Echttt waar was die jn de aanbieding? Haha en als die nog eens in de aanbieding komt wil je het me dan laten weten Ojee ik heb sinds dat ik zwanger ben ook moeite met vrijen🙊🙈
Dan ben je de eerste die het hoort. Hahaha de spanning begint hier nu toch ook wel een beetje hoor. Ongi zet hier niet door.. duim duim duim..
Jeeeej joppie als jou man net zo snel klaar is met de condooms als die van mij sta je in no time op de NOD lijst!
Ja ik heb me laten vertellen dat natuurlijke vitamines in zijn geheel Worden opgenomen door je lichaam en synthetische niet
Whoop whoop!!! Wedden dat je zo op de NOD lijst staat ! Die mannen van ons hebben al lang in gecalculeerd wanneer ze willen beginnen.
Omg Omg Omg Ik sta net op van de grond na het spelen met lente, scheurt me broek wahaha gelukkig zijn we met zijn tweetjes thuis
Ik ga ook eens kijken bij de tuinen hier in de stad of hun nog goeie vitaminen hebben. Voor een redelijke prijs. Tjee wat zijn die dingen duur haha.
Die liggen bij mij al klaar! Maar door het mooie weer nog lekker los zittende kleding en jurkjes aan kunnen doen! Had bij de eerste zwangerschap nog 2 truien en een spijkerbroek over die liggen al klaar. In de sale heb ik nog 2 jurkjes en 3 shirtjes gekocht. En net bij de H&M nog een bestelling gedaan van 2 maillots, shirtje, joggingbroek & spijkerbroek. Ik kan wel vooruit tot de 39 weken ! Ik ga de 40 niet halen weet ik al haha.
Nou dan kan je zeker ff voorruit ja haha! Wel leuk hoor al die nieuwe kleertjes ik heb ze nog van vorige zwangerschap denk dat ik misschien 1 shirtje of zo er bij koop is wel leuk een nieuw dingetje en maillots idd of panty's voor de dikke buik straks maar ik vond het nu al zo vroeg voor positie kleding