerlijk marni! Wij gaan weleens uit eten of naar theater zonder de kleine maar niet echt een nachtje weg samen wil Ik wel gaan doen als de kleine wat ouder is @leeuwtje wat heerlijk he de zee ik kan er ook zoo intens van genieten heerlijk die geur is daar ook anders en gewoon alles is anders haha hou er echt van! En nee ik laat niks staan ik at juist wat extra salami enzo hahah die ik straks niet meer mag
Oh ja een avondje weg samen is ook al genieten. Zo fijn om dan eens man en vrouw te zijn ipv papa/mama. Laten staan doe ik nog niet hoor. Ik eet juist nu alles nog wat ik straks misschien moet missen haha. Lekker nog een broodje carpaccio ofzo . En Shart ik zou nu niet meer twijfelen meid. Je bent gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is . De streep komt er niet zomaar te staan, dus gefeliciteerd!
Hahahaha ik ga jullie nu nog meer begrijpen en voelen als het gaat ook symptomen..... Ik heb sinds gisteren steken in de lies en gevoelige borsten... Komt mogelijk omdat ik nog in mijn vruchtbare dagen zit. Maar het feit dat we 1x intiem zijn geweest zonder condoom maakt me nu al kriebelig in de buik hahaha. Ik weet ik kan nog niks voelen, maar toch ( de kleine kans geeft kleine hoop ) Sorry moest het even kwijt
Shart ik vind dat echt een mooi oplopend rijtje testen hoor! En nog voor de nod! Jij bent gewoon zwanger. Geen bubbels voor jou. @Leeuwtje Hell no dat ik dingen laat staan als het nog niet moet. Laat ik nou net gek zijn op die dingen die niet mogen tijdens de zwangerschap. Heb me de eerste week na de bevalling een ongans gegeten in file americain. Wijntje doe ik ook nog hoor, ook als ze straks de condooms laten liggen in de la. Sowieso ben ik geen grote drinker. Na 2 glazen heb ik al moeite met recht blijven staan en met 4 glazen lig ik onder de tafel. Bij het eten blijft het meestal ook bij 1 glas (en drink niet dagelijks). GENIET van alles zolang je nog kan, je moet straks al zoveel laten. @Marni Ik durf mijn dochter niet uit logeren te doen. Bang dat we haar 's nachts weer op moeten halen ofzo. Wil het ook nog niet. Als ze wat ouder is mag het van mij, wanneer ze zelf goed kan aangeven wat ze wil en het wat beter snapt. @Roosie Oh heerlijk cadeau! Geniet ervan! @meekletsen Even in de gaten houden wie wel of niet meer meekletst. Piewy, Dizzy en Flien13 hebben volgens mij onlangs nog gereageerd. Niet iedereen zit dagelijks op zp natuurlijk. Kleinefee zal misschien even wat rust en ruimte nodig hebben na de mk? Hoop dat het goed met haar gaat. Peppabig... geen idee.
Jep, heb zojuist een bericht gekregen van beheer dat er op ZP geen besloten clubs mogen zijn in het openbare gedeelte. Dus dat we dat niet zo neer mogen zetten. Ik heb gevraagd of we het dan anders kunnen noemen, zodat niet iedereen die in het najaar 2016 start zich gaat aanmelden. Ons clubje kletst namelijk al vanaf mei samen.
Ik heb net de testjes met mijn beste vriendinnetje nog eens bekeken en het is precies hetzelfde als zij ook had laatste ronde, ik ga er dus nog Maar even vanuit dat het fout gaat, als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan doe ik een cb. Heb geen zin meer in het vergelijken van die kV testen, word er helemaal kriegel van.
Eigenlijk raar.. Je mag geen *ledenstop* er neer zetten maar mensen keer op keer weigeren is ook niet leuk..
Nou kunnen we er dan niet van maken; besloten clubje? Of mag dat ook niet Ach shart toch rustig aan meis
Ah meid.. Geen bloed geeft moed, hou t nog even in de gaten.. Wat wel stom is, is dat de mogelijkheden in gesloten gedeelte niet hetzelfde zijn, zoals mailtjes als iemand reageert etc