De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Jhaaaa super spannend weer! Ik had bij deze echt vlinders in de buik toen hij zei dat hij ook al wil beginnen!!

2. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Klaaaarwakker hier :D zo hyper... plaste net een vette plus op de clearblue dus we kunnen er niet meer omheen! Spannend hoor! :)

Ik verwacht dat we het deze week aan onze beide ouders wel vertellen. Het is te leuk om niet te delen. Ik heb altijd gezegd van mij mag iedereen het weten dan heb je ook steun als het mis gaat. Maar eerst de ouders maar eens en dan zien we wel verder :)

3. Piewy

Piewy Actief lid

Aug 13, 2015
    310
    118
    43
    Flien wat leuk dat jullie ook gaan starten! Moment is inderdaad nooit goed (of fout). Alles eromheen komt altijd wel weer goed.

Belbail, spannend om jullie ouders te vertellen. Ik was destijds helemaal op van de zenuwen.
    Wij hebben het ook vroeg verteld inderdaad ook steun mocht het mis lopen. Zelfs op mn werk met 9 weken verteld.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Goedemorgen dames!
    Jaa spannende tijden weer he flien! Ik vond het dit keer ook nog spannender als bij de eerste haha:)

@demade nou lekker toch af en toe moet je je qua eten eventjes laten gaan en dan heb je weer even genoeg gehad:p

@belbail super gaaf meid die dikke plus op je test! En super leuk dat jullie het deze week aan jullie ouders gaan vertellen:)
    Een paar meiden die ik ken die weten het al hihi maar heb een leuk shirt besteld voor Lente met daarop; Hoera ik word grote zus dus ik wacht de echo af dan ben ik 7.4 weken en dan gaan we het vertellen:)
    Ik ben wel bang dat ee commentaar krijgen dat het misschien zo vroeg is omdat Lente nog geen eens 2 is en mijn vorige bevalling en laatste trimester was super zwaar, maar ja dat hoeft nu niet zo te zijn dus als ze commentaar hebben zoeken ze het maar uit:p

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hihi vandaag trouwens me officiële NOD dus het is echt echt echt zo:D:D hihihi

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Oh meiden jullie mogen nu best een pendel verzoek sturen in een pb'tje ik zal ze van de week gaan doen:)

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hahaha als ik me laat gaan qua eten gaat het niet goed komen. Ik heb bij D gegeten voor 2 en kwam 26 kilo aan. Met na de bevalling veel gehuild om mn lichaam. En dat wil ik nu echt niet meer. Dus probeer het voor te zijn.

8. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    BelBail, Heel begrijpelijk! ben je nu niet ontzettend brak?

RoosieYay je NOD! :D Ik heb je een pb gestuurd.

DEMADE, gaat je deze keer vast beter lukken!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Belbail wat een mooie streep!! Gefeliciteerd meid!!! :D duim dat alles goed mag gaan!!

Hier vandaag weer werken. Mijn man en ik zijn er na maanden uit: ik ga stoppen met werken. In januari hebben ze me op mijn werk al eens gezegd dat als ik zo aan de gang zou blijven (qua afwezigheid; vrijnemen voor de zorg van mijn oudste, en zelf ziek moeten melden omdat het me teveel werd) dat ze me wilden ontslaan. Toen heb ik gelukkig een tweede kans gekregen, ook met het oog op dat we moesten verhuizen. Maar het blijft Knudde. Haal er ook totaal geen plezier meer uit. Vind het doodeng om echt de knoop door te hakken, maar na maanden van nadenken ga ik het vandaag toch aangeven. Vind het heel spannend!!

10. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Belbail,wat gaaf meis. Hartstikke zwanger dus!!
    Demade, ik snap je heel goed. Ik kwam idd ook 20 kilo aan en de laatste 4 kilo kreeg ik er ook niet af.. nu heb ik me ook weer laten gaan t afgelopen half jaar. Als je gezond eet en beweegt komt het toch helemaal goed! En af en toe snoepen moet kunnen

Roosie91, ik stuur je vandaag ook een pb als je dat oke vindt. Ik ben wel heel nieuwsgierig. Heb geen ervaring met pendelen dus kom maar op hihi. Wat wil je dat ik in het pbtje zet?

Flien13, leuk dat jullie ook starten meis.

We ziin met een mooie club zo en al 3 in de eerste ronde zwanger. Hopen dat er snel meer volgen.

Wij gaan morgenmiddag richting schiphol en dan woensdagochtend vliegen we naar mallorca. Ohh kan echt niet wachten joh.. nu nog even naar mn brkkenfysio, verklaring voor t vliegen vanwege de waterpokken halen dan ben ik er klaar voor.

Gelukkig dat morgen weer zomers wordt.. van dit weer wordt je zo niet vrolijk

Lfs

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wat fijn meis! Valt waarschijnlijk een last van je schouders zo. Benieuwd hoe ze reageren op je werk.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja! Thanks! Heb mail gestuurd naar de personeelsadviseur, zag dat ze een volle agenda heeft dus zal denk ik niet vandaag gebeuren :(

Vind het zo spannend joh! Denk dat er enerzijds echt een last van m'n schouders afvalt, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ik in een 'gat' val. Ik bedoel, heb een goede baan, werk er al 7 jaar met een goed salaris, en nu zelf de knoop doorhakken, straks financieel afhankelijk te zijn en altijd thuis... Krijg er ook de kriebels van!

Maar aan de andere kant, als we straks (hopelijk!) nog een kleintje erbij hebben is het helemaal niet meer te doen. En mijn man is onlangs voor zichzelf begonnen, dus die maakt straks helemaal weken van 60 uur, dus die kan ook thuis niet meer helpen.

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Even snel hoor want ik ben aan het werk.

Belbail PROFICIAT, super zeg!

Mamavanlois, alvast een hele fijne vakantie!

Shart, kan me voorstellen dat het lastig is, maar als je je er zo naar over voelt en eigenlijk al met tegenzin gaat werken haal je er op een gegeven moment ook geen energie meer uit. Dan is het een heel goede keuze.

14. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Goedemorgen dames,

Wat een vruchtbare topic! Hoop dat het bij ons ook zo snel zal gaan! Vandaag is mijn NOD! Nog niks, alleen wat last van mijn onderrug! Heb al wel wat testen gedaan tijdens de DPO dagen, maar helaas niks! Hmm, wat moet ik nou doen? Wordt gek van het wachten, ik denk nu laat me maar snel ongesteld zijn, dan kan ik weer beginnen aan een nieuwe maand! Het gaat mij allemaal te langzaam!

15. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

May 3, 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ shart> knap en dapper besluit. Heel veel sterkte de komende tijd. En je weet waar je het voor doet. Kids zijn je alles!!

@ Roos ik heb je een pb gestuurd x

@ Hier vanmorgen de kleine man weer naar het MKD gebracht. Hij wou niet en moest heel hard huilen. Dat gaat altijd zo aan mijn hart.
    Ben benieuwd hoe de dag zal verlopen.
    Om half 3 kan ik hem weer ophalen.
    Verder weinig klachten meer... alleen wat ongi krampen en wat misselijk. Ben bang dat het op niks uit draait

16. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Ik had dus gisteren pas een positieve (en knal) test. 1 dag voor NOD. Dus k zou er een wagen vandaag!

17. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Okay,, ik ga het proberen... Welke test raden jullie aan?

18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    De Kruidvat 2 voor 5

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @shart wat fijn dat jullie nu de knoop hebben doorgehakt! Ik denk dat het je echt goed gaat doen, je zal veel minder stress hebben:)

@leeuwtje Aah dat is zielig zou ik ook niet tegen kunne hoor maar goed denk dat hij het vast zo weer naar zijn zin heeft op het mkd

20. Flien13

Flien13 Actief lid

May 11, 2015
    277
    99
    28
    @roosie91 Ja ik vindt het heel spannend, weet ook niet goed wanneer ik mn ei heb door onrechtmatige cyclus afgelopen maanden. Dus ga denk ik wel ovu testen gebruiken, al heb altijd gezegd dat ik daar niet aan begin:p leuk trouwens je NOD en nog steeds helemaal zwanger!

@belbail je kunt er nu echt niet meer om heen! Leuk hoor! Wij hebben het de vorige keer ook meteen verteld. Ik vond het zelf wel echt fijn dat ik niet zo geheimzinnig hoefde te doen overal haha..

@piewy precies dat ;)

@shart86 fijn dat je de knoop hebt doorgehakt meis! Zal vast veel rust geven uiteindelijk! Combinatie van werk en kinderen is altijd lastig op het moment dat ze ziek zijn oid.

@mamavanlois fijn dat je toch gewoon kunt vliegen!! Fijne vakantie alvast!

@leeuwtje1981 aah zielig is dat altijd hè, maar gaat in mijn ervaring ook vaak snel weer over!

@SoesaM gewoon nog eens testen nu, dan weet je het zeker:).. Ik gebruik ook de kruidvat 2v5, maar had bij mijn vorige zwangerschap ook gelijk positief op een actiontest op NOD..

Hier vandaag lekker een vrij dagje, lekker tutten met mijn meisje:)

Share This Page