Ga denk ik morgen ook een testje wagen. Heb er nu genoeg liggen zodat ik er elke dag 1 kan doen haha. Maar zondag doe ik in ieder geval wel de predictor test!
Jaa we gaan idd gelijk op! Spannend zeg hihi ik denk dat ik zondag of maandag me eisprong heb (of iig een positieve ovu test) balen dat ik er maar eentje heb hahah maar ga ze niet halen!
Spannend spannend spannend Demade!!! Roosie, ik zou denk zondag doen, als je verwacht dat je eisprong over 3 dagen is . En bedankt voor het bijschrijven in de lijst. Zal ik een voorlopige datum neerzetten vanuit mijn app? Kan het later bijwerken natuurlijk. 14 september wordt dat dan
jaaaaa ik ga er ook al voor ... oh nee toch niet. ik liet me meeslepen in jullie enthousiasme haha leuk dames, jullie gaan allemaal tegelijk op zo!Ik hoop dat het snel raak is, al mag ronde 2 of 3 ook wel hoor want dan wacht er tenminste nog iemand met mij mee tzt. Anders is het zo alleen op het wachtbankje
Haha Aah meis toch! Je zal vast niet alleen zijn (hoop wel dat het voor iedereen snel raak is natuurlijk) en ronde 2 of 3 is idd ook nog vlug!
Ja heerlijk! Hoewel ik deze week expres vrij had genomen om alles in orde te maken ben ik 3 dagen op oma aan het passen geweest en vandaag de kleine van m'n beste vriendin. (Het is weer misgegaan erg verdrietig.) maar kom dus al de hele week nergens aan toe...