De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    heb je je pendel al gevonden ?benieuwd wat je gevoel over ons zegt :D

ik zit te twijfelen over hoeveel rondes ik nog acht. Mijn app zegt dat ik bijna ongi moet worden maar ik denk dat ik mijn ei nog geeneens heb gehad. Dus dan wordt het een stuk opgeschoven. Ik zou eigenlijk na komende ongi nog een ongi afwachten, maar dat is dan gelijk weer oktober dan ofzo terwijl het eerst half sep was. Maar ik ga medio sep nog op vakantie met veel activiteiten met wijntjes en een feest daar. Dus eigenlijk wil ik dan gewoon nog borrelen; afzeggen is eigenlijk geen optie. En drinken na eisprong een wijntje oke maar hele dag borrelen richting NOD is ook weer niks. Lastigggg waarom doen die lijven altijd net wat anders zodra je denkt dat je t door hebt haha

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Aah joh wat naar van je vriendin:(
    En ja altijd als je iets gepland hebt komt er vaak iets tussen jammer genoeg, maar wel fijn dat je het zo heerlijk naar je zin hebt in je huisje:)

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Nee net na nod, 3 maanden terug ook al een keer en natuurlijk in december zwangerschap moeten afbreken. Het gaat niet vanzelf jammer genoeg :(

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Gewoon doen wat goed voelt!

Ja weet waar m'n pendel is! Maar zal ergens volgende week worden denk ik. Druk weekend voor de boeg dus weinig rustmomentjes.

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Mooie dag om jarig te zijn én positief te testen Roosie :D

Peppapig ben ik ook benieuwd naar.

Rustig aan hoor Shart, alles op zijn tijd toch. Wat erg voor je vriendin.. :(

Bubbels, ik hoop voor je dat de maanden snel om zijn. Wel slim om nog even te wachten met een vakantie en wijntjes in het vooruitzicht.

Whoei, om maar even wat anders aan mijn hoofd te hebben ben ik even gaan shoppen :p Super leuke nieuwe schoenen gekocht haha.

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha ja toch daarom ik lekker jarig en jij een positieve test:D
    Oe wat voor schoenen heb je gekocht?:D
    (Hier een schoen verslaafde:))

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Lekker shoppen! Moet ik ook weer een keer gaan doen! :)

Hihi doen jullie ook stiekem kijken naar als je nu zwanger zou zijn wanneer de uitgerekende datum dan is? Ik zat net toevallig te kijken: dan zou het voor 27 april zijn, dan zou ik per 1 maart met verlof kunnen (plak er dan vakantie aan vooraf) en dan met volledig ouderschapsverlof tot aan 4 januari 2018 verlof hebben :D klinkt best goed hahaha

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hahah geweldig shart en dat klinkt idd heerlijk! Ik zal eens kijken bij de calculator wat die zegt bij mij:p

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hij zegt bij mij 1 mei vermoedelijke bevallingsdatum hihi!!

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Mooie datum! :)

Ik kijk altijd op deze site; dan kan je ook invullen hoe lang je zwanger bent op een bepaalde datum of wanneer je x aantal weken bent.

Wanneer uitgerekend? Bereken hier je bevallingsdatum

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Bij mij 20 April! Als het raak zou zijn ben ik nu 3 weken en 1 dag zwanger haha.

12. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    haha dames pas op hoor met al die vermoedelijke uitgerekende data, straks moet je ronde verder en dan is de teleurstelling dubbel zo groot...
    jammer he dat we geen glazen bol hebben en we de bevallingsdata al in een lijstje hebben ipv de NOD data :D zou toch eens mooi zijn!

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Oh my! Dan zou ik 8/5 uitgerekend zijn.. 1 dag na m'n verjaardag!:$

14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Aah daar ga ik eens kijken Thanks:)

15. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hè enthousiastelingen! Wilde vanmorgen nog even reageren tijdens mn werk maar was lekker druk. Roosie91 en marni wat gaaf meiden dus nu ook alle remmen los 😉

Shart86 ja onze dochter is in Turkije verwekt dus wie weet. Ga deze eerste ronde niet tempel of ovu testen gebruiken.

Ik kijk ook regelmatig op die calculator om gek van te word er n haha. Deze ronde zouden we 11 mei uitgerekend zijn maar in mijn situatie zal t vast nog wel wat maandjes duren.. ga daar gewoon van uit fan valt t achteraf altijd mee als het ineens raak is.

Jaa shoppen kan soms zo lekker zijn. Even jezelf verwennen. Ik mag morgen ook weer. Even de nieuwe primark in groningen bekijken. Ga voor mezelf maar er beland wsl meer bokt dochterlief in dan voor mezelf. Heben de andere mama's daar ook last van?

Shart86, wat verdrietig voor je vriendin zeg. Snap dat t voor jou dan even schakelen is. Bevalt jullie nieuwe stekkie? Ik had je ook een pb gedaan maar voel je niet verplicht hoor.

Ik wil nog even een bijzonder momentje met jullie delen. Afgelopen woensdag naar een markt geweest, werd mega veel voor kids georganiseerd. Dochter mocht een tak versieren waar ze uiteindelijk een indianentent van gingen maken. Daarnaast mocht ze een wens doen op een kaart en die werd dan in de boom gehangen. Ik dacht.. ze is 3.. die snapt er toch nix van... maar ik vroeg haar. Wat wens je lieverd, wat wil je nog graag hebben?? Zegt ze volmondig, een baby 😍😍😍😍😍😍 omg ik wist niet wat ik hoorde en werd er zelfs een beetje emo van... laten we hopen dat die wens uit gast komen.

Gezellig clubje meiden. In een halve dag al zowat 10 pagina's gekletst door jullie.. fantastisch!!

16. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Bij de primark beland meer voor mijzelf in het mandje van door manlief en zoonlief!

Vind primark vreselijk qua jongens kleding. Af en toe zit er eens wat tussen maar dat is dan ook alles.

Voor een meisje kan ik daar helemaal los gaan hahaha!

17. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,580
    2
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Oosterland

Ach hoe schattig!!

18. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Het verschilt ook wel hoor demade maar t is er zooo goedkoop en zo cute dan denk ik.. ach toe maar weer haha. Voor mn man scoor ik er ook nooit wat leuks. Jongens heb ik nog nooit voor hoeven te shoppen daar. Hoop dat die dag ooit nog komt al is een zusje ook helemaal fantastisch

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Wat bijzonder en lief van je dochtertje mamavanlois!! Heel leuk! En haha ja we zijn actief ik ben nog steeds hyper zelf:D

20. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Ik zit vandaag op dag 14 van mijn cyclus... Oeh spannend! Vanavond maar even klussen... Ben wel een beetje ziek! Maar goed! 😜

Share This Page