Ja maar ik voel me ook gewoon zwaar klote nu... Heb echt het idee, kom maar door met die ongesteldheid! Het duurt mij veels te lang!
Daar kun je helaas zelf niets aan veranderen. Is heel klote! Probeer anders even afleiding te zoeken, zodat je even ergens anders mee bezig bent?
Heej eindelijk, ben nog nooit zo blij geweest ongesteld te worden. Weet schone lei en rust in mn hoofd. Nieuwe NOD met deze cyclus meegerekend 30 september.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing
@Soesam, jeetje wat kan je lichaam je de gek aan steken he! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Zowelkom, Leeuwtje & Ilona. Al getest?? @Emma, nog een weekje en we zitten in September !
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt soesam!! @piewy fijn dat je ongesteldheid is doorgebroken! Nu vol goede moed naar de volgende ronde! @hier Buhh net gewoon overgegeven zoo misselijk van het ene op het andere moment
Ja heb vanmorgen een kv testje gewaagd maar om wit!! Maar is eigenlijk ook een beetje vroeg. Vrijdag wil ik er weer 1 doen.
Ach Roosie toch moet er stiekem om lachen, je bent echt zwangerrrr. Ik niet hoor. Geloof t nog steeds niet 😂😂
Oeeeh, stalkermodus gaat aan dus! Ik ga zo ook even spieken, net terug van eerste keer uiteten met de kleine erbij. Nee, nog niet getest! Zit nu op 7DPO ofzoiets? Misschien vrijdag, met 10DPO.. vroeg zat SoesaM, jeetje meid wat vreselijk die onzekerheid! Morgenochtend een testje wagen?
Spannend! Ik dacht vrijdag dat ik mijn laatste deed. Het was dat ik hier een vraag zag van doe je er nog eentje hihi
Belbail wat leuk!!!! Ik zie goed nieuws Wow echt veel zwangere dames in ronde 1. Ik ga op vakantie en had afgelopen dagen weinig tjd dus ik ga heel wat missen. Shart ik wacht ook nog hè dus je bent niet alleen (zag toevallig dit berichtje even, andere 20 pagina's niet gelezen haha) Ik vraag zo nu en dan wel een samenvatting haha
Ja ik hoop op een vruchtbare september. Mocht het dan raak zijn is ook net iets handiger. April en mei al zoveel verjaardagen Oh je moet ook echt overgeven, dat is zo naar!! Ik vind die eerste weken best wel overleven met al die kwaaltjes. @leeuwtje; jammer nog wit, maar kan nog steeds. Succes met testen Ilona, soesam en zowelkom!! Fijne vakantie Bubbles!
Hihi, even een grappig momentje delen! Ik zei net tegen m'n man; "oef, toch wel een beetje last van m'n bekken ineens." En niet heel veel later; "hee een steek in m'n borst" Buigt hij uit t niets ineens naar m'n buik, zegt hij met een raar stemmetje; "halloooo beeeebieeee..." Je kon mij wegdragen..
Hahaha Ilona wie weet! @SoesaM wakker worden en testen 😂 Hier dus klaarwakker. Meestal rond dit tijdstip en daarna val ik vaak nog lang in slaap Gisteren de eerste 3 rompertjes en knuffel doekje gekocht! 😍
@ piewy nou dan komt het stiekem wat beter uit dat het deze ronde niet raak was! Ik duim heel hard met je mee dat september gaat lukken @ilona Wahahah geweldig zeg! Dat had ik wel willen zien😂🙊 @bubbels een hele fijne vakantie meis! Lekker genieten! @belbail en ben je weer in slaap gevallen? Ik al van 06:45 uur wakker maar ben er maar uit gegaan kan niet meer slapen @soesam heb je getest?? @hier mijn dochtertje is ineens zooo aanhankelijk naar me? Zou ze het merken? Ze was dat eerst ook wel Maar nu wel extra lijkt het!