@ilona 26 september! @mamavanlois erg goed, lief dat je het vraagt. Het nieuws is hier geland ik ben heerlijk wat aan het rondkijken op Internet voor inspiratie om later aan te schaffen. Wat een weertje! Vandaag lekker gezwommen. Wel een beetje verbrand. Vanavond oppassen. Morgen nog een dag vrij en dan de 2 laatste diensten van mn vakantiewerk!
Wat lief mamavanlois! Ik begin elke dag steeds meer moe te worden en heb soms wat vage krampjes en steekjes Hoe bevalt jullie vakantie? Hoelang gingen jullie ook al weer? Het was echt warm vandaag! Ben niet de hele dag buiten geweest met de kleine meid want ik vond het echt veelste warm voor haar lekker badje in de Tuin en gefietst dat verkoelde ook
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing Hebben we nog testers in THA house!
Vandaag wordt het weer zon warme dag, ook maar fijn vrij genomen! Ik baal als een stekker van m'n ongi want er is dus nog niks en ik heb een beetje de angst dat ik het dan ineens word als ik ga zwemmen ofzo :/ Hele fijne dag vandaag dames!!!
Hier een tester 😂😂 puur voor de lol gisteren om 23uur na een heleboel drinken even een action test opgemaakt. Knalde van het scherm en dan voel ik me zo intens gelukkig 😃😃
Hahahahahahahaha! Mooi toch! Foto van maken en voor in het zwangerschapsboek!! Ik kwam laatst de test tegen die ik bij D heb gedaan bijna 3 jaar geleden. Nog steeds goed te zien hahaha. Mijn digitale test van Clearblue met weken indicator was zo van het scherm af! Gelukkig hebben we de foto's nog.
Meer dan Omo-wit, hebben we nog een wittere kleur?? Misschien voorbarig, maar zal mn NOD alvast aanpassen naar sept Ja inderdaad, tampon een idee, gewoon voor de zekerheid? Hier is het hermetisch afgesloten om de warmte buiten te houden, boven op de slaapkamers is 28 graden ongeveer. Vannacht erg slecht geslapen, dus vandaag beetje chagrijnig, haha.
Hahaha nou gelukkig maar! Ja die blijven max een uur staan he?! Hier ligt er nog een oude mvm test van december 2014..
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 25 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing
Ik ga denk ik de mvm test gebruiken om aan onze ouders te laten zien. Ik belde net even de verloskundige voor de voorlopige uitgerekende datum omdat ik wat twijfelde aan mn eigen berekening. Ik ben volgens haar voor nu: vandaag precies 5 weken en 29 april uitgerekend. Heb er voor nu dus 3 dagen bij gekregen van mn eigen berekening
Kijk zo gaat het hard hahaha! Oohhhh koningskindje! Zou grappig zijn. Kun je de echo nu ook niet 3 dagen eerder krijgen !
Dat is ook zo. Ik had met 8,4 bij D de eerste echo en toen kon je ook al mooi wat zien. Nu precies met 8 weken. Over 2 weken weet ik het... Zo spannend!
Wat spannend, dat schiet al op DEMADE! Belbail, dat is wel tof, zomaar 3 dagen erbij. April is een mooie maand om uitgerekend te zijn, nog niet te heet en ga je daarna lekker de zomer in. Hihi mooi he om dan zo'n knaller te hebben. Jeetje Ilona wat warm zeg! Ik ben wel echt blij dat wij airco hebben op alle slaapkamers. Kan echt super slecht tegen de warmte. Dizzy, idd bij voorbaat een tampon in doen? Vandaag ook weer aan het werk, lekker in de airco. Het is zoooo warm, zweet breekt je uit als je buiten bent. Gisteren tijdens slaapje van mijn dochter ook mooi binnen gebleven. Verder nu op dag 20, temperatuur is al 6 dagen elke dag gelijk Het zal dus wel niet kloppen haha. Kan me niet voorstellen dat er nu nog een eisprong aan moet komen. Wel spannend hoor dat afwachten, al zegt mijn voorgevoel dat het niets wordt deze maand. Belbail, wilde jij me nog je ovutesten opsturen? Anders ga ik ze volgende week alvast bestellen.
ja dat is wel een idee, ga ik doen! Heerlijk airco op de slaapkamers wij hebben nu 2 van die mobiele gekocht omdat het echt te warm was voor de kleine. Hie doen jullie dat eigenlijk met jonge baby's? Ik zie gewoon mensen met kinderwagens vol in de zon wandelen met rode bezwete baby's erin, naar mijn weten is dat helemaal niet goed. Wij proberen zoveel mogelijk met m binnen te blijven.
Wauuw wat super belbail drie daagjes erbij! Dat is echt fantastisch hihi leuk cadeautje zo hihi! Ik ben nog wel voorzichtig want werd de vorige keer op de termijn echo ook 4 dagen terug gezet, aangezien ik nu wel Precies weet wanneer me eisprong is ben ik benieuwd wat de termijn echo gaat aangeven met 10 of 11 weken is de termijn echo dacht ik? Maar geniet er lekker van hoor mop!! Buhh lekker relaxen vandaag Ilona als je zo slecht hebt geslapen door de hitte! Als het goed is blijft de clearblue 24 uur aan hihi @marni1 warm is het he! Ik ben stiekem blij als het weer wat koeler is! Lekker voor de dames die nu op het werk zijn en lekker in de airco zitten @dizzy Nou ik hield mijn meisje ook binnen hoor met die warmte ging max 1 uur naar buiten en dan alleen in de schaduw die kleintjes zijn zo kwetsbaar!