Ja demade ik zat al weken de kruidvat folder in de gaten te houden en wij gaan op vakantie... Ja hoor 1+1 gratis vorige week dus heb mn zus ff op pad gestuurd scheelt toch een hele boel geld dan! Al ben ik ze nog niet nodig..
Pff ik denk dan morgen of overmorgen maar een testje doen. Het blijft rommelen in mn buik en ook al 3x taai wit slijmslierten gehad nu. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Het is wel rekbaar, maar echt wit/lichtgeel van kleur.
Ik heb de vitamines van vsm puur mama die zijn niet synthetisch maar nooit in de aanbieding helaas haha
Thanks voor de tip Ga eens kijken. Ga nu in ieder geval tot de 10 weken met foliumzuur en daarna ga ik over op mama vitamines.
Ja ik heb mij laten vertellen dat synthetische vitamines niet geheel door je lichaam worden opgenomen en homeopatische vitamines (de natuurlijke) worden wel geheel opgenomen door je lichaam Ik slikte namelijk ook eerst Davitamon mama maar toen eens bij een drogist informatie gaan inwinnen
Ik heb gravitamon, die slik ik nog steeds ivm de borstvoeding en ik gebruikte altijd al El Mare voor het hart. Daar zit ook foliumzuur in dus eigenlijk dubbel maar ik heb de omega 3 nodig en ik durf er niet mee te stoppen. Vorige keer ook aan de vk gevraagd en kon geen kwaad. Vraagje: vanaf wanneer zou een hartje kunnen kloppen? Want ik ga toch gewoon bellen dat ik mn cyclus niet weet voor een echo maar dan weet ik vanaf wanneer het 'zin' heeft.
Meestal tussen de 6 en 7 weken ergens volgens mij. Ik was 6+5 bij mijn eerste echo, vorige zwangerschap en toen klopte het wel, maar waarschuwden ze ook dat het nog niet altijd klopte.
@Belbail Knaller van een test! Nice @Roosie 3+ is 👍 @Dizzy Mooie, duidelijke test. Denk dat je aardig in de buurt zit met je eigen berekening. Met 7 weken zou er een hartje moeten kloppen. Meestal met 6- 6,5 week alleen als je net een paar dagen korter zwanger bent kan het zijn dat je niet heel veel ziet, waardoor je onzeker wordt en stress krijgt. Wil je een vroege echo dan zou ik het met 7 weken doen. Hier ook Gravitamon hoor. Die hele grote krijg ik niet weg en hier zit geen geur of smaak aan.
Hier ook vsm puur mama. Was vorige week in de aanbieding roosie 😄 mooie testen dames. Manlief en ik wilden net even een momentje voor onszelf maar jeeeezzzz wat deed t pijn... ben zo benieuwd wat mn baarmoeder allemaal aan het doen is.. haha wat klinkt dat eigenlijk... (nasty) haha Vind t echt zo super knap dat er al zoveel zwangeren zijn in de eerste ronde...
Aanstaande woensdag gaat mn spiraal eruit!!!!!! doet een rondedansje door de kamer en hoopt vurig dat man de condooms snel zat is!!!!! Dus die kleine aanpassing mag alvast bij december gedaan worden!