Volgens mij vraag je dan Ou je trouve un test de grosesse? Waar vind ik een zwangerschapstest maar Frans is wel jaren geleden voor mij Of eh heeft u een zwangerschapstest À tu un test de grosesse?
Ik zie trouwens dat ik me mooi verkeken heb met m'n eerste echo ik heb dinsdag de afspraak staan maar zou dan 6 weken zijn, ik wilde eigenlijk een afspraak bij 7 weken haha. Ik hoef in ieder geval niet meer zo lang te wachten
Ohh shart daar ga je weer! Hij is wel wat beter zichtbaar dan gisteren nu vast houden die lijn!! Hoeveel dpo vandaag??
Haha ja ik ga nog maar ff nergens vanuit hoor 9 of 10 dpo. Maar goed er gebeurd dus weer iets van binnen
@piewy: we gaan niks bijzonders doen, lekker tutten en naar de speeltuin enzo @shart: ik zie m heel duidelijk hoor! Geen eens een tuurstreep! Voorzichtig gefeliciteerd.. nu duimen dat het deze keer blijft plakken Hier voel ik echt helemaal niks.. geen gekke symptomen enzo, eerlijk gezegd wacht ik een beetje op mn regels, zodat we een nieuwe ronde in kunnen.. Vond het ook spannend om er aan te beginnen, ik ben zo blij ben dat de druk er nu zeg maar vanaf is..
Nee zeker geen tuur streepje! Nu hopen dat y niet weer blijft gangen op dit streepje maar dit ziet er voor de termijn netjes uit toch!
DEMADE een flinke juich voor de goede echo!!!!! Emma wat schrikken dat bloedverlies! Heb je nog getest? Hoe is het met de zwangere dames? Shart wat een duidelijke streep!!! Roosie zou je ook voor mij willen pendelen? Of Shart? Ik ben zo benieuwd.. Hier weinig nieuws. Nog steeds ongesteld.
Thanks ladies! Maar goed ben door schade en schande 'wijs' geworden om nog maar niet te juichen mag van mijn man woensdag pas weer testen 🙈 Red ik natuurlijk nooit!! Marni stuur me ff pb met je gegevens en je vraag, dan probeer ik het maandag of dinsdag ff!
Wauw al een duidelijke test shart! Ik duim mee dat het deze keer wel goed mag gaan. Nog niet kunnen testen, van de week boodschappen doen en dan kijken of ik die testen wel kan vinden. Geen bloedverlies meer gehad en ook niet zoveel last van mijn buik. Nu twijfel ik weer of ik nog zwanger ben.
Emma: hmm dat durf ik zo niet te zeggen waar ze lagen. Ik zou het gewoon vragen in de winkel. Meestal kunnen ze wel engels en anders zeg je: Je trouve un test de grosesse. Bij de pharmacie hebben ze het zeker dus daar zou ik anders kijken. Shart: mooi hoor!!! Jij zit even ver in je cylcus als ik, hopelijk zie ik ook zo een streepje maandag
Emma thanks! Goed teken dat het maar eenmalig was! Kleine fee: ik duim dat het voor ons allebei goed is deze keer!!
Goodmorning ladies! Test van vanochtend is na bijna een uur zo opgedroogd, geen twijfel hierover! Maar hoop zo dat het nu wel oploopt!!
Ik heb de testen kunnen vinden. Is een Clearblue plustest geworden. Binnen 10 seconden stond ie er, had niet eens tijd om het dopje er weer op de doen.