Super Demade! En gefeliciteerd Emma en Dizzy! Wat een hoop zwangeren! Hoe voelen jullie je? Veel klachten of valt het mee? MamavanLois, hoe is het nu met jou?
Jee Emma wat balen zeg van het bloed verlies, heb je nog getest? Om te kijken of de streep nog donker is?
Gefeliciteerd Demade. Wat een mooie echo. Erg druk geweest laatste tijd. Nogal een deadline op werk dus ben blij als ik s'avonds in bed lig. Hoop morgen weer een beetje bij te kunnen lezen.
Yess DEMADE! Top zeg dat je echo goed was! Nu van dat gevoel genieten😍.. Emma86, balen zeg.. Bloedverlies kan van alles betekenen.. zelf heb ik tijdens mijn zwangerschap vaak last gehad van bloedverlies en soms ook met krampen etc. Was telkens helemaal in de stress, maar uiteindelijk ging het toch allemaal goed.. Even afwachten dus ..
Iedereen bedankt!! Beetje onwerkelijk nog dat er toch echt 1 in mijn buik zit met een prachtig mooi kloppend hartje. Shart, toch een test gedaan? Sommige dingen zijn een beetje langs me heen gegaan gisteren.... Sorry!
Vanochtend nog 1 gedaan, staat toch weer iets... Hoop dat het zondag een duidelijke roze streep is! Voor nu geloof ik er nog niet in hoor