Nog steeds wit helaas. Maar het is nog vroeg. Zolang er geen bloed is, is dat een goed teken! Fijn dat jullie er uit zijn gekomen. En een medium nog nooit geweest. Dat is niet echt iets voor mij haha. Oh en over dat vruchtbare slijm bij een zwangerschap, dat had ik niet! Wel veel gewone afscheiding, gewoon wit zeg maar. Maar niet dat doorzichtige. Ach we zien het wel, wacht sowieso tot het weekend nu!
Goede morgen meiden... Iedereen een goede nacht gehad? Hier vanmorgen lekker de kleine man weer op de fiets nar school gebracht. Doe ik nou sinds vorige week. Elke ochtend 10 kilometer. Ik zeg...goed bezig hahaha Ik ben niet zo van een medium, geloof er niet zo in. Sorry, maar kan ook komen door mijn geloof. @ Marni > jammer meid
hey meid. Fijn dat jullie er goed uit zijn gekomen. Is toch altijd wel emotioneel en zwaar.... Ik hoop dat je nu er een beetje ontspannen onder kan zijn en kan genieten van de vrije dagen. Ook fijn dat het met de jongste weer wat beter gaat. Zeker met dit warme weer is ziek zijn helemaal niks!!
Wat bijzonder demade! Wat zul je gehuild hebben met al die antwoorden bij het medium! Ik wil het ook ooit eens proberen maar weet nog niet wanneer of zo
WoW idd DEMADE! Wat bijzonder! Ben vroeger ook wel eens naar iemand geweest maar die gaf alleen maar van die standaard antwoorden. Die waar ik nu naartoe ga schijnt echt heel gedetailleerd dingen te weten! Ben benieuwd of ze nog wat te zeggen heeft over een evt derde kindje
Oee dat is nog eens spannend shart wie weet zegt ze wel hetzelfde over december wat jij in je hoofd hebt
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind Shart86 || 29 jaar || condooms || 3e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 25 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei
Mediums.. Ik geloof er deels in, er zijn er helaas een aantal die gewoon inderdaad zulke standaard dingen zeggen, ooit een southpark aflevering over geweest haha! Slijm, had het de hele zwangerschap door, heel vaag en soms vies.. Maar dat vruchtbare slijm herken ik inderdaad wel. Als je het dan met twee vingers uit elkaar kan houden (god wat klinkt dit vaag zeg) dan zou het, het meest vruchtbaarst zijn dacht ik? Billingsmethode toch? Google zoektochtje waard! Hier nog geen tekens, test gisteren omowit, maar vandaag zou ik dan oorspronkelijk m'n nod hebben, of overmorgen; gerekend vanaf de 18e. Ik reken op een ongesteldheid, volgende maand beter!
Heb je ook helemaal geen symptomen Ilona? En wat jammer dat je test wit was, vind wel dat je er super positief in staat
Mwah niet iets wat echt duidelijk zwanger zegt, steekjes in m'n borsten en ben wel wat meer moody dan normaal, maar misschien nog 'ontpillen' van het spiraaltje en ik heb laatste tijf veel gestress gehad op m'n werk en met de planning. Nu alles op m'n collega-planner geschoven zodat ik alvast qua planning vakantie kan houden. officieel zondagmiddag vakanntie, een weekje lekker weg met z'n drietjes. Ook afgelopen week m'n zoontje weer geprovoceerd, dat strandde vandaag ook, dus gewoon druk gehad. Ja de vorige keer was het ook pas ronde 3, dus ik verwacht geen wonderen, hihi.
Gek he dat je toch wat dingen voelt aan je lijf Goed dat je je werk ff hebt doorgeschoven denk dat je thuis nu ook al genoeg stress hebt met inpakken en alles klaar maken voor de vakantie, waar gaan jullie heen? en misschien word er jn de vakantie dan wel een baby gemaakt
Spannend Shart zon medium. Ik geloof er wel in maar ik geloof ook dat er veel zijn die gewoon goed zijn in mensen 'lezen' en er dan van die standaard dingen uit floepen. Als je nou echt een hele goede hebt, ga ik er ook graag heen.... Ik heb nog helemaal nergens last van misschien moet ik het afkloppen, maar dat geeft bij mij dan aan dat ik denk dat het weer een jongen wordt. Hebben jullie al een idee? Geen bloed geeft moed hè Ilona. Mijn testen waren ook witter dan wit en toen ineens weer positief!
Medium heeft net afspraak verplaatst naar volgende week! Jammer had nu wel wat vragen haha Dizzy hoeft echt niet hoor! Dat het dan weer een jongen is! Ik heb twee hele verschillende zwangerschappen gehad en waren allebei meisjes. Geslacht heeft echt geen invloed op je symptomen! Hier vandaag vruchtbaar slijm gespot en een bijna positieve ovu test, denk dat ie morgen positief zal zijn, met m'n man afgesproken dat we gewoon verder gaan met proberen kamertje van de jongste is eindelijk af dus ze kan vanavond lekker op haar eigen kamer slapen
Gramsbergen, in Overijssel! Vakantiepark daarzo, even lekker weg. Ja wie weet! Ik had tot 7 weken nergens last van, daarna begon de HG.. tot 16 weken, dus ik ben wederom slecht voorbeeld, haha. Nee absoluut, zit er over te denken om misschien morgen nog te proberen en dan te hopen niet ongesteld te zijn op vakantie, haha. Oh jammer dat het een week wordt uitgesteld! Een week lange rom nog wat extra vragen te bedenken? Oeh spannend, van beide dan! Gewoon proberen Shart, als het goed voelt..
Ik heb zojuist op 13/9 een afspraak gemaakt voor een echo op eigen kosten. Dit is een verrassing voor mijn vriend. Hij vind het erg spannend of er wel een hartje klopt dus hopelijk geeft hem dat wat rust! Spannend!
Nou mag weer terug op de NOD lijst haha ik denk 15 september, bij mijn jongste was NOD ook in september, toen testte ik positief op 13 september. Zou toch wat zijn als het straks precies hetzelfde is haha Spannend belbail een pretecho!!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 25 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei
Ahh shart wat super! En het zou dan toch fantastisch zijn als het dan zo is! Balen van je reading maar nu heb je nog wat meer tijd voor vragen toch? Belbail wat leuk zeg. Het zal toch wel helemaal goed zijn!! Is dat kortbaar zo'n echo laten maken? Even aan de zwangeren... wat merken jullie aan jullie (o)(o) want mn tepels doen al dagen zeer, zijn wat donkerder en zitten heel veel bultjes met puntjes op.. ik schrok er van gisteren. Ik wil mezelf echt de kop niet gek maken maar voel me anders als dat I ongi moet worden... kan op zn vroeg morgenmiddag pas testen. Dan zit ik 1 dag na nod. Vind t wel spannend hoor.. pfff Vanaaf terugvliegen dus nog 1 dag optimale genieten... xxx