Thanks meis, ja denk dat even 3 maanden pas op de plaats maken, even tot rust komen goed gaan doen ik ga terug uit de NOD lijst naar de maandenlijst; zet mij maar op december. Wie weet komt het toch eerder weer kriebelen, maar voor nu is rust denk ik beter.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind NOD Lijst Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing
Hihi, dankje! Ervan uitgaande dat niet iedereen ronde 1 zwanger is (al hoop ik dat wel natuurlijk!) zal ik vast niet alleen zijn in december Krijg als het goed is vandaag het ontslag voorstel toegestuurd, daar zal de advocaat weer op gaan reageren, voor nu hebben ze alleen gezegd dat ik WW meekrijg, en vakantiegeld en 2 maanden loon enzo. Maar ik behoor nog iets van een vergoeding te krijgen volgens de advocaat, dus daar zal nog over moeten worden onderhandeld. Gisteren 2 collega's geappt waar ik al 7 jaar mee werk, die geloofden het eerst niet! Vinden het echt heel erg doet me dan wel weer goed!
Hihi dat zal vast niet meis maar jij dan wel want jehad december en 14 sept in je hoofd toch hihi grapje
@Shart, Knap van je besluit, en echt gezellig dat je blijft kletsen. We heette hiervoor niet voor niets najaar he! Blijven kon sowieso Knuff meis, tis toch niet niets.
@ Roos> nee ik ben normaal niet zo misselijk. Ik heb wel eens eerder zwangerschapssymptomen gehad en werd uiteindelijk als nog ongesteld. Daar ben ik nu ook een klein beetje bang voor. Net zo zitten zweten dat ik mijn temp even heb opgemeten. En deze is een 0.5 graden hoger dan normaal. En ja het kunnen zwangerschapssymptomen zijn maar ook PMS ..... Nog maar dapper wachten tot vrijdag. Dan wil ik een vroege test gaan doen. Zit dan wel al in Duitsland, dus kan het jullie dan nog niet laten weten... Dat zal pas maandag worden. Maar dan is ook mijn NOD
Jeetje Shart, wat lastig dat je nu toch een soort van ontslagen bent. Wel fijn om even nu tot rust te komen en te wennen aan het fulltime moeder zijn. Hopelijk bevalt dat je goed (dat zal vast!). Leeuwtje, wat gek dat je al zo veel symptomen hebt, maar wel een witte test.. Op hoeveel DPO zit jij nu? Hopelijk heb je snel een streepje. Oh lees al dat je wacht tot vrijdag. Hopelijk lukt dat! Het klinkt voor mij wel als zwangerschapssymptomen , misselijkheid hoort niet bij PMS toch? Grrr, obstipatie is vervelend zeg Roosie.. BLEGH! ik wil even klagen. Sorry alvast daarvoor. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben. Zit nu op dag 17, mijn temperatuur blijft constant (laag),dus ik heb volgens temp geen eisprong gehad nog. Terwijl aan mijn slijm wel te zien was dat dat do-za vruchtbaar was (was geen sperma, want de substantie was echt anders, veel dikker (soort drilpudding slijm zeg maar)) Sorry voor de details!!! en nu is mijn slijm wit en korrelig/creme achtig. Dus duidelijk niet vruchtbaar meer. Dus die twee dingen stroken niet met elkaar. Ik voel me ook anders dan anders, met vlagen wat misselijk, last van mij buik. Houd mijn lichaam me nu zo voor de gek?? Word gek van deze onzekerheid zo.
@Leeuwtje spannend! @Roosie nee ik ga niet meer testen hoor. Ik voel ook wel dat er van alles gebeurd in mn lijf. Gisteren zweette ik me dood bij elke beweging. Lijkt grieperig. Herkenbaar? Maandag komt moeders voor moeders ook nog een x testen hè. voor nu begin ik me hartstikke zwanger te voelen 😂
Haha mooi he ! Na 10 testen geloof ik ben ik ook gestopt hahaha. Nu het ellenlange wachten op de eerste echo.
@marni1 wat naar meis dat je zo onzeker ervan word! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar probeer het rustig af te wachten duurt nog wel twee weekjes maar dan krijg je missxhien wel meer rust in je lijf? En ik vind niet dat je klaagt hoor! Lekker al je bezorgdheden benoemen hier dan kunnen wij je misschien helpen met de juiste woorden rustig aan!! Aan je verhaal te horen heb je vast je eisprong gehad @belbail hihi goed dat je nu allerlei symptomen krijgt hihi nu weet je dat je echt zwanger bent hihi ik heb het ook heel vaak heet maar gister avond ineens heel koud? Ook zo gek! Ik krijg weer allemaal puistjes in me gezicht😩😩 had de vorige zwangerschap 9 maanden lang en ook na de geboorte gigantisch last van puistjes terwijl ik dat normaal niet heb! Ja af en toe 1 ofzo😩
Lief dat je reageert Roosie! Het is zeker lastig om dat los te laten, die wachtweken duren wel langer voor je gevoel. Ik vind het zo gek dat het lijkt alsof ik vruchtbaar was, maar dat mijn temperatuur geen eisprong aanwijst. Straks heb ik geen eisprong gehad en dus geen kans deze maand.
@DEMADE ja ik geniet zelfs van de symptomen. Zo van lijkt me een goed teken. Merk dat ik vandaag wat minder in shock ben. Het begint wat te landen niet dit weekend maar het weekend erna gaan we het onze ouders vertellen Ik ga zo de verloskundige bellen. Op de website staat 1e echo bij 10 weken. Pfoe! @Roosie ooo nouja je kunt er niks aan doen!
@Marni dikke knuffel. Het is en blijft een mega rollercoaster! Die wacht weken zijn killing. Ik duim voor je!
Vind het echt raar dat je tot 10 weken moet wachten, hier in de regio is bij alle vk's beleid om voor de intake bij 8-9 weken een echo te doen om te kijken of er sprake is van een intacte zwangerschap. Je zou bij 7-8 weken een vroege pretecho kunnen doen, dan moet er al zeker een hartje zichtbaar zijn!
Thanks meis hoewel de andere dames die november/december starten niks meer laten horen... Wel jammer haha
@belbail als je erg ongerust bent kun je altijd een keertje bellen of je eerder een echo mag! @marni1 heb je met ovulatie testen gewerkt? En als het deze ronde nou niet gelukt is kun je misschien ovulatie testjes bestellen?