De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik weet ff niet meer hoe het nou zat, ben je nou net van de AC af?

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik zou doen wat jij denkt dat goed voor je is. Misschien als je echt ergens een afspraak hebt staan dat je man ook wel begrijpt en denkt dat het menens is.

3. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Ja ik heb op 20 juli mijn spiraal laten verwijderen, daarna na 2 dagen 14 dagen bloedverlies, op het begin oud bloed 3 dagen en daarna ff niks en toen 11 dagen helder bloed! Ik wacht nu sinds de 20e op mijn menstruatie, maar het blijft uit! Ik heb mijn spiraal in maart laten plaatsen dus 3 maanden gehad!

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Demade
    Vreselijk die vermoeidheid. Even volhouden, het wordt beter! Je hebt nu in elk geval de echo om naar uit te kijken.

@SoesaM
    Die onzekerheid is heel vervelend. Je vraagt je steeds af waar je in je cyclus zit en of je wel een cyclus hebt op dit moment.
    Huisarts bellen voor advies kan altijd lijkt mij?

@Roosie
    Hoe is het nu? Niet te druk maken bij krampjes en pijntjes hoor. Ik had in het begin van de zwangerschap een hele gevoelige buik. Bij 5/6 weken zwangerschap kon ik amper over een hobbel fietsen, zo gevoelig. Na de echo's had ik ook 2 dagen best wel buikpijn omdat ze dan natuurlijk flink in je buik drukken.

@shart
    Beterschap voor je meisje.
    Wat heerlijk dat jullie oudste het zo fijn heeft gehad in het logeerhuis. Voor jullie even wennen denk ik maar ook fijn dat je je handen (en hoofd) vrij hebt voor iets anders.
    Niet te druk maken over het werk. Het zijn zaken en ze denken zakelijk; zoveel mogelijk voordeel eruit slepen voor hunzelf. Ben blij dat je een advocaat hebt want dit soort zaken kunnen best lastig zijn.
    Over zwanger worden; oehh haha, hormonen spreken voor jou geloof ik :D;) Wat zegt je man er nu van?

@Flien
    Logisch dat het kriebelt. Vlak voor dat weekend gezellig maken, zaad kan vrij lang overleven (3-5 dagen wel geloof ik). Kans is niet zomaar verkeken. Tips heb ik verder niet, behalve bezig blijven en afleiding zoeken.

@Ilona
    Had je nog getest?

@iedereen
    Hebben jullie de hitte goed doorstaan? Hier was de kleine meid heerlijk aan het spelen in haar badje elke keer. Slapen met de hitte gaat ook goed dus daar hebben we mazzel mee. Warmte is alleen zo moeilijk weer uit de slaapkamers te krijgen

@hier
    Volgende week gaan we op vakantie en deze week nog druk met inpakken, wasjes draaien, huis opruimen en schoon maken, etc dus ik reageer misschien wat minder.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @ alle meiden die het vroegen zo lief:D het gaat wel beter heb nu alleen krampjes als ik hoest of moet niezen, wel gigantisch veel last van mijn onderrug:( daar voel ik ook kramp in als ik mijn rug op een bepaalde houding hebt, het doet zo'n zeer.. Kan ik me niet meer herinneren en aangezien lente nog niet kan lopen moet ik haar wel tillen!
    We hebben gister een ontzettend gezellige dag gehad met visite die hadden ook twee kindjes en lente heeft zich heerlijk vermaakt met de jongens ze is zelfs helemaal verliefd op 1 jongetje daarvan ze gingen elkaar telkens kusjes en knuffels geven zo schattig haha😍
    @demade wat balen meis dat je zo moe bent, nog even volhouden en dan zijn de eerste weekjes hopelijk voor bij!
    @shart hoe was het met je oudste dochtertje? Heeft ze het leuk gehad en vond ze het ook weer fijn dat ze weer thuis was? En hoe is het met je jongste? Gaat het al beter met haar?
    @soesam ach meis wat een onzekerheid als je je niet goed voelt gewoon de huisarts bellen het is jouw lichaam!
    @emma druk altijd so voor de vakantie he! Heel veel
    Succes met de laatste dingetjes doen! En waar gaan jullie naar toe?

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Maar als je de 20 juli je spiraal hebt laten verwijderen, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je lichaam het direct weer overneemt. Als je 14 dagen bloedverlies hebt gehad denk ik dat je er niet van uit kunt gaan dat je nu een eisprong hebt gehad op dag 16, ik zou dan eerder denken dat je ei later is geweest. Het is niet raar dat ook al heb je maar 3 maanden een spiraal gehad dat je lichaam even tijd nodig heeft om alles weer in balans te brengen. Kan best dat je eisprong vorige week was, toen had je een licht streepje toch op de kV?

Heb ff teruggekeken je had vorige week op 24-8 licht streepje toch? Het zou goed kunnen dat toen je piek pas is geweest, dus dan 1 of 2 dagen later eisprong, zou betekenen dat je nu op 4dpo zit. Dan zou het best nog een dikke week kunnen duren dat je NOD is.

7. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

SEPTEMBER
    Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind

OKTOBER
    Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind

NOVEMBER
    Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind

DECEMBER
    Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind
    Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind

NOD Lijst
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus
    ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september
    Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september
    Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september
    Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september
    Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september
    IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 25 september
    Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september

Zwanger
    DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje
    Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing
    BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing
    Dizzy || 31 jaar || 3e kind || .. mei || jongen/meisje/verrassing

@Dizzy nog getest vandaag??? Ik heb je al vast op de lijst gezet. Wil je mij de rest gegevens ook even geven!
    @Mamavanlois & Marni voor jullie ook een spannende week!!
    @Zowelkom & Leeuwtje hebben jullie nog getest?
    @Leeuwtje, hoe was het weekend weg?
    @Emma, wanneer beginnen jullie in september?

8. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Soesam, klink best logisch hoe shart het heeft berekend. Nog even volhouden. Je cyclus kan rare dingen doen als je van de ac af bent.

Hier allerlei ongi symptomen maar toch geen ongi. Verlies alleen veel vocht wat lichtroze/wit is. Pijn onderbuik en onderrug en m'n tepels doen pijn.. Auw...
    Ik ga als ik vrijdag nog niet ongi ben testen maar verwacht dat deze gewoon eerder gaat komen hoor..

Voor nu wens ik jullie allen weer een fijne dag / werkdag en wij gaan nog even bakken aan het zwembad (flauw) haha

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Shart, hoe was het gegaan?? Heeft ze het naar dr zin gehad?
    @ Soesam, ik vind het ook heel logisch hoe Shart het er heeft neergezet, nog een weekje wachten misschien?
    @ emma, alvast een hele fijne vakantie!
    @ Demade, hoop dat ik niet ook zo moe word, ik slaap momenteel door de laatste voeding om 01.00 al heel erg weinig en kom al met moeite mn bed uit. Maar ja meer per fles is door de reflux geen optie. Misschien krijg ik ineens héél veel energie! Ik ga straks nog even testen, ligt nog 1 test dus die zou nu donker genoeg moeten worden.
    @ Roosie, lastig rugpijn, kijk even dat je goed door je knieen gaat met optillen.

Klachten: ik had gisteren een paar keer een felle steek rechts onderin mn buik, dat ken ik helemaal niet. Klinkt dat jullie bekend?

10. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hoi Hoi Lieve meiden. Ik zal vandaag kijken hoever ik kom met lezen....
    Maar ben gisteren terug gekomen van 4 super dagen in duitsland samen met zoontje lief. Wat hebben wij genoten!!
    Ik kan er wel een heel verhaal over schrijven maar dat zal ik maar niet doen hahaha.
    Helaas ook minder nieuws... ik ben gisteren ongi geworden, dus niet zwanger... Nou ja op naar de volgende ronde.
    Dus mijn NOD zal vallen op 25 september...

Voor de gene die zwanger zijn...gefeliciteerd en hoe voelen jullie je?

Wat ik al zei: Zal straks meer reageren en lezen, als me het lukt van de afgelopen dagen, want er wordt flink gekletst. xx

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen

SEPTEMBER
    Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind

OKTOBER
    Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind

NOVEMBER
    Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind

DECEMBER
    Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind
    Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind

NOD Lijst
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus
    ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september
    Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september
    Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september
    Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september
    Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september
    IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 25 september
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september
    Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september

Zwanger
    DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje
    Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 Mei || jongen/meisje/verrassing
    BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 1 mei || verrassing
    Dizzy || 31 jaar || 3e kind || .. mei || jongen/meisje/verrassing

12. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wat fijn dat je een leuk weekend heb gehad!
    Jammer dat je ongesteld bent geworden op naar de volgende ronde! Houdt moed!

Voel me misselijk en moe hahaha! Voor de rest prima...

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Dizzy, gefeliciteerd! Ik zie de streep ook zo zonder te turen. Wat leuk voor je zeg.

Zijn veel zwangeren hier de eerste ronde! :$:$

Flien, fijne vakantie!

Mamavanlois, wat vervelend joh meid. Lijkt me heel lastig als je daar zo´n last van hebt. Gaat het weer wat beter?
    Wat een lieve gyn heb jij zeg. Sterkte met de ongi op vakantie.

Shart, beterschap met de jongste.

Demade, spannend zeg wachten op de echo.

Soesam, wat gek zeg.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid

Emma, fijne vakantie!

Roosie, wat naar zeg dat je er zo'n last van hebt. Zullen je organen wat aan het schuiven zijn?

Leeuwtje, wat balen joh ongi, op naar de volgende ronde! FIjn dat je het zo leuk hebt gehad.

14. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    @ Hier,

Ik snap niet van mijn lichaam, steeds met vlagen misselijk. Dat had ik bij de eerste zwangerschap ook een week voor NOD. Verder ook veel krampjes, wat meer afscheiding (creme achtig). Maar mijn temperatuur blijft laag. Vanochtend zelfs 36,6 (laagste wat ik heb deze cyclus)..
    Lijkt er dus op dat er geen ei is geweest. Al slaap ik wel al een paar weken beroerd/weinig/onrustig. Grrrr.
    Heb sinds gisteren wel steeds buikpijn in krampen. Vandaag cyclusdag 23.

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Roosie
    Oh dat van dat niezen herken ik! Kan best bandenpijn zijn.

@mamavanlois
    Fijne dag bij het zwembad

@Demade
    Uhh ik moet eerst nog ongesteld worden. Rond maandag de 5e, als ik uit ga van 29 dagen (was vorige keer ook 29 dagen). Kan best zijn dat het nu ineens 27 dagen is of 32 hoor. Ben niet helemaal regelmatig. Mijn nod zal dan ergens begin oktober zijn denk ik.

16. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Dames even ego! Moeders voor moeders was hIer net en ik heb me toch een knal test :D en een heerlijke zachte badcape voor de kleine gekregen. Goed begin van de dag :)

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hoe moet ik mn uitgerekende datum nu berekenen? Ik had eerste dag ongesteld 26 juli, maar ik weet mn cyclus lengte niet. Ik denk dat mn ei op 18 augustus geweest is want toen had ik mn eerste vage streepje en ik heb de 28e positief getest zo ongeveer 10 dpo? Moet ik dan uitgaan van een cyclus van 14 dagen na mn ei? Dus 34 dagen? Dan zou het 9 mei zijn. Lang verhaal :D

18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @leeuwtje wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad! Wel balen dat je ongesteld bent geworden:(
    @mamavanlois geniet van je zwembad dagje:)
    @marni1 wat onzeker en spannend blijft het he!
    @belbail hihi dat is zeker leuk een mooie knal test geniet er lekker van meid:)
    @dizzy ik denk dat je dat dan aan moet houden ja:) je uitgerekende datum word toch pas bevestigt met de termijn echo

19. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Die van mij is berekend aan de hand van de laatste menstruatie en wordt bijgesteld met de echo!

Hier is ie hoor: [​IMG]

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat een prachtige test belbail!!

Deel Deze Pagina