In principe, zou zaad 3 dagen kunnen "overleven" dus evt morgen kan ook nog hoor! kusje erop en gaan met die banaan
Zaad overleeft een paar dagen, het moet wel leuk blijven... maar als t wel gaat zou deze poging nog wel mee kunnen werken! Hahahahha kusje er op? Mmmm op de enkel of ???? Hahahahha
Hahaha, zo had ik het nog niet eens bekeken.. "Whatever works"! Of nu lekker vertroetelen, icepack erop/hoog leggen en dan hem morgen onderop
Girls! Ik heb jullie gevonden!! Yess vanaf t eggie nu want gisteren heeft mn ongi doorgezet en mn nod verwacht ik op 1 sept. Dat is ronde 1. Wat zijn jullie heerlijk actief. Ivm werk en mn dochter en mijn hoofd wat een beetje chaos lukt me dat toch echt niet al wil ik wel graag actief mee schrijven. Balen jullie ook zo van het weer?? Pfff hier in Drenthe is t drama... temperatuur valt wel mee ( warmer altijd goed) maar die regen.. pfff nog 1 week en dan vakantie. Ga nog even pagina's 6 tm 9 lezen 😂 lfs
Heerlijk op vakantie mamavanlois! Wordt het mis wel een vakantie baby? hadden wij bij onze jongste, die is verwerkt op vakantie Hier in het westen is de dag begonnen met zon! Heb vandaag de kleine van mijn beste vriendin de hele dag, hij is 2,5 bijna. Heerlijk manneke denk lekker even naar de speeltuin straks. Nou gisteravond nog wel gelukt vandaag 1dpo denk ik haha op het wachtbankje!
Ik wil hier toch nog even op reageren, een lichaam dat in goede conditie is voor en tijdens een zwangerschap (sporten) herstelt na een bevalling veel sneller.
Nou meid, helaas pindakaas maar dat geldt niet voor iedereen. Voor ik zwanger raakte van mijn oudste voetbalde ik op hoog niveau. (Lees 5x per week) tijdens mijn zwangerschap tot 20 weken bezig gebleven fysiek tot ik bi kreeg. En er bleven toch echt 10kg 'plakken' en ik bleef klachten houden aan m'n stuitje/onderrug dus nee dat geldt niet voor iedereen.
Sorry, echt niet vervelend bedoeld, maar ik had een barslechte conditie voor m'n zwangerschap icm astma. Liep ook onder controle bij longarts tijdens zwangerschap omdat ik bang was geen adem te hebben voor de bevalling. Kon toen voor zwangerschap nog geen trap lopen naar de derde verdieping zonder een half uur bij te moeten komen, smiddags vaak rusten etc.. Maar na m'n bevalling (natuurlijk, dus wel gered met m'n adem) kan ik ineens naar de vierde verdieping, nog wel met 5 minuutjes bijkomen, maar dat is normaal denk ik! Ook hoef ik bijna niet meer smiddags te tukken! Ook was ik met 2 dagen al weer aan t rondlopen, desondanks een knip. Voelde me prima, alleen Bont en blauw daar beneden.
Haha hier ook een tegenstrijdig verhaal. Voor mijn zwangerschap sportte ik wel, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was acuut gestopt. Vraag me niet waarom. 26 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Ja ik at ook voor 2 haha. Heb een klote bevalling gehad wat uiteindelijk een spoedkeizersnede werd. Maar ik herstelde mega snel van deze operatie! En een week later liep ik al door de intratuin. En die is best groot bij ons. Nu ga ik gewoon doorsporten zo lang het kan. En ga ik op mijn voeding letten. Eens kijken wat er dan bij op komt.
Waaaaahhhhhhhh WIJ GAAN ER NU AL VOOR!!!!! Me man begon er zelf over!!!!!! En ik ovuleer maandag denk ik!!!!!!!!!!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind Marni || 27 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || .. jaar || ... || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst Peppapig || 31 jaar || 4e kind || 2 augustus DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 11 augustus Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus Timmy || 29 jaar || 2e kind || 15 augustus Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 17 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 20 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 22 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Zwanger ...
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! GIVE ME YOUR NOD LADDYYYY!!!!!! Stomme mannen van ons, stiekem hadden ze echt wel in de planning om eerder te beginnen, maar om ons rustig te houden plakken ze er zo een paar maand bij aan.
Jaaaa wat leeeeeuuuukkk roosie!! spannend! Zitten onze mannen ook in een forum praatgroepje elkaar op te jutten ofzo
Hahhaha leuk he dames hahah demade😂 En shart ja dat zou kunnen hahaha 😂😂 ik ben helemaal hyper!!!!! Mijn nod is: 22 augustus!!!!!!!!!!