Ik vroeg me af wie er nog meer uit noord holland noord komen en zwanger proberen te worden. Ikzelf kom uit tuitjenhorn ja het bestaat echt haha (tussen alkmaar en schagen naast warmenhuizen). Lijkt me leuk om hier te kletsen
Hoi Cindy, Ik ben net een twijfelgevalletje qua noord, van noord holland... Ben woonachtig in Uitgeest, 25 jaar, en zit nu in ronde 4 voor ons eerste kindje. Vanmiddag toevallig voetbal gekeken bij vrienden uit Warmenhuizen.. Hoe gaat het bij jou? Gr. Linda
Hey meiden! Ik kom uit Heerhugowaard ben 23 jaar en we hebben 1 pracht zoon Volgend jaar in de lente weer aan de klus voor een 2e! Ben benieuwd of er nog meer meiden zich melden hier! Gezellig
Hoi Manoe, Lijkt mij ook gezellig als meer meiden zich hier gaan melden, dus proberen om het topic maar een beetje levendig te houden. Heb net Cindy een priveberichtje gestuurd om te vragen hoe het met haar is (banner vijf dagen over tijd..) en dat we gereageerd hebben... Maar jij wacht dus nog een klein jaartje voordat het echt weer gaat beginnen... Maar toch al gezellig hier aan het kletsen.. Heb je bij je vorige zwangerschap ook gebruik gemaakt van zwangerschapspagina? Nog tips? Hihi kan ze gebruiken.. Gr. Linda
Ik kom uit Alkmaar Dus kan de club nh-n joinen Eerste ronde hier voor onze 2e (dochter van 17-09-2007).
Hallo allemaal, Ik kom uit Heerhugowaard... en ben 23jaar.. en wij gaan voor ons 1e kindje... Wij stoppen in september met de pil!! Maar ben al helemaal intoe het zwanger worden... ...
Hoi Nina en Stampertje, Welkom! @Stampertje, waarom kiezen jullie ervoor om (pas) in september te stoppen met de pil? Ben benieuwd of je dan gaat halen. Toen wij er eenmaal over na gingen denken ging het heel hard (qua beslissing dan ) Voor mij spannende dagen... nog 5 daagjes tot testing day! Mijn vriend is vanaf vandaag t/m zondag voor zijn werk weg dus wachten wachten en wachten... Gr. Linda
Hoi allemaal zo zijn er al weer wat aangeschoven hier! Gezellig @ Linnie vorig jaar toen we besloten om voor een beeb te gaan ben ik hier gelijk gaan kletsen, en nu zit ik veel in de december mama's 2009 te kletsen Dus blijf gewoon gezellig mee doen hier Spannend zeg dat jullie voor een 1e gaan!!! haha tips ja had ik die maar nouja 1 tip geniet ook van de voorpret van het zwanger worden!!! Ben benieuwd of cindy zwanger is!! Ik zie inderdaad haar banner @ Nina leuk voor je 2e!
Hoi meiden, Nou het wachten zit er deze maand al op Vanmorgen ongesteld geworden.. Bah! Kon me een leukere vaderdag voorstellen... Gr. Linda
jaaaaaaaaaaaaa dames ik heb het toppic weer gevonden. Ik was het kwijt vandaar dat ik niet reageerde. Hier nog steeds vage testen, maar wel overtijd. Dus ga ervan uit dat ik gewoon een cyclus oversla deze maand. Voel me ook niet zwanger. Heb wel al 3 weken krampen in de buik (net als wat ik altijd heb 1 dag voor in ongi moet worden). Het is wel spannend, maar ook erg irritant. Normaal ben ik stabiel. Wat leuk dat er zoveel meiden reageren zeg. Uiteraard heb ik maandag voetbal gekeken. Samen met Marley op de bank. Kind was zo lief dat ze zelfs haar flesje van 15.00 ff uitstelde voor mama (ze viel 14.55 in slaap op mn arm). Afgelopen zaterdag heb ik niets gehoord en niets gezien. Ik werk in een winkel ( alkmaar noord) en daar hebben we geen tv aansluiting en slecht ontvangst voor de radio (kunnen gelukkig wel 538 ontvangen). Dus mijn vriend en de meiden van Alkmaar centrum belde me steeds om me op de hoogte te houden. Maar die van donderdag kan ik gelukkig wel zien. Leuk leuk leuk leuk
Hooi meiden,Sorry voor late reactie.. @linnie.. : Wij hebben besloten om er pas in september voor te gaan omdat we eerst lekker op vakantie gaan... en aangezien we naar een verland gaan... zijn we bang dat als het wel in 1x raak is ik mischien heel moe en misselijk daar ben... En wat als het fout gaat daar!! Ik vind het zelf heel lastig hoor... want eigenlijk boeit me dat allemaal niet zo veel...maar mijn man houd daar behoorlijk aan vast.. en dat begrijp ik ook wel!! Maar eigenlijk heb ik het geduld niet meer, haahha!!! Hoe gaat het met iedereen... ?? Liefs
nou meiden waar zijn jullie? Lekker aan het genieten van het lekkere weer? Hier net naar de zwarte markt geweest. Marley was onwijs lief en uiteraard was ze lekker gek bezig. (benen schoppen, kraaien, op mijn arm blazen voor poepgeluidjes, enz). Ze ligt nu uitgeteld in haar bedje te slapen. Vriendlief is voetbal aan het kijken. Dus ga zo maar denk een boekje lezen. Hier nog steeds overtijd met negatieve testjes (zie pas na een half uurtje een duidelijk streepje zitten en die wordt na 48 uur niet donkerder met een nieuwe test, dus ingedroogd streepje). We klussen hier gewoon verder om de dag (gaat trouwens wel irritant worden die moetertjes, maar ja marley is ook niet uit liefde geboren, maar uit een moetertje hahahaha). Ik hoop dat er stiekem iemand zich nog meld.
Hallo! Hier een berichtje van mij.. Hier was het meteen de 1e ronde raak! Spannend weer hoor.. Helemaal omdat dochterlief nu ook helemaal bezig is met baby's en dat die uit je buik komen etc. Maar voorlopig weten alleen wij tweetjes het. Binnekort even een verloskundige regelen hier in de buurt en eens horen hoe en wat mbt een termijn-echo. Verder natuurlijk heerlijk aan het genieten van het mooie weer! Zalig vind ik het (zolang ik verder niets hoef anders is het me te warm) Hmm Cindy.. Balen dat je tests negatief zijn.. Wie weet verandert het nog! Zal voor je duimen, en anders: succes de komende ronde! Groetjes!
Ik ga er gewoon vanuit dat vorige keer geen eisprong is geweest en dat ik gewoon in ronde 2 (verpakt in ronde 1 snappen we hem nog haha) wel raak is. Bij ons is het gelukkig ook vrij makkelijk alle zwangerschappen in ronde 1 (behalve die van mar in ronde 1 hadden mn vriend en ik ruzie die week haha). Zijn jullie van plan als het zover is om met mvm mee te doen? Hier zwangerschap van mar wel die van ties niet. Denk bij de volgende ook wel.
Ben bekend met Tuitjetuut! Kom wel uit de buurt (straal aantal km), maar om privacyredenen zal ik niet al te veel verklappen. Ik zit dus wel te denken of ik je moet kennen... Grappig om je tegen te komen. Marja is trouwens niet mijn echte (roepnaam), dus daaruit zou je niets kunnen herleiden . Hier ik zit in de WWW (waanzinnig wrede wachtweken) na IVF poging 2. Ik moet zeggen dat deze www mij iets zwaarder vallen dan de vorige keer (toen was mijn hoop nihil...) Kus, Marjah Er is trouwens ook een topic vooor meiden uit west-friesland.
ik kom uit kalverdijk eigenlijk, maar dat kent helemaaaaaaaaaaaaaaal niemand, vandaar tuitjenhorn. Woon hier nu denk bijna 2 jaar en ken helemaal niemand (behalve de buren) dus denk niet dat je me kent. Of je hebt me weleens zien lopen dat zou natuurlijk wel kunnen. Je maakt me wel nieuwsgierig. Voor jou helemaal spannend zeg. Wat zegt je gevoel?
Ik pb je zo! @hier: Vreselijk gewoon!!!! Ik denk mezelf gewoon zwanger! Ik heb 1) het gevoel (okee mijn man denkt het ook) dat ik enorme (.)(.) heb 2) het wordt zwart voor mijn ogen met opstaan 3) had het net koud (het is zowat 30 graden buiten!!!) 4) ik denk dat ik zere (.)(.) heb 5) bedenk ik waarschijnlijk in de komende uren... Dit waren wel de symptomen van de vorige keer (voor NOD)... Dus wie weet.
Hoi meiden, Ik duim ook voor jullie! en Nina van harte gefeliciteerd! Ik zit nu begin ronde vier en heb het SMEPpen er maar eens bijgepakt, misschien dat het werkt, niet geprobeerd is altijd mis.. Ook maar wat ovulatietestjes besteld.. Suc6! Gr. Linda