De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Heeeeel herkenbaar! Hier zit K nu ook echt in een lastige fase! Super snel krijsen om alles en niet bij papa willen alleen maar bij mij :( herken d'r ook bijna niet meer terug... Zal wel een sprongetje zijn ofzo :)

Wat jammer dat het zwembad dicht is bij jullie! Vond het wel spannend hoor toen ze onder water ging, maar ze vond het zelf super grappig haha :D

@belbail; ja he! Haha, als het deze maand raak is heb ik precies dezelfde uitgerekende datum als bij K :D hopelijk komt die dan niet ook op 12-05 :D leuk dat je het zo kunt delen met iedereen! Ik vond dat echt fantastisch toen! Al die blije reacties :)

2. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    @shart haha dat zou idd heel grappig zijn! Ja zo leuk. Maar ook zoooo spannend dat vertellen. Krijg al buikpijn bij het idee. Zaterdag eerst twee uur rijden naar mn ouders. Denk dat mn vriend maar moet rijden 😂😂

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @belbail Aah dankje ja wij zijn nog altijd verliefd op haar naam😍 En zeggen altijd: "al regent het nog zo hard, bij ons thuis is het altijd 'Lente'." Hihi
    Leuk he dat vertellen dat blijft zo bijzonder en al die lieve reacties:D
    Wij hebben een T-shirtje gekocht met daarop; Hoera ik word grote zus!

@shart ooh wat fijn nou ja fijn niet echt, maar ben wel blij dat jij dit ook herkent! Ik vind het best vermoeiend en door mijn hormonen heb ik net even een potje zitten janken als een klein kind:p vind het best zwaar dat ze zo veranderd. Zal dit zo blijven of word het weer terug mijn kleine lieve lente?
    Hihi kan het me voorstellen dat jij even schrok dat ze zo onder water verdween hihi wel heel gaaf:)

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ff fotootje showen van me meissie op een wel blij momentje op de kinderboerderij:D

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hmm slechte kwaliteit zeg nog eentje dan

6. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28

Owh zo schattig!!! Mooi meisje heb je Roosie!

Hebben jullie al een idee voor kindernamen?

X

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Wat gaat de kwaliteit toch hard achteruit 😩 Nu kunnen jullie haar mooie blauwe oogjes niet zien😍 (Let niet op haar kleren ze heeft dan altijd wat makkelijks aan tijdens het spelen:p)

8. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@Roosie: Dat is denk ik een fase. Onze zoon had dat ook even op die leeftijd. Wij hebben aan dat "nee niet papa maar mama" overigens niet toegegeven en toen was dat zo weer voor bij hoor. Misschien voelt ze ook dat je zwanger bent?

@Belbail: Spannend! Hoe gaan jullie het vertellen? Leuke manier bedacht?

@ Mamavanlois: testdag voor jou vandaag! En? En?

@Ilona: Balen zeg! Op naar de volgende ronde. Hopelijk nu meer geluk!

@Shart: Wat heerlijk dat je even ongedwongen kan genieten! Fijn dat er in ons landje zoveel ondersteuning bestaat! Lukt het goed om je oudste dochter weg te brengen? Of vind je t moeilijk? Ik kan me zo voorstellen dat je bij een kindje dat meer zorg nodig heeft ook moeilijker los kunt laten. Maar mss zit ik er helemaal naast?

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @soesam Jaa meisjes naam staat nu vast :D jongens naam pff echt geen flauw idee haha

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Nog eentje dan:D

11. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Wat leuk even een kijkje in je leven. Mooi meisje Roosie!

@Joppie we hebben een slabbetje met daarop jullie worden opa en oma :)

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Wat een mooie meid is jullie dochtertje roosie! :D

Joppie: gek genoeg vind ik het makkelijker om de oudste 'los' te laten dan de jongste. Denk dat dat ook komt omdat we bij haar altijd al afhankelijk zijn geweest van instanties/hulp van buitenaf. Bij de jongste heb ik juist alles altijd zelf goed kunnen doen, dus heb dan meer de instelling van ik hou d'r bij me :D

We gaan volgende week lekker weekendje weg! :D even 3 dagen met de jongste naar CP. Hebben een mystery park geboekt, ben heel benieuwd! Oudste gaat weer weekendje logeren, oma brengt d'r vrijdag middag naar logeerhuis en wij halen haar dan zelf weer op zondag. Hopen maar dat alles goed gaat :)

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Aan dank jullie wel lieve meiden:D

Wat ontzettend leuk shart! Geniet er lekker van en laat je ons weten welk park het is geworden?:)

14. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat een schatje Roosie!!

Heerlijk van genieten Shart!!

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Leuk zeg Roosie, heerlijk genieten zo even naar de kinderboerderij. Dat mis ik wel, de oudste is daar echt te oud voor als je die meeneemt naar een speeltuin is hij continue alleen bezig :)

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Thanks meiden:)
    @dizzy kan me voorstellen dat je het samen doen dan mist!

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Vandaag alweer 7 weken zwanger. Tijd vliegt eigenlijk best wel. Nog maar een week tot de eerste echo! Terwijl ik dacht dat de dagen niet voorbij zouden vliegen.

Roosie, mooi meisje!! Ben je niet bang voor meelezers en dat er mensen achterkomen dat je zwanger bent?

18. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hee girls

Vandaag net terug van vakantie.
    Zal straks alles even rustig teruglezen maar heb een test gedaan vanmiddag.. voel me echt anders. Borsten gevoelig, aders en reuk lijkt ineens sterker.. Maarja miss wil ik het allemaal graag..
    test was dan ook witter dan wit.. maar nog geen ongi dus we wachten af!!

Reageer later even op iedereen.
    xx

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @demade mwah ik denk niet dat er meelezers zijn hoor:) en als dat wel zo is dan heb ik pech :p
    Ik heb niet mega veel vriendinnen en diegene die ik wel heb zijn totaal niet bezig met zwanger worden:) en mijn schoon familie hebben al kinderen van een jaar of 17 en 15 en 22 dus ja haha
    En mijn broer die zal hier niet op zitten:p

Jammer dat de test wit was mamavanlois!
    Ik duim nog steeds

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    DEMADE, wat gaat de tijd inderdaad snel!!
    Roosie, wat een mooi meisje!! <3

MamavanLois, jammer dat de test wit was :(

Share This Page