Nu al paar dagen niet meer misselijk geweest. Wel ontzettend moe! Tot nu toe gaat het prima! Nog 3 weken tot de eerste echo.
Ohhhh Roosie, meid gefeliciteerd!!! Echt super leuk voor je Ga je je vriend nog verrassen? Shart wat onwijs balen Demade, mijn NOD is 3 september, dat was al een keer aangepast, maar je hebt denk ik een oudere lijst gepakt . Wat lekker heel de dag op de camping. Mamavanlois wat ontzettend rot joh dat je man niet meewerkt. Op deze manier is het denk een best kleine kans? Kun je hem vanavond/vandaag niet verleiden? Grappig die astrologiedingen hihi. Zit daar een logica in bij de anderen?
ML en ik hebben het gisterenavond nog even flink gezellig gemaakt. CD13 vandaag, dus ik ben benieuwd wanneer ik een eisprong heb. Mijn temperatuur schommelt tussen de 36,6 en 36,8..
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus Timmy || 29 jaar || 2e kind || 15 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 21 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 21 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 17 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || welke datum ook alweer? Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje/verrassing Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing
Dankjewel meiden Ik kon het weeres NIET laten heb me man het verteld zonder dat chocolaatjes gedoe hahaha ik kon me mond echt niet meer houden 🙊🙊 maar hij is super blij dus dat spreekt boekdelen😍
Heb 16 sept eerste echo al staan was beetje onzeker omdat ik aan medicatie zit dus gelijk even gebelt hihihi
Het is hier wel erg vruchtbaar hoor! Hopelijk is het besmettelijk en heb ik en de anderen volgende maand ook zulke mooie testen!
Dames vraagje he, wij gaan naar een hotelletje maar hoe doen jullie dat of hebben jullie dit gedaan met de kleine erbij? (We wilden geen duur appartement voor een weekendje dus gewoon met zijn drietjes op 1 kamer ) maar we willen natuurlijk zelf niet om 19:00 uur naar bed haha😂