Ja wel jammer, maar had er eigenlijk dinsdag al geen vertrouwen meer in, daarvoor hadden de strepen echt duidelijker moeten worden! En die cb die steeds niet zwanger zei... Nee ik ben niet echt teleurgesteld had het wel verwacht. Nu maar hopen dat het niet super lang gaat duren! Heb voor m'n oudste een miskraam gehad. En toen we voor de jongste gingen eerst een vroege miskraam (biochemische zwangerschap) en een MA met bijna 12 weken. Bleek toen een laag b12 te hebben en ben supplementen gaan slikken, toen zwanger van de jongste. Denk dat ik die pillen weer ga bestellen, baat het niet dan schaadt het ook niet! Had zelf in m'n hoofd december, september kindje, daar geloof ik nog steeds in
Dan is dat inderdaad wel een heel goed idee om die pillen te bestellen. Slik je ook andere multivitaminen of foliumzuur?
Ja hoewel ik pas de waarde heb laten bepalen bij de ha en die was ruim boven de 200, dus het zou goed moeten zijn. Maar vorig jaar om dezelfde tijd was die 700, nu dus wel veel lager. Heb verder de zwanger worden multi's, maar die neem ik het liefst pas als het echt zo ver is, dingen zijn een crime om weg te krijgen! Haha
500 verschil?! Dat is wel een dik verschil ja, bij mij is het nooit getest volgens mij, weet in ieder geval niet mn waarde. Ik krijg die dikke pillen ook niet weg maar ik duw ze met mn vinger alvast achter in mn keel en dan snel water erin gieten
Ik hoop dat het snel raak is bij jullie shart ga je nu wel de gyn bellen ivm je streepjes die je wel geplast hebt? En idd die vitamines kun je best gebruiken
Behoorlijk verschil ja! Toch jammer Shart, maar december is ook heel mooi Oef die dikke pillen, daar krijg ik nog nachtmerries van. Kijken of ik dat deze keer anders kan aanpakken.. Zoontje is na 4 dagen hoge koorts weer opgeknapt, gisterenavond paracetamol 240mg gegeven ipv 120mg en hij leefde helemaal op. Hij zit net onder het gewichts gebied voor de 240mg maar ach.
Gelukkig dat hij zich weer beter voelt Ilona, het wordt vandaag behoorlijk warm en dan koorts erbij is echt Knudde.
Nee niet direct, maar als die nu bij wijze van 3 Maanden achter elkaar zou gebeuren dan wel! Ben nog steeds van plan om weer vroeg te testen, maar zodra er een streepje komt ga ik over op andere testen, vind die kv's erg irritant dat ze zo lang moeten drogen voor je eind resultaat ziet.
SharT wat balen meis. Maar je hebt jezelf wel goed beschermd door ervan uit te gaan dat het niet goed zit. Dikke knuffel voor jou meis Roosie gefeliciteerd meis!!! Super zeg!! Dizzy voor jou ook spannend meis wie weet morgen een donkere test. Demade Hoe is t met jou? Nemen de kwaaltjes wat af inmiddels?? Leeuwtje hebben jullie een fijne avond gehad saampjes?? Hier, helaas is t bij ons alleen bij zondag gebleven.. meneer is zo'n gezelligheids mens en heeft dan wat mensen op de borrel.. grrr die schijf alcohol.. ik snap wel dat hij vakantie heeft maar dit is voor mij een belangrijk weekje.. en die boort ie me door de neus. Wie weet is alleen de zondag genoeg geweest maar ga er totaal van uit van niet... Verder heb ik gisteren mn nagels weer laten doen. Heerlijk weer lekker knalroze handen en voeten. I love it Fijne dag ladies!!
Roosie woehoeee gefeliciteerd!!! Wat een vruchtbaarheid hier hahaha Dizzy ben benieuwd hoe t bij jou gaat verlopen! Jammer shart maar iig wel duidelijkheid. September kindje is ook leuk zo benieuwd waar ik op uit ga komen na 2 (late) voorjaars kids
Dankje wel dames hihi ik geloof het nu echt😍 Nou wat balen zeg mamavanlois.. Niet echt leuk van je man maar hopelijk is 1 keertje genoeg geweest ik duim voor je hoor!!
Haha ja gek idee he?! Dat je (hopelijk) straks nog een verjaardag gaat vieren elk jaar, wat nu een 'doodnormale' dag is. Wij zijn thuis allemaal aarde tekens, (als je beetje weet van astrologie) 3 Steenbokken en een Stier. Dus daar past een Maagd goed bij haha, (enige andere aardeteken!) heb zelf datum 14-09 in mijn hoofd. Weet niet waarom, zou wel bizar zijn als dat klopt!
Mijn oudste is op de dag af precies 2 maanden later jarig dan de jongste. Het zou wel superleuk zijn als deze er precies tussenin komt. Op dezelfde dag maar dan de middelste maand Dan zou ik mocht het nu raak zijn, op precies 38 weken moeten bevallen Als ik mn ei goed berekend heb dan.
Ik weet het ook niet zo goed, ik weet alleen dat ik als boogschutter van reizen zou moeten houden en daar zit ik dan met mn vliegangst
Hahaha, dan maar per auto Ik; stier Man; schorpioen Chris; zou eigenlijk leeuw moeten zijn, maar is kreeft geworden.