NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || condooms || 2e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei Afspraken SEPTEMBER 08 || Demade, eerste echo 13 || Belbail, eerste echo 16 || Roosie, eerste echo 19 || Roosie, controle gyn 26 || Belbail, echo 28 || Demade, termijnecho @Timmy, Flien & Kleinefee? Hoe gaat het met jullie>?
Ik heb er ook een kopje afspraken bij gezet! Als jullie afspraken hebben mbt verwijderen spiraal, ziekenhuis afspraak, echo's, intakes etc. Zet deze er ook bij ! Vind ik wel makkelijk voor het overzicht.
Thanks voor het aanpassen demade Haha als wij volgend weekend naar hotelletje gaan doe ik ook gewoon me positie broek aan hoor nu knelt me broek al en zakt telkens van me kont dus das niks
Hahaha waardeloos! Ik kon deze nog de korte broek aan en jurkjes en makkelijke broeken. Maar het wordt nu steeds wat kouder dat ik er nu niet meer onderuit kom hahaha. Volgende week komt mijn H&M pakketje binnen! En daar zitten ook maillots bij! Kan ik weer wat meer combineren met mn jurkjes haha.
Goedemorgen meiden! Week 6 vandaag ik heb weinig tot geen kwaaltjes en merk dat me dat wel wat onzeker maakt. Stom he. Als ik ze straks wel krijg dan zal ik mezelf vervloeken. Haha. Voor de afspraken lijst! 13/9 en 26/9 echo
Leuk demade! Ja dan kan je ze tenminste lekker over je buik trekken zonder dat het afknelt Helemaal geen kwaaltjes belbail? Ik ben zooo moe en slaap 4 uurtjes per nacht ofzo en onwijze rugpijn en last van me borsten
He meiden, Belbail wat vervelend voor je dat je je zo onzeker voelt. Het si natuurlijk ook allemaal heel spannend omdat je niet zomaar even via een luikje zou kunnen kijken of het allemaal goed gaat binnen in je buik. Ik kreeg vanaf 7 weken pas echt klachten, het is echt per persoon verschillend. Wie weet ga jij je nog wel heeeel beroerd voelen.. Dan ben je opknipt zo blij hoor.. Probeer te genieten meid. Demade en roosie, wat heerlijk zeg, die broeken zitten idd zo onwijs lekker. Toen ik in december net geopereerd was en een wond had van 20 cm van navel naar onder heb ik m'n broek ook een tijdje gedragen zoo wat een genot was dat, geen knelling op m'n buik. Kan niet wachten tot ik ze ook weer uit de kast kan pakken. Wat heerlijk roosie even lekker weg! Ilona wat balen van je ongi, doet je je er op ingesteld had. Ik hou me ook maar vast aan die gedachte.. Haha Hier weinig nieuws, nog geen ongi op komst. Zometeen naar psygoloog en dan verder met de laatste koffer uitpakken. Wat lekker shart dat jullie ook even lekker weg gaan. Geniet maar lekker van je 100% mamatijd
Aangepast ! Geeft helemaal niks meis! Ik had bij D. helemaal geen kwaaltjes in het begin. Alleen moe en mn tieten groeiden de pan uit! Kreeg pas later in de zwangerschap last van mijn rug en op het laatst ontzettende jeuk!!! Heb mijn benen helemaal opengekrabd 's nachts in mijn slaap. Mentholgel was mijn grootste vriend de laatste weken. Na mijn bevalling helemaal niks geen last meer gehad!
Oh ja heerlijk! Geen gedruk meer in de buik haha. 4 uur per nacht gaat je ook opbreken op gegeven moment. Dat kun je ook niet lang volhouden. Probeer 's middags gelijk met je dochter te slapen als het kan.
Ja dan zijn die broeken ideaal!!! Ik had ze na mijn bevalling ook nog doorgedragen heb een keizersnede gehad. Fijne vakantie gehad? De was na de tijd vind ik altijd zo'n domper van een leuke vakantie hahaha.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || condooms || 2e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei Afspraken SEPTEMBER 08 || Demade, eerste echo 13 || Belbail, eerste echo 16 || Roosie, eerste echo 19 || Roosie, controle gyn 26 || Belbail, echo 28 || Demade, termijnecho @Timmy, Flien & Kleinefee? Hoe gaat het met jullie?
Thanks ladies wordt vast een lekker ontspannen weekend Vanochtend wordt de nieuwe CV geïnstalleerd dus ik zit zonder water thuis en kan natuurlijk ook niet weg... Vanmiddag ff cadeautje kopen voor de dochter van een vriendin. Jullie nog plannen vandaag? Ik had gister ineens beetje rood bloedverlies met afvegen. Heb dat wel vaker gehad rondom m'n eisprong na het 'klussen'. Denk dat m'n bm mond dan laag ligt en dat het dan sneller geïrriteerd is ofzo? Heb het de laatste keer bij de Gyn ook aangegeven maar hij vond dat niet zo spannend. Hij zei er iig niks over. Maar uiteindelijk gisteren dus niet meer geklust. Hoop dat het genoeg is geweest di en woe. (Woe knal ovu test/gister alweer iets lichter) nou ja we zullen zien
Hoi Meiden Even een kort berichtje... Ik lees jullie berichten wel hoor, maar ben lekker druk hier in huis met een kleine verbouwing. Dus ik zit er niet heel vaak achter. Dan wordt het soms ook moeilijk om op iedereen te reageren. Maar zag mooie foto's voorbij komen van een heel mooi meisje ( roos !! ). Maar ook onzekerheid bij Belbail > Meid ik heb de hele zwangerschap van zoonlief bijna tot geen last van kwalen gehad. Alleen onrustige benen en slecht slapen op het laatst. Wees blij ook al snap ik je onzekerheid wel. Maar ja wat nog niet is kan ook zeker nog komen.. Meiden die in onzekerheid zitten heel veel sterkte!! Hopelijk komt er gauw wat duidelijkheid voor jullie. Meiden die aan het klussen zijn heel veel plezier!! Wij nog even 2 weken wachten met klussen, man wilt nu even wachten op uitslag van st scan die we de 12e krijgen ( tuurlijk dan net mijn eisprong gggrrr ). Hopelijk is later klussen ook nog een optie hahaha