Dizzy, dat is wel lekker zeg! Maken die niet onwijs veel herrie? Wij hadden die vorig jaar besteld, maar gelijk weer teruggestuurd Kon er niet door slapen en als we hem uit deden was het gelijk weer warm. Daarna gelijk vaste airco laten installeren. Lijkt me ook niet goed voor die baby's buiten hoor. Ik bleef vorig jaar ook binnen met dochter toen het 30+ was. Thanks Belbail! En als ik de verzendkosten moet betalen dan hoor ik het graag van je, is wel het minste . Roosie, ja dat is zo hoor, 25 graden is warm zat al hihi. Volgens mij werd het na het weekend ietsje koeler toch?
Hier idem dito, zoveel mogelijk binnen, alleen voor 12 uur soms naar buiten of na 17.00. Hij hobbelt hier rond in een luier en onderbroek daaroverheen (anders zakt die luier zo)
Ha meiden.. hoe is t ermee? hier hele week ziek geweest met dit warme weer.. dus ook even geen zp.. Jullie genoten van het lekkere weertje? Mijn meid heeft er vooral 's avonds echt last van..laat slapen en vroeg wakker echt vervelend voor dr.. blegh.. Wel lekker weer om te spelen met water enzo, dus dat staat hier vooral op het programma
Ach wat naar heel veel beterschap hoor!💐 Ja die kleintjes hebben er ook best last van he! Wij spelen ook lekker in het badje maar zijn ook vooral binnen te vinden lekker koel is het hier beneden gelukkig! Nou ja 23 graden staat er maar is toch prima
ik ben echt blij als het weer een beetje afkoelt. Pfff wat een hitte. Daarnaast heeft D. Sinds gisteren koorts, verkouden een rood oog arm ding met deze hitte. Gelukkig slaapt hij s'avonds nog wel goed. Komt alleen snachts weer een paar keer om getroost te worden.
Dankjewel roosie91! lekker hoor binnen hier is het ook koel gelukkig.. buiten is het net een sauna @piewy ah wat vervelend zeg! Door het weer ook? Of gewoon ziek? Beterschap!
Ik ben onzeker joh best wel nare krampen in me buik en trekken ook naar me onderrug @piewy ook beterschap voor jullie💐
Piewy en Flien beterschap allebei! Ziek met dit weer is niets. Oh Roosie wat naar dat je dat hebt! Hopelijk van het groeien van je baarmoeder! Ik ben misselijk.. al een paar dagen, maar de vlagen komen steeds meer terug.
Piewy en flien: beterschap meiden! Roosie: hoe gaat het met de krampen? Al weer over? Hier: oudste gisteren naar het logeerhuis gebracht, voor het eerst 2 nachtjes slapen gisteravond naar buurtfeest geweest en bij vrienden nog wat gedronken, kleine meid ook ineens koorts 39.2 en net uit bed nu toch alweer 38,5, heeft verder niet echt ergens last van dus kijk het wel even aan vandaag. Ik echt mega erg last van m'n buik/darmen, denk toch wat verkeerds gegeten op het buurtfeest misschien hoop dat het zo beter wordt, want om half 9 afspraak bij m'n juridisch adviseur. Vandaag wat minder heet dan de afgelopen dagen, dat is wel lekker! Fijne zaterdag meiden!
@roosie91 echt vervelend die onzekerheid, snap het helemaal.. Het komt vast goed, zolang je niet bloed is het goed.. @marni1, belbail en shart86 dankjewel! Gaat inmiddels al weer wat beter @shart86 hopelijk is het iets verkeerds wat je hebt gegeten of de warmte, daar kan je je ook beroerd door voelen.. beterschap, ook voor je kleine! Spannend trouwens het eerste weekend logeerhuis! Had je oudste er wel zin in?
Dat klinkt heel spannend een logeerhuis, wat is dat precies? Beterschap Shart hopen dat je je snel beter voelt. @roosie, het kan heel goed dat je al voelt dat je lichaam plaats aan het maken is, niet druk maken. En jeetje koorts met dit weer, wat zielig hopen dat het snel opknapt.
Wat naar Piewy dat je kleine zo ziek is. Knapt ie alweer wat op? Flien13 jij ook Beterschap. Met dit weer ziek zijn is nog zwaarder.. Roosie ik snap heel goed dat je daar onrustig en onzeker van wordt. Probeer niet te stressen hè want stress is ook niet goed voor jezelf en beebje. Het heeft vast te maken met de ontwikkelingen in de buik. Er moet plaats gemaakt worden, er wordt hard gewerkt daarbinnen. Dikke knuf Ik heb nog weinig symptomen.. Nou ja voel af en toe wel iets maar wil er liever niet aan denken of voelen want dan wordt ik denk ik gek haha.. hopen dat de komende week snel voorbij gaat (wb mn vakantie liever niet want wat is dit genieten Phoe hee) Is het nog zo bloody Hot in Nederland?
SharT, wat vervelend van je buiktroubles. Hopelijk is het alweer over. Ik heb daar eens wat over gelezen over een logeerhuis. Want vond je dochter ervan en hebben jullie het fijn gehad???
Ehm, ik dacht gisteren laat ik eens testen want ik ben nog steeds niet ongesteld, niks te zien. Nu test ik net weer en er staat weer zon heel licht streepje na 10 minuten De vorige was op de 18e licht positief dat is nu 9 dagen geleden. Zou die dan echt op mijn eisprong hebben gereageerd? Of heb ik gewoon pech met die testen ofzo. Ook frappant weer dat het nét precies m'n laatste test is.
Huh! Haha gaat lekker zo zou goed kunnen hoor dat de vorige op je ei heeft gereageerd en dat deze dan op hcg reageert ik zeg: op naar de Kruidvat voor nieuwe testen!
Logeerhuis is voor kinderen die net als mijn dochter meervoudige beperkingen hebben, om de ouders te ontlasten. Ze is er in juli gestart en nu voor het eerst dus 2 nachtjes! Ik ga zo even bellen hoe het gaat Ben nog steeds beetje weeiig maar wel al iets beter dan vanochtend straks fietsstoeltje halen voor de kleine en dan lekker stukje fietsen!
Dizzy nu zie ik hem ook! Hoef niet eens te turen. Ik vind die van kv heel fijn maar ze drogen wel langzaam. Ik had een keer een heel licht schaduwstreepje en later bedacht ik me dat het van mijn eisprong geweest moest zijn. Zou zeggen, gooi er maandag nog een test tegenaan. Ik blijf duimen met goede hoop