Sorry, negatieve test. Daarom moet je hem ook niet open maken, word je niet wijzer van Volgens mij is dat de plek waar de test begint met doorlopen. Ik heb daar ook altijd een streep staan. Als je morgen nog niet ongesteld bent dan overmorgen nog een testje?
Nouuu wat ik vanmiddag toch mee maakte de gynaecoloog had gezegt dat ik voor de zekerheid even een verwijsbrief moest vragen aan me huis arts, dus ik bellen krijg ik de doktersassistente aan de lijn, nouu die was me toch een partijtje onaardig!!!! En niet eens gefeliciteerd mevrouw of wat leuk of zo??? Ik had opgehangen en dacht echt wtf??
Oh oke nou mevrouw ik zal vragen of de dokter u tijdens telefonisch spreekuur even terug belt, dus ik zeg nou das prima zegt ze was dat het? Ik zeg ja, nou tot ziens...
Wat raar, bij mij vroeg ze naar m'n laatste ongi en toen heeft ze het gewoon doorgestuurd en idd wel gefeliciteerd.
@Roosie stom zeg, nou.. laat ze lekker Wij zijn natuurlijk helemaal happy, maar voor hun is het gewoon werk.. Ik zal morgen een verloskundige bellen. Ik heb net een 9 maanden dagboek besteld. Ik wilde er nog een boxpakje of rompertje bij bestellen om zondag cadeau te geven aan mijn vriend, maar ik vond er niet zoveel leuk hahaha. Kieskeurig. Ik kijk van de week wel eventjes rond
Hai ladies Ben ik weer ff kort, ben een beetje ondersteboven van de hele commotie net lang met m'n man gepraat en denk dat we het zwanger worden even tijdje gaan uitstellen. Het voelt nu alsof ik eerst andere dingen te doen heb, zoals rust terugvinden en wennen aan het thuisblijfmama zijn over paar weekjes hebben nu bedacht december om het weer te gaan proberen, hopelijk is dan alles weer rustig. Blijf gewoon gezellig meekletsen hoor!! Belbail; er is geen manier helaas om zeker te weten dat het goed gaat. Je kunt knal testen hebben maar dat het dan dus niet goed blijkt te zijn van binnen, maar ook aflopende testen en dan ga je dus vloeien. Je kunt ook uit het niks gaan vloeien helaas, heb er ervaring mee. Maaarrrr er is ook een hele grote kans dat het gewoon allemaal goed gaat! Je kunt er niks aan veranderen, dus even doorbijten tot aan de echo! Komt vast goed meid!
@Shart doe maar even lekker rustig aan! Logisch dat je alles ff weer moet herorganiseren. Fijn dat je wel blijft kletsen! Thanks voor de informatie meid.
Hey meid. Ik begrijp je... Het is goed om even en stapje terug te doen en dan tot rust te komen. Zodat jullie straks samen er weer van kunnen genieten. Het moet iets moois zijn waarvan je kan genieten en ontspannen in kan staan. Heel veel sterkte met het verlies van je werk en je nieuwe baan als huismoeder. dikke knuffel Wel leuk dat je nog de kracht vind om met ons mee te blijven kletsen, maar als het wat minder gebeurt snap ik dat ook. x
Goede morgen meiden; Hier heel erg misselijk en nog steeds hevige krampen. Maar verder geen symptomen dus ik twijfel zo... vind het spannend. Het zou natuurlijk ook de weg naar de ongi kunnen zijn, maar wel raar dat dit begon 3 dagen naar eisprong. Dus ik kon het niet laten ( ja ik weet veel te vroeg ) en heb vanmorgen getest, en natuurlijk omo wit. Zucht.. ik wil weten of dit nu bij de komende ongi hoort of toch bij een zwangerschap. Ook nu 2 nachten slecht geslapen waarin ik vanaf 2 uur klaar wakker ben en sinds gisteren ook heel erg zit te zweten. Lijkt wel de griep...ppfff Sorry voor het geklaag
Dat vroeg mijn vk ook. Is geen gekke vraag hoor, zijn er helaas genoeg waarbij het niet gewenst is en die om een andere reden contact opnemen met de huisarts (bijv om het af te breken) en dan is een Gefeliciteerd weer ongepast
Oh nee ik snapte het achteraf ook wel, maar ik dacht; ik bel enorm vrolijk de huisarts van hee hoor eens! En dan krijg je zoiets te horen.. Eerste moment is het raar maar als je er over nadenkt is het logisch hoor!
@shart als het voor jullie goed voelt om nog eventjes te wachten dan is dat prima toch meis! Ik snap het wel hoor er gaan nu zoveel dingen veranderen eerst weer opnieuw rust in de tent! @leeuwtje het kunnen toch symptomen zijn of ben je normaal ook misselijk? @belbail meis er is geen garantie dat het goed gaat idd ik zou gewoon lekker stoppen met testen zonde van het geld @ilona ik denk dat huisartsen gewoon heel zakelijk zijn zo lijkt het nu weer maar ja vind een felicitatie toch wel op zijn plaats maar goed dat ben ik Missxhien teveel details hoor maar ik heb last van obstipatie buhh