Naam > Geen ei erbij vind ik wel een goede hahah @ Shart > snik snik.... hé wat jammer.... Heel veel sterkte met dit negatieve nieuws... Gelukkig weer bij gelegd met je zus. En nu maar een flink feestje gaan vieren met bubbels
Balen Shart. Gewoon lekker genieten van deze mooie dag vandaag. En mocht je toch zwanger zijn dan zijn een paar drankjes echt niet heel erg. Veel plezier vandaag. Ilona dat is een knaller zeg. Veel plezier vanmiddag! Ik denk idd ook dat we een topicnaam moeten doen wat links alsof t een hele oude is hahaha. Wij hebben helaas gisteravond geen romantiek beleefd meneer was zooooo moe... ach ja de testen knallen nog niet dus et is nog wel hoop. Geniet van deze mooie dag ladies. Ik laat mn muppet de hele dag in der blootje lopen zodat de waterpokken mooi kunnen indrogen. Lfs
Thanks meisjes! Was niet van plan me vol te gieten haha maar een wijntje bij het eten en een glas champagne bij de receptie is mis wel leuk
Misschien niet zo leuk nu maaaaar ik zie weer een lich streepje dames op de kv 2 v 5 op de predictor early ook maar die krijg ik niet goed op de foto zo licht is die! Nu 9 dpo
Ach Shart! Toch vervelend.. Als troost een glaasje bubbels. Lunch gaat niet door. Heb vannacht niet geslapen door m'n kleine man, thuisgekomen en mocht meteen met Chrisje aan de slag, wel in bed gelegen maar geen oog dicht gedaan. Koorts, kreunen.. En vooral niets willen. Dus ik ben een wrak en manlief is gaan werken in de hoop dat hij misschien eerder thuis kon komen. Dan heel misschien als ik mij beter voel, gaan we t proberen, maar ben bang van niet.
Nou zo kwaliteit gaat heel hard achterruit maar goed vriendinnetje op whatsapp ziet hem ook zker weten
Spannend!!!! Ik zie ook wat!! Hoezo is dat niet leuk?!!! Dat het bij mij niet goed gaat betekent niet dat ik niet duim dat het bij jullie wel goed gaat!! Ik duim!! Ben benieuwd hoe die opdroogt! Duurt echt lang!
@shart ja dat is ook weer zo en ik ben nog heeeel vroeg maar had op me nod ook geen knaller van lente wel een positieve clearblue toen @dizzy Aah jammer
Lichte roze streep.. Meer kan ik er niet van maken! Maar ook hier geldt, bij te vroeg testen kan het nog alle kanten op. Overmorgen misschien weer proberen, dan zit je op 11DPO