De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    En missxhien ben je nog niet overtijd omdat je spiraal er net pas uit is dus weet je niet precies wanneerje eisprong was toch?
    De predictor early missxhien ? Of een andere vroege test ?

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Okay... Ik moet straks werken loop ik gelijk ff naar de etos! Ik krijg deze niet goed op de foto... Ik werd ook na 2 dagen na verwijderen van mijn spiraal ongesteld dit heeft 14 dagen aangehouden... Na 3 dagen stopte het bloeden een beetje en toen werd ik echt mega ongesteld! Misschien dat dit eerste 3 dagen niet ongesteldheid was maar gewoon bloedverlies van het verwijderen van het spiraaltje.. Dat was ook oud bloed daarna werd het minder en toen werd het rood bloed! Dus misschien heb ik mij ei pas daarna gehad!

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik heb nog hoop voor je hoor🙏🏻

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zie wat je bedoelt soesa! Echt een schaduw lijntje :D

Denk dat je het beste nog even kunt wachten tot morgen om een nieuwe test te doen! En dan predictor early, die schijnt ook heel gevoelig te zijn net als kV.

Ik duim!

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoe je het zo verteld denk ik idd dat je ei later is geweest! Fingers crossed!

6. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Gelukkig, ik ben niet gek! Hahahaha...

7. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Ja toch... Anders had ik nu ongesteld moeten zijn... Ik zit op dag 34!

8. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik zie hem niet maar als ie er wel staat...... spannend!:D

Ik net weer even op school geweest voor een cursus lesgeven op de tablets. Leuk even. Vanavond een bbq met alle collega's van stage. Erg gezellig. Ik durf alleen niks meer te eten hahaha. Mn collega's vonden trouwens dat ik erg was afgevallen. Volgens mij klopt het wel een beetje. Ik heb erg veel honger. Geloof dat de processen in mn lichaam het nodig hebben! Al dagen niet gesnoept. Ook geen zin in ofzo.

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Roosie
    Haha die reactie van de assistente, ik snap dat je zelf even dacht van; hallooo ik ben blij, wees ook ff blij voor mij. Ach ja, misschien was het wel heel druk of had ze haar dag niet.
    Veel last van puistjes? Overgeven is zo naar, bah. Hoop voor je dat het niet vaker gaat gebeuren.

@Belbail
    Doortesten heeft geen zin. Zoals ik al eerder zei; die eerste weken zijn ruk om door te komen. Hier kreeg ik er wat meer vertrouwen in rond 8/9 weken. Dan is de kans dat het goed blijft gaan wat groter. Heb ook wat vertrouwen in je eigen lijf.
    Hier is het ook gebruikelijk om met 10-11 weken de echo te hebben hoor! Leuke is dat je gelijk al veel meer ziet.
    Hoezo durf je niks meer te eten??

@Shart
    Wat een dapper besluit dat jullie het zwanger worden even uitstellen. Verstandig dat je eerst zelf alles op de rit wil hebben. Gezellig dat je wel mee blijf kletsen.

@Marni
    Misschien even stoppen met temperaturen en alles loslaten? Temperaturen is niet super betrouwbaar. Als je alcohol hebt gehad bijvoorbeeld beïnvloedt dat je temperatuur al.

@Joppie
    Oef wat lijkt me dat zwaar zeg, als het verlangen zo groot is. Spuien mag hier altijd natuurlijk. Geniet nog even heel erg van de dingen die je zwanger niet kan doen, zoals een koud wijntje met dit heerlijke warme weer.

@Piewy
    Fijn! Nu een nieuwe ronde!

@Leeuwtje
    Ja dat is nog wel vroeg. Vrijdag klinkt goed! Ik duim!
    Veel plezier tijdens je uitje!

@Demade
    O my god jaaa! Bijna september. Als alles goed gaat zal ik 4 of 5 september ongesteld worden. Als het goed is ben ik op mijn vruchtbaarst wanneer we op vakantie zijn :p

@SoesaM
    Ik lijk wel een heel licht schaduwlijntje te zien. Misschien kan je vanmiddag nog een keer testen? Klinkt heel gek maar ik testte beter in de middag dan met ochtendurine. Wie weet heb je wel een ei dat het rustig aan deed en niet zo'n haast had?

@Ilona
    Al stiekem een testje gedaan? Of kan je jezelf nog bedwingen? ;)

@hier
    Hier gaat alles goed. Heb alleen wat last van mijn buik, gisteren een uitstrijkje laten gehad. Daarna ook bloedverlies gehad. Kreeg zaterdag de oproep en heb direct een afspraak gemaakt. Zit ik er ook niet meer mee vanwege het zwanger willen worden volgende maand.

Geniet van het warme weer meiden!

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dag dames :D

@ Soesa, ik zie ook een klein dun lijntje, spannend hoor!
    @ Joppie heel begrijpelijk, denk dat ik dat ook zou/ga doen
    @ Belbail, dikke wacht-op-de-echo knuffel voor jou. Door testen is niet aan te raden, je hcg wordt op een gegeven moment ook weer minder dus je zou er alleen onzeker van kunnen worden
    @ Shart, dat is een verstandige keuze, eerst gewoon even lekker rust in je hoofd zodat je ook geen stress van een (aankomende) zwangerschap hebt

@ hier. Met 28 dagen zou mijn NOD gisteren zijn, vanmorgen getest en witter dan wit. Dat is wel balen want mn cyclus is dus weer niet zo mooi als ik hoopte. Als ik ongi wordt (wat er natuurlijk dik inzit want witte test) slaan wij de volgende ronde sowieso over omdat ik niet het risico wil lopen dat de oudste en de jongste op dezelfde dag jarig zijn.

En oh ja dan heb ik nog een vraagje. Ik had dus een paar dagen geleden mn onduidelijke/vage streepje en nu helemaal niks meer maar ook geen ongi. Zou het dan kunnen dat de test op de eisprong heeft gereageerd? Of misschien een MA waardoor mn hcg niet meer oploopt?

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks meis,

Denk dat als je vage streepjes had dat het zou kunnen dat hij op je ei heeft gereageerd, als je een MA zou hebben dan zou je nu nog steeds streepjes moeten hebben.

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oké dankjewel dan ga ik gewoon rustig wachten op m'n ongi

13. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Heeft iemand ervaring met de casettes van de Etos! Heb ook de Predictor Early gekocht... Is dat de goede?

14. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik heb ook 5 dagen eerder positief getest met de predictor early!

15. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    SoesaM, sorry, kan ik je helaas niet mee helpen!

Even ego vraagje..
    Als ik de 16e laat en de 17e beide een giga knaller heb gehad, is het mogelijk dat ik dan pas de 18e een eisprong had?
    Want ik had gisteren ineens wat kramp en afscheiding..;)
    Ik ben een leek geworden :):)

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja dat is zeker mogelijk! Vanaf je eerste positieve ovulatie test springt je ei binnen 24-48 uur, en dan leeft een eitje nog zo'n 12 uur. :)

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Dan zit ik nu pas op 5/6DPO:(

18. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ik heb ook sinds vandaag witte afscheiding... Zo'n melk wit!

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hihi dat had ik de hele zwangerschap door (A)
    Ga je overmorgen weer testen of morgen?

20. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Morgenochtend! Zal ik dan die etos test doen of de predictor! Oeff spannend! Heb vandaag aan niks anders gedacht!! Heb ook echt hele erge rugpijn! Kan dat ook een symtoom zijn in combinatie met de rest van mijn klachten?

Deel Deze Pagina